http://forum.fok.nl/topic/808740quote:
Toevallig welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:08 schreef mordradead het volgende:
ben je al stoned?
Dat bedoel ik. Wat een rustquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hier niet
Want hier ben ik!!!!!!!!
Jij snapt het niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik en rust![]()
!!!!!111111111oneoneoneunedostres
[BrEeZaH MoDe]quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik ga zo slapen.
KLOPTquote:Op zondag 29 januari 2006 00:38 schreef mordradead het volgende:
Ik vind dat een moderator niet zo'n spamlink in z'n sig mag hebben naar een eigen profiel
Eensch. En MMaRsu, no offense hoor, maar denk je nu echt dat er mensen speciaal zo'n offer gaan vervullen zodat JIJ een iPoot* krijgt?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:38 schreef mordradead het volgende:
Ik vind dat een moderator niet zo'n spamlink in z'n sig mag hebben naar een eigen profiel
Creative Zenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eensch. En MMaRsu, no offense hoor, maar denk je nu echt dat er mensen speciaal zo'n offer gaan vervullen zodat JIJ een iPoot* krijgt?
*iPod is voor meelopers!Creative Zen
![]()
Creative Zen gaat anders wel langer mee qua batterijduur (Zen Touch vs iPod 20 GB ofzo, ga maar zoeken op Tweakers)quote:
iTunes is het beste mp3 afspeel programma van allemaalquote:Op zondag 29 januari 2006 02:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Creative Zen gaat anders wel langer mee qua batterijduur (Zen Touch vs iPod 20 GB ofzo, ga maar zoeken op Tweakers)En bij Creative betaal je tenminste niet dubbel voor het design
En bij Creative spelertjes heb je geen iTunes nodig
![]()
iTunes zuigt als het gaat om muziek overzetten naar je mp3spelerquote:Op zondag 29 januari 2006 02:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
iTunes is het beste mp3 afspeel programma van allemaal. Maarja als je het niet kan gebruiken
.
Mijn iPod gaat trouwens lang genoeg mee, als ik thuis ben sluit ik hem altijd aan op m'n dus dan laadt hij automatisch op, alsof ik 20uur per dag wakker ben.
En je betaalt voor design en kwaliteit, we wat zijn die extra 60 euro's nou
Itt Creative mp3 spelers zien de Apple mp3 spelers er wel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |