quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:28 schreef skippy22 het volgende:OMG ze hebben nu ook een moderator met als nick erwinrommel Wat voor dikke triangel josti,s nemen ze altijd aan als mod Of moet je een triangel josti zijn wil je in aanmerking komen
ik heb bij mensen met de nick 'skippy' altijd eerder de neiging chromosomen te tellen, dan bij de posts van iemand als ErwinRommel... die zeer goed post, veel kennis heeft en goed kan discussieren ...
Erwin Rommel is bovendien een van de meest gewaardeerde generaals van WO2... volgens mij was George S. Patton dan nog een stevigere nazi en ultrarechtse gast, dan Rommel die als 'heer' vocht, en juist door de Britten hoog gewaardeeerd werd, voor zijn strategische lef....
Wat betreft mij kueze aan slechte moderatoren ...
Ik beperk me tot de fora waar ikzelf actief ben (TRU, KLB, R&P, DIG, POL, NWS, C&H):
1. Iteejer (TRU) ... alhoewel ik Iteejer een zeer intelligent persoon vind en zijn moderatiestijl in TRU altijd erg goed vond, is hij volgens mij steeds gedistantieerder geworden en is zijn neiging nogal 'stuurs' te posten erger geworden,
Heel enkel een bijna clichematige abstracte post, die veelal een herhaling is van iets wat hij twee jaar terug ook al eens postte, maar toen nog heel betrokken ... ik heb het idee dat het verfrissend zou zijn als hij juist plaats zou maken voor nieuw bloed.
2. The_Terminator (KLB)
is volgens mij wel een talentje, maar je mertk vaak dat hij nogal jong is en een beetje 'zwemt', weinig houvast heeft qua beleid, daarom nogal kwetsbaar en dat is op een forum als KLB behoorlijk desastreus
3. ... (moet ik nog even over nadenken)
verder zijn de meeste 'vaste forummods' wel goed, maar merk je een duidelijk verschil als mensen 'buiten' hun terrein modereren (denk aan bv Rickmans of Dubbeldrank in FB)
[ Bericht 37% gewijzigd door RM-rf op 30-01-2006 14:49:26 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25