jeops en een bult op me achterhoofquote:
Nee, ook is zn fiets meegenomen, hij was door 2 man in de kont genomen en daarna afgeranseldquote:
jullie zijn off topic, dit gaat over de aardige dingen van onze donkere medemensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:31 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Nee, ook is zn fiets meegenomen, hij was door 2 man in de kont genomen en daarna afgeranseld.
zie je wel dat et kanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:51 schreef TR08 het volgende:
Ben ooit eens keihard op mijn smoel gegaan op Den Haag CS. Toen van de ene buitenlander een zitplaats gekregen in de trein (verging van de pijn aan mijn enkel dus kon niet staan) en een andere buitenlander bood me aan dat ik op haar fiets naar huis mocht steppen in Delft. Zij liep toen naast me mee. Bij het uitstappen uit de trein werd ik ook door een gekleurde medemens geholpen. Was echt super
Heb je Hart van Nederland al gebeld?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:31 schreef mcDavid het volgende:
laatst kwam er ook een turk bij de kassa!
maar kreeg er wel een mes voor terug ...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:31 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Nee, ook is zn fiets meegenomen, hij was door 2 man in de kont genomen en daarna afgeranseld.
En vlak daarna was de kassa leeg?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:31 schreef mcDavid het volgende:
laatst kwam er ook een turk bij de kassa!
Oh nee, we moesten aardige dingen zeggen.quote:
nr 3quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:00 schreef ozzyat105 het volgende:
Vandaag was ik in de stairway in Utrecht.
Een neger![]()
zag een portomonee liggen en bracht hem eerlijk zonder erin te kijken naar de bar.
(ik had eerst wel ff erin gekeken)
das toch wel heel erg aardigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:06 schreef DaMart het volgende:
Een goede vriend van me is trouwens Turk. Hij mag gratis gebruik maken van de squashbaan op zijn werk, en ik word now wel eens uitgenodigd om even een balletje te slaan. Soms laat hij mij dan ook winnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |