Zjuist ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:36 schreef Extremini het volgende:
Normaal slecteert men een user op zijn mod-kwaliteiten. [....]
Nee, het enige wat Skaai doet is verwijzen naar de SC, hebben ze daar nou een extra mod voor nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe vreemd
Editten ze teveel van je posts?
Je weet dat die posts maar een maximale lengte kunnen hebben hè?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Oape![]()
Heb je ook nog een onderbouwing, of hoe zit dat?
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je weet dat die posts maar een maximale lengte kunnen hebben hè?
Ik kan slecht tegen mods die "Oapequote:Op zondag 29 januari 2006 18:50 schreef The_Terminator het volgende:
Heb je ook nog een onderbouwing, of hoe zit dat?
Die van jou is nog lager.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een lage reactie van ijswijf.
Om persoonlijke redenen?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik nomineer TimmyAsd ook gewoon even.
Van Gadgets, paar maanden terug.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:12 schreef classpc het volgende:
Wanneer ben je mod geweest, TimmyAsd?
Oke, was me niet opgevallen.quote:
Idem. Net als brechtje trouwens, jullie bakken er helaas weinig van. En ik was nog redelijk positief in het begin..quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag je niet en zal dat nooit doen.
Als je geen antwoord op iemands vraag geeft, dan hou jij gewoonlijk je klep, ja?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag je niet en zal dat nooit doen.
en toen zei jij: Wat je zegt ben je zelf??!!?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Renmaestro ,de kneus.![]()
Hij vond het nodig om zich in een ''battle'' te mengen en mij zonder reden oa een dikke ratelslet te noemen.![]()
Het probleem met mijn copuleersysteem.
Dit kun je als mod echt niet maken.![]()
Nee!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:32 schreef Extremini het volgende:
[..]
Als je geen antwoord op iemands vraag geeft, dan hou jij gewoonlijk je klep, ja?
Ik ook van jou Royquote:Op maandag 30 januari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nuon
Magneet
Strolie
Bastard
zijn er genoeg
Ik ben bloed serieusquote:
Ik vond jou ook een kutmodquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |