Jah, heb gisteren ook geprobeerd de premie te berekenen voor mijn auto... En toen kreeg ik inderdaad een melding over de nieuwwaarde...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:34 schreef 907 het volgende:
ik was 19 en kreeg nieteens m`n renault megane coupe 1.6e verzekerd. Ligt volgens mij niet aan de cylinderinhoud, maar aan de nieuwwaarde van de auto, samen met de leeftijd van de auto?
Volgens anderen heb ik gehoord dat er zeg maar dat ze een soort blacklist hebben, zeg maar soort risico's auto's, waaronder GTI's en coupés.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:34 schreef 907 het volgende:
ik was 19 en kreeg nieteens m`n renault megane coupe 1.6e verzekerd. Ligt volgens mij niet aan de cylinderinhoud, maar aan de nieuwwaarde van de auto, samen met de leeftijd van de auto?
Met -nota bene- een Toyota Carina E erop?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:02 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Volgens anderen heb ik gehoord dat er zeg maar dat ze een soort blacklist hebben, zeg maar soort risico's auto's, waaronder GTI's en coupés.
Wat voor rx7? Een oude, of een wat nieuwere?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:31 schreef Furb het volgende:
ik kon met mijn 21 (als eerste auto!) mijn rx-7 zonder problemen verzekeren...
alleen je word niet vrolijk van de premie die je daarvoor maandelijks moet afdragen![]()
daarom nu een sportstimer verzekering, met als daily driver een bestelwagentje!
ben nu met 2 auto's goedkoper uit als eerst alleen de rx-7![]()
Hij heeft die oude ding, zo een FC3-S twin turbo dacht ik als het goed is... Of een enkel turbo...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:34 schreef t0y het volgende:
[..]
Wat voor rx7? Een oude, of een wat nieuwere?
das wel netjes! scheelt toch weer 150 euri`s!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef Blackheart het volgende:
verhaal
Geen problemen hiero met verzekeren van de de iXquote:Op zondag 29 januari 2006 12:54 schreef Drive-r het volgende:
Een paar maanden later kocht ik een bmw 325ix (4wd versie) en die wilde niemand verzekeren, heel irritant. Het was gewoon een 2e auto voor mijn rallycursus, maar heb daar uiteindelijk een hoop premie voor moeten betalen. Na de cursus dan ook zo snel mogelijk weer verkocht!
Die zie je niet vaak! Maar goed, ik werd destijds net 22, wilde hem dus op 21 verzekeren...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Geen problemen hiero met verzekeren van de de iX
230 EUR per jaar; WA+ inzittendenverz.
Ben wel ouder dan 25 jr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |