L1 Radio dsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef HuHu het volgende:
Ik heb het uit de reclame van de Efteling.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef mcDavid het volgende:
mensen, wat een gescheld! wat een schuttingtaal!
laten we allemaal gewoon lief zijn voor elkaar!
nog een paar daagjes, dan ben ik te oud voor PUBquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee... want dit is niet de "Ik-ben-niet-meer-welkom-in-PUB"-reeks. Als dat het wél was, dan ging ik weg.
Nergens voor nodigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef mcDavid het volgende:
mensen, wat een gescheld! wat een schuttingtaal!
laten we allemaal gewoon lief zijn voor elkaar!
doe dat VMquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
krijg bijna zin om die Pi te gaan boycotten
/mode #onz +b Vikingsmeisjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
krijg bijna zin om die Pi te gaan boycotten
och puber zijn heeft niet temaken met je leeftijd maar meer met de manier hoe je je gedraagtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nog een paar daagjes, dan ben ik te oud voor PUB
nerd zelf je PI vergeten en kankeren op iemand andersquote:
wat doe je dan in ONZ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
och puber zijn heeft niet temaken met je leeftijd maar meer met de manier hoe je je gedraagt
oepsquote:
En dat is waarom ik met mijn 20 (en drie kwart) levensjaren nog steeds in PUB post.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
och puber zijn heeft niet temaken met je leeftijd maar meer met de manier hoe je je gedraagt
Zelf ctrl-alt-del lezen en iemand een nerd noemenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nerd zelf je PI vergeten en kankeren op iemand anders
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:13 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Zelf ctrl-alt-del lezen en iemand een nerd noemen
DOnequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Snel editten binnen de 5 minuten dan.
ok!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:15 schreef JapyDooge het volgende:
* JapyDooge is ff vriendin van de bus halen
ik heb je wel doorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoi lieve Bizznitch
er is een verschil tussen nerds en nerds...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:13 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Zelf ctrl-alt-del lezen en iemand een nerd noemen
oh dus je vergelijkt ONZ met PUB?? mooi dat betekent dus dat jij volgens jouw zeggen dan niet meer hier zal posten over een paar dagenquote:
hoe kom je daar bijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oh dus je vergelijkt ONZ met PUB??
hoe snel eet je?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:23 schreef DaMart het volgende:
Eet ik nu zo langzaam of posten jullie zo snel?
Ik kom anders gewoon op de gezelligheid af hoor!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gewoon niet zeggen dat het gezellig is, dat schrikt af
dat is fijn, want dan is de kans dat dit topic doodslaat kleiner!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom anders gewoon op de gezelligheid af hoor!
dat vorige topic was al half volquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net zo snel als jullie een heel topic volposten en een nieuwe starten
Nou ja, deze ook... half plus half is ook een hele... plus deze is nu eenmaal gestart ondertussenquote:
hmmm... ok!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, deze ook... half plus half is ook een hele... plus deze is nu eenmaal gestart ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |