1 kogel moet genoeg zijn, als je goed miktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
10
Dat ze mensen zoals jij een internetverbinding geven. Sodemieter toch op. Eerst een graftopic openen en vervolgens nog hare majesteit beledigen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:21 schreef Sight_key het volgende:
Sommige mensen moet je een symbolische kogel toewensen. Je hoeft ze niet dood te wensen.
Maar bepaalde "belangrijke" mensen moet je onder druk zetten.
Anders blijft het klote hier.
Beatrix mag ook een kogel krijgen. En lezers van de AIVDEEEE vat me niet fout op, ik heb geen geweer. Maar ze mag eens terug naar basics. Ze kost geld. Dus mag ze de symbolische kogel krijgen.
Weg met die zooi.
Hare Majesteitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat ze mensen zoals jij een internetverbinding geven. Sodemieter toch op. Eerst een graftopic openen en vervolgens nog hare majesteit beledigen.
...Slotje
of je heb een bullet in the headquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:35 schreef Sight_key het volgende:
Als ik morgen niet meer post ben ik opgepakt omdat ik mijn mening heb laten zien....
Dat kan ookquote:
Slanina betekent trouwens bacon in het Tsjechischquote:
Bacon jahquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:00 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Szlanina betekent trouwens bacon in het Tsjechisch![]()
Over het algemeen eet ik vlees van koeien, kippen, varkens, etc.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:02 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ga jij Beatrix haar vlees kauwen als je niets te eten hebt?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:09 schreef most_wanted het volgende:
1 kogel maar?
En toen werd je wakkerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:12 schreef Sight_key het volgende:
Ik verdien 100 kogels.
Maar er is geen enkele kogel die mij kan doden.
Ik ontwijk kogels alsof het zo is.....ik word moe van kogels ontwijken.
Gisteren nog hield iemand mij een pistool tegen het hoofd, en die kogel ging dwars door mijn hoofd heen. Helemaal door mijn hersens.........
En dat gebeurt iedere keer opnieuw......er is nooit eens een kogel die mij van kant maakt.
Nee, toen kreeg ik een kogel om het af te lerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |