http://forum.fok.nl/topic/808740quote:
Toevallig welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:08 schreef mordradead het volgende:
ben je al stoned?
Dat bedoel ik. Wat een rustquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hier niet
Want hier ben ik!!!!!!!!
Jij snapt het niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik en rust![]()
!!!!!111111111oneoneoneunedostres
[BrEeZaH MoDe]quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik ga zo slapen.
KLOPTquote:Op zondag 29 januari 2006 00:38 schreef mordradead het volgende:
Ik vind dat een moderator niet zo'n spamlink in z'n sig mag hebben naar een eigen profiel
Eensch. En MMaRsu, no offense hoor, maar denk je nu echt dat er mensen speciaal zo'n offer gaan vervullen zodat JIJ een iPoot* krijgt?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:38 schreef mordradead het volgende:
Ik vind dat een moderator niet zo'n spamlink in z'n sig mag hebben naar een eigen profiel
Creative Zenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eensch. En MMaRsu, no offense hoor, maar denk je nu echt dat er mensen speciaal zo'n offer gaan vervullen zodat JIJ een iPoot* krijgt?
*iPod is voor meelopers!Creative Zen
![]()
Creative Zen gaat anders wel langer mee qua batterijduur (Zen Touch vs iPod 20 GB ofzo, ga maar zoeken op Tweakers)quote:
iTunes is het beste mp3 afspeel programma van allemaalquote:Op zondag 29 januari 2006 02:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Creative Zen gaat anders wel langer mee qua batterijduur (Zen Touch vs iPod 20 GB ofzo, ga maar zoeken op Tweakers)En bij Creative betaal je tenminste niet dubbel voor het design
En bij Creative spelertjes heb je geen iTunes nodig
![]()
iTunes zuigt als het gaat om muziek overzetten naar je mp3spelerquote:Op zondag 29 januari 2006 02:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
iTunes is het beste mp3 afspeel programma van allemaal. Maarja als je het niet kan gebruiken
.
Mijn iPod gaat trouwens lang genoeg mee, als ik thuis ben sluit ik hem altijd aan op m'n dus dan laadt hij automatisch op, alsof ik 20uur per dag wakker ben.
En je betaalt voor design en kwaliteit, we wat zijn die extra 60 euro's nou
Itt Creative mp3 spelers zien de Apple mp3 spelers er wel uit
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
*iPod is voor meelopers!Creative Zen
![]()
Philipsquote:Op zondag 29 januari 2006 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
ZenIpod
![]()
Philips HDD
[afbeelding]
Deze heb ik
[afbeelding]
Dit is het nieuwste model
De Ware Trouwe Consument. Kom je ook uit Eindhoven?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Philips is de Nintendo onder de huis tuin en keuken elektronica. Wat ik daarmee bedoel? Geen idee, maar ik koop alles van ze.
Hij komt uit eindhoven of zoiets jaquote:Op zondag 29 januari 2006 11:10 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
De Ware Trouwe Consument. Kom je ook uit Eindhoven?
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Philips is de Nintendo onder de huis tuin en keuken elektronica. Wat ik daarmee bedoel? Geen idee, maar ik koop alles van ze.
Den Bosch om precies te zijn. Maar mijn favoriete club komt uit Eindhovenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:10 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
De Ware Trouwe Consument. Kom je ook uit Eindhoven?
FC eindhovenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Den Bosch om precies te zijn. Maar mijn favoriete club komt uit Eindhoven
VV Woenselquote:
jezusquote:Op zondag 29 januari 2006 05:32 schreef taart het volgende:
goedemorgen.
Nog steeds ziek inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2006 12:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het gaat niet goed? Nog steeds ziek?
Nee ik was al gaan slapenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:54 schreef MMaRsu het volgende:
ja toen was het stil, dat dacht ik ook ja!
Maar ik ga slapen
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee ik was al gaan slapen![]()
Maarre best hoor, jij blij met je iPod (die de hele wereld ook al heeft - hypehypehype) ; ik blij met m'n Creative Zen Touch.
![]()
iPod is wat anders dan een Mac, eh. Macs zijn iig niet overhypedquote:
Dat weet ik. Maar iPod's zijn wel tofquote:Op zondag 29 januari 2006 14:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
iPod is wat anders dan een Mac, eh. Macs zijn iig niet overhypedik haat hypes en mensen die hypes volgen
Laat me het antwoord weten aubquote:Op zondag 29 januari 2006 17:28 schreef Chanty87 het volgende:
Zo. Wederom maar eens een prachtig formele mail verzonden naar Nintendo Benelux betreft het ontbreken van merchandise hier. Ik wil gofter een Nintendo tas
Oeh, I willquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:58 schreef Thomper het volgende:
Vlug, we gaan Crew gezocht hier slowchatten.
Ik houd niet zo van blanco DVD's en kopierenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga zo ook lekker slapen. Eerst een leuk DVD'tje :
Ow sure dus als je een iPod hebt volg je de hypequote:Op zondag 29 januari 2006 14:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
iPod is wat anders dan een Mac, eh. Macs zijn iig niet overhypedik haat hypes en mensen die hypes volgen
Ik welquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef peristilius het volgende:
Sharkdoggie.
Ik ben terug, hebben jullie me gemist?
Wat?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef peristilius het volgende:
Sharkdoggie.
Ik ben terug, hebben jullie me gemist?
Mag Moest van MMaRsu.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:36 schreef philipnorth het volgende:
Dat je een tvp plaatst
Goedemorgen allen
Gecondoleerd. Hoe oud is je konijn geworden?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn stokoude, ultratof, kattenverslindend konijn is overleden..![]()
![]()
Ze was 8, bijna 9. Best wel oud, ze heeft echt een lui en lekker leven gehad. Maar toch mis ik haar nu wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Hoe oud is je konijn geworden?
Ahw... Gecondoleerd... Dat was toch dat toffe konijn waar je over vertelde?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Gecondoleerd.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Gecondoleer lanikoekjequote:Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
aaaaaaaahhhquote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef taart het volgende:
sterkte
dat heb ik nu ook wel nodig.. toetsweek
Helemaal compleet natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Roï, op je Metroid sales plaatje zie ik ook Mario All Stars liggen, hoe compleet is die en als je die verkoopt, hoeveel moet ie dan opleveren?
Hoi broer van Janquote:Op maandag 30 januari 2006 15:46 schreef peristilius het volgende:
Overigens is het tegenovergestelde van death life en niet live.![]()
Hoi systeembeheerder van Jan, is hij nog een beetje aan het werk?quote:
Geen idee, hij is nu niet op kantoor dus zal wel met zijn wervertjes ergens op straat rond huppelenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoi systeembeheerder van Jan, is hij nog een beetje aan het werk?
Hey, die wil ik ookquote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef Roi het volgende:
Toch mooi dat Waterlooplein! ff een sealed Mario Party 7 gekocht voor ¤20, van de vrachtwagen gevallen![]()
Hij zei dat hij vandaag niet meeging huppelen met zijn wervertjes omdat hij sollicitaties had.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee, hij is nu niet op kantoor dus zal wel met zijn wervertjes ergens op straat rond huppelen
Dan zit ie in het vergader/sollicitatie hok, zie ik hem ook nietquote:Op maandag 30 januari 2006 16:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij zei dat hij vandaag niet meeging huppelen met zijn wervertjes omdat hij sollicitaties had.
Nope, wel nog een paar andere games (allen voor ¤10) maar geen MP meer!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, die wil ik ookZeker voor die prijs... Zijn er toevallig nog meer van diezelfde wagen gevallen?
Zonde! Ik zoek nog even verder dan. Na 4, 5 en 6 wil ik natuurlijk ook 7quote:Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef Roi het volgende:
[..]
Nope, wel nog een paar andere games (allen voor ¤10) maar geen MP meer!
Oeps, het is deel 6 en niet 7!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonde! Ik zoek nog even verder dan. Na 4, 5 en 6 wil ik natuurlijk ook 7
Wen er maar aan, maandagen zijn kutquote:Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef capibar het volgende:
Nooitgedacht dat maandag zo brak zou kunnen zijn.
Check eerst ff of die nog leeftquote:Op maandag 30 januari 2006 17:09 schreef mordradead het volgende:
Laniboekje, je mag het konijn van m'n zusje wel hebben daar doet ze toch niets mee
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef Gamer_V het volgende:
Jeeh, ik heb vandaag eindelijk een psp gekocht, en toevalig komt mijn bij fokgames gewonnen pspkeycord ook vandaag aan.
Veel plezier met je PSPquote:Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef Gamer_V het volgende:
Jeeh, ik heb vandaag eindelijk een psp gekocht, en toevalig komt mijn bij fokgames gewonnen pspkeycord ook vandaag aan.
Moet lukken.quote:
Roi een vriend van me heeft interesse in Pilot Wings SNES. Kom ff op msnquote:Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef Roi het volgende:
[..]
Nope, wel nog een paar andere games (allen voor ¤10) maar geen MP meer!
?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:46 schreef peristilius het volgende:
Kan je ook normaal reageren Tomasso?
Dat is hem toch zeker niet echt, he?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Whehe kijk die capibar bij al die chicks stoned zijn
Whehe yeah echtquote:Op maandag 30 januari 2006 18:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat is hem toch zeker niet echt, he?
Ja, ik zeg er wel niks meer op, want dat mag blijkbaar niet meer van peri...quote:
Dat is rockstah, sjaakquote:Op maandag 30 januari 2006 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Whehe kijk die capibar bij al die chicks stoned zijn
In dat geval.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
Owww das rockstah!
Nouja die komt hier toch nooit meer.
Boehoe huilie, een beetje dingen bashen is gewoon niet leuk.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik zeg er wel niks meer op, want dat mag blijkbaar niet meer van peri...
Ik doe het een keertje... Wat is het probleem dan? Daarnaast moet je ook eens kijken naar de PI.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Boehoe huilie, een beetje dingen bashen is gewoon niet leuk.
Zeg doe es lief tegen Tomasso.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Boehoe huilie, een beetje dingen bashen is gewoon niet leuk.
Waar halen die opeens al dat geld vandaan?quote:
Chantyquote:Op maandag 30 januari 2006 19:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zeg doe es lief tegen Tomasso.![]()
Humorloze mensen
Hij kan alleen maar mislukkenquote:
Hoi chanty.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Humorloze mensen
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij kan alleen maar mislukken. Men verwacht teveel van hem, zo goed zal hij niet meer (kunnen) spelen en valt tegen. Vervolgens gaat dat publiek bij jullie hem uitfluiten of wat ze dan ook maar doen en van Hooijdonk bij Feyenoord is ook weer voorbij
.
Ik verwacht helemaal niets van Van Hooijdonkquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:01 schreef mordradead het volgende:
Ik word het liefst Johnny Lightning genoemd maar de meeste noemen me gewoon Douwe
Hallo, hallo, kom online op msn.quote:
Wat moet jij nou weer?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Humorloze mensen
Hallo, hallo, ok!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hallo, hallo, kom online op msn.![]()
quote:
Nee, ik kan het gewoon nooit laten om bot op jou te reageren.quote:
Zeg doe es lief tegen Chantyquote:Op maandag 30 januari 2006 20:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, ik kan het gewoon nooit laten om bot op jou te reageren.
Jij moet al helemaal je bek houden.quote:
Doe mij ook zo'n mod.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal je bek houden.
Ssst.. hij kan het niet hebben dat MMaRsu een crew-award heeft en hij niet.. Heb een beetje medelijden met hem.quote:
MMaRsu heeft geen crew-award.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ssst.. hij kan het niet hebben dat MMaRsu een crew-award heeft en hij niet.. Heb een beetje medelijden met hem.
PeristiliusHet is al goed jongen.
Ja met zo'n houding win je dus nooit FOK! Crew awards hè.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal je bek houden.
Kut, daar gaat mijn droom.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:46 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja met zo'n houding win je dus nooit FOK! Crew awards hè.
Sorry, moest even
Ach, hij is tweede geworden in een vrij belangrijke 'award-groep', dus ik vind dat die wel iets heeft gewonnen.quote:
Niet? Oh.. ik dacht al geld van je te kunnen gaan vangen voor de volgende crew-awards.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef peristilius het volgende:
Hij heeft mensen omgekocht, daar doe ik niet aan.
Ik kan trouwens altijd nog voor de onvriendelijkste impopulairste mod award gaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet? Oh.. ik dacht al geld van je te kunnen gaan vangen voor de volgende crew-awards.
![]()
Nee, die wint iemand anders al met vlag en wimpel.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kan trouwens altijd nog voor de onvriendelijkste mod award gaan.
Ik kan ook niets goed doen he.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, die wint iemand anders al met vlag en wimpel.
Kick mequote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kan ook niets goed doen he.
Ik ben mysterieus.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef Laniboekje het volgende:
Misschien de meest anonieme mod award? Niemand schijnt je nog echt te kennen?
Done.quote:
Amen to that.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eensch. Ik vote peristilius voor 'Meest mysterieuze mod' award.
Ik weet dat hij mod is! Alleen niet zeker van welk forum... zal wel fauna zijn of pub.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef Laniboekje het volgende:
Misschien de meest anonieme mod award? Niemand schijnt je nog echt te kennen?
Ik dacht aan MED.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik weet dat hij mod is! Alleen niet zeker van welk forum... zal wel fauna zijn of pub.
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eensch. Ik vote peristilius voor 'Meest mysterieuze mod' award.
Feedback toch?quote:
Voor mij niet. Voor SD en Thomper blijkbaar wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef peristilius het volgende:
[..]![]()
Maar zo anoniem/mysterieus ben ik toch eigenlijk niet?
Slijmbal.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Voor mij niet. Voor SD en Thomper blijkbaar wel.
Jaloers?quote:
Altijd.quote:
Niks gewonnenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef Laniboekje het volgende:
[FOK! awards 2005] Uitslagen Categorie Crew
Er zijn er weer een paar in de prijzen gevallenGefeliciteerd.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kom zo ook op Fok!Radio
Dus iedereen die me wil horen.
Ze willen het ook over de meet hebben van gister![]()
Ik ontken alles!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:01 schreef MMaRsu het volgende:
Vertel!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:01 schreef MMaRsu het volgende:
Link..quote:Op maandag 30 januari 2006 21:01 schreef MMaRsu het volgende:
Whehequote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef Thomper het volgende:
Thomas zegt (21:04):
Ik heb mijn recorder aanstaan
Thomas zegt (21:04):
Ik ga je stem opnemen
Thomas zegt (21:05):
En het dan als opstartgeluid zetten
Ik kom zo nog als het goed is, ik heb ze net mn nr gemailedquote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef peristilius het volgende:
En dan hebben ze geen goed nummer van MMaRsu en kunnen ze hem niet bereiken.
Ik ben nieuwschierig..quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik kom zo nog als het goed is, ik heb ze net mn nr gemailed
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef peristilius het volgende:
Een FEBO?
Ik hoor je!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef MMaRsu het volgende:
LUISTEREN! IK BEN ERNU
Wat zeg je?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef MMaRsu het volgende:
LUISTEREN! IK BEN ERNU
"Neuhhehh!! ik kom er nooit!"quote:Op maandag 30 januari 2006 21:54 schreef Thomper het volgende:
Euhehuehehehe, "Vrouweuh Sexy en Gewaogd"
Wuehehehe.
Kom maar langs, ik zet hem zo opquote:Op maandag 30 januari 2006 22:07 schreef Thomper het volgende:
Thomas zegt (22:07):
Je mag mij ook verwennen met een DVDtje en een biertje
MMaRsu valt op een kloon volgens haar.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
MMaRsu valt op een kloon volgens haar.
Met mij is het prima hoor, hoe bevalt het leven u op het moment? Beetje tevreden met je baan?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Peri vriend, hoe is het met jou zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |