L1 Radio dsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef HuHu het volgende:
Ik heb het uit de reclame van de Efteling.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef mcDavid het volgende:
mensen, wat een gescheld! wat een schuttingtaal!
laten we allemaal gewoon lief zijn voor elkaar!
nog een paar daagjes, dan ben ik te oud voor PUBquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee... want dit is niet de "Ik-ben-niet-meer-welkom-in-PUB"-reeks. Als dat het wél was, dan ging ik weg.
Nergens voor nodigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef mcDavid het volgende:
mensen, wat een gescheld! wat een schuttingtaal!
laten we allemaal gewoon lief zijn voor elkaar!
doe dat VMquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
krijg bijna zin om die Pi te gaan boycotten
/mode #onz +b Vikingsmeisjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
krijg bijna zin om die Pi te gaan boycotten
och puber zijn heeft niet temaken met je leeftijd maar meer met de manier hoe je je gedraagtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nog een paar daagjes, dan ben ik te oud voor PUB
nerd zelf je PI vergeten en kankeren op iemand andersquote:
wat doe je dan in ONZ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
och puber zijn heeft niet temaken met je leeftijd maar meer met de manier hoe je je gedraagt
oepsquote:
En dat is waarom ik met mijn 20 (en drie kwart) levensjaren nog steeds in PUB post.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
och puber zijn heeft niet temaken met je leeftijd maar meer met de manier hoe je je gedraagt
Zelf ctrl-alt-del lezen en iemand een nerd noemenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nerd zelf je PI vergeten en kankeren op iemand anders
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:13 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Zelf ctrl-alt-del lezen en iemand een nerd noemen
DOnequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Snel editten binnen de 5 minuten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |