En omdat je onzeker bent over je uiterlijk enzo en niet echt verstandig hoeft te zijn moet je maar een 'pijp- of neukmeisje' worden? Ik denk dat dat een beetje overdreven reactie is. Omdat tegenwoordig door de media en sites als sugababes nogal makkelijk word gedaan over seks en naakt en dergelijke, gaan de 'dames' steeds verder en verder, zonder dat ze het zelf echt in de gaten hebben. Meisjes van 14 en 15 jaar die 'zich laten nemen' door groepen van oudere jongens/mannen. Als je 5 jaar geleden had gezegd dat dat tegenwoordig op steeds grotere schaal gebeurd, dan zou praktisch niemand geloven.
Een natuurlijkere reactie op onzekerheid over je uiterlijk zou toch eerder zijn dat je verlegen wordt en juist geen foto's van jezelf zou durven plaatsen op een website. Dat je eerder een hechte vriendengroep opbouwd met mensen op school met wie je het goed kan vinden en die je vertrouwd en niet dat je een 'hoertje' wordt.
Over tienerzwangerschappen gesproken, dat hoeft in principe helemaal niet slecht te zijn ofzo, een meisje waarbij ik op de basisschool zat had in de 3e ook haar eerste kind, het was destijds niet gepland, maar ze was al wel lang samen met dezelfde jongen. Ze zijn inmiddels al een tijdje getrouwd en hebben nog een tweede kind. Tienerzwangerschappen door zo'n neukpartijtje met een (groepje) jongen(s) kan toch bijna nooit gewenst zijn en goed aflopen zoals ik hier voor bijvoorbeeld beschrijf?
Nu heb ik alleen nog geen antwoord gegeven op de vraag waarom ze nou eigenlijk niet echt onverstandig mogen zijn. Je zou kunnen denken 'ze zoeken het maar uit, het is niet mijn zaak, als ze onverstandig willen zijn, dan doen ze het maar', maar die standpunt is toch immoreel, je kan het nu misschien wel zo zeggen, maar stel dat je 15-jarige zusje of nichtje ofzo zo terecht zou komen, dat ze voor hoertje gaat spelen? Zou je er dan nog steeds zo over denken?