abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34639298
En wat is de definitie van verstandig?
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:30:53 #52
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_34639304
Je stelt het verkeerd TS. Het moet zijn, hoe onverstandig zijn meisjes van 15.

Best wel heel onverstandig.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_34640766
heel eigenwijs, midden in de pubertijd, ze denken idd van wel omdat ze denken dat ze volwassen worden
maar nee niet echt verstandig
PS4 online: micro_nl
pi_34807880
Hier kun je moeilijk antwoord op geven. Ik bedoel..
Het ene meisje is het andere meisje van 15 niet. Iemand kan heel verstandig zijn, terwijl een leeftijdsgenootje juist niet al te snugger is..
pi_34808133
Ik stem op verotte hersenpan
pi_34823725
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier kun je moeilijk antwoord op geven. Ik bedoel..
Het ene meisje is het andere meisje van 15 niet. Iemand kan heel verstandig zijn, terwijl een leeftijdsgenootje juist niet al te snugger is..
Maar in/over het algemeen zijn ze?
pi_34824363
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Het tegenovergestelde van verstandig
pi_34825030
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

verschillend dus...
─_(º.0)_/─
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:15:36 #59
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_34855109
Ik moet zeggen dat ik bij verstandig nou niet meteen aan meisjes van 15 moet denken.
Dat zit zo net op de grens tussen verstandig en niet verstandig, dus zal veel verschillen per persoon..
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_34858300
zo verstandig als het achtereind van een varken
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:54:36 #61
40777 Aparteling
Niet eens grappig op internet.
pi_34861016
En verstandig is hetzelfde als slim omdat?
pi_34864663
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:15 schreef VASND het volgende:
Ik moet zeggen dat ik bij verstandig nou niet meteen aan meisjes van 15 moet denken.
Dat zit zo net op de grens tussen verstandig en niet verstandig, dus zal veel verschillen per persoon..
Dat bedoel ik dus.
pi_34864691
maar over het algemeen gezien zijn meisjes van 15 niet verstandig
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:56:23 #64
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_34864829
Apenneukertje, tja vind ik eigelijk een perfect woord om die pubersletjes te benoemen die zich vooral door een bepaalde doelgroep laten neuken.

Ontopic:

Een poll voor zoiets slaat werkelijk nergens op. Je hebt intelligente meiden van 15 jaar en je hebt....apenneukertjes
Narcist
pi_34868713
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:24 schreef thedude0 het volgende:
de meeste zijn idioot en gedragen zich als hoeren
Inderdaad, daar ben ik het met je eens.. maar het ligt vooral aan de meisjes zelf en de omgeving waar ze in zijn opgevoed..

Zelf mocht ik nooit uitgaan e.d. op die leeftijd, volgens mij heeft dan ook een grote rol gespeeld waardoor ik mezelf heb leren programmeren. Ligt ook een beetje aan de ouders lijkt me. Wie weet wat er van mij zou zijn geworden als ik mocht uitgaan, wie weet lag ik nu ergens in de goot in plaats van dat ik nu verslaafd ben aan PHP en C++.

Bij wijze van spreken dan.
pi_34870232
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef vintrax het volgende:

[..]

Inderdaad, daar ben ik het met je eens.. maar het ligt vooral aan de meisjes zelf en de omgeving waar ze in zijn opgevoed..

Zelf mocht ik nooit uitgaan e.d. op die leeftijd, volgens mij heeft dan ook een grote rol gespeeld waardoor ik mezelf heb leren programmeren. Ligt ook een beetje aan de ouders lijkt me. Wie weet wat er van mij zou zijn geworden als ik mocht uitgaan, wie weet lag ik nu ergens in de goot in plaats van dat ik nu verslaafd ben aan PHP en C++.

Bij wijze van spreken dan.
ik snap niet hoe mensen nou voor de lol kunnen gaan programmeren
als werk allá doe ik ook vaak zat
maar niet voor de lol
pi_34882938
De meesten zijn verschrikkelijk naief, denken dat ze alles al weten en hebben meegemaakt en hebben een enorm bord voor hun kop...
Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Er zijn maar zat "volwassenen" die het afleggen tegen een hoop van deze vijftienjarige grietjes.

En trouwens, op je vijftiende mag je nog naief en onverstandig zijn, het wordt pas zielig als je je boven de twintig nog altijd zo gedraagd maar ondertussen wel een hele hoge dunk van jezelf hebt.
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:05:24 #68
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_34884601
Toch worden meisjes van 15 (en jonger!) ook gestimuleerd door de commercie om onverstandige (?) dingen te doen. Zo zijn er websites waar meiden zich kunnen profileren met mooie (=half naakt, provoserende) foto's en daarmee punten/credits/kudos etc. kunnen verdienen. Die websites zijn eigenlijk virtuele modeshows...

Dat resulteert erin dat er fotoshoots worden gehouden waar ouders vaak geen weet van hebben. neem maar eens een kijkje op bekende websites zoals sugababes.nl, funkybabes.nl Vroegere websites zoals cu2.nl zijn kinderspel geworden vergleken met dit soort meetingplaces.

Een beetje ouder laat zijn/haar dochter niet in miniscule naveltruitjes zichzelf portreteren op websites. Maar het gebeurd dus wel degelijk en als je als ouder erachter komt dan zijn de kids boos; het is niet toegestaan op hun profiel te kijken. Dat Internet voor iedereen toegankelijk is gaat er kennelijk maar half in. Ouders moeten daar wegblijven
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:39:43 #69
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34935041
breezers van 15 zijn achterlijk. sommige meiden van 15 hebben wel verstand.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_34935186
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef sirrom het volgende:
Toch worden meisjes van 15 (en jonger!) ook gestimuleerd door de commercie om onverstandige (?) dingen te doen. Zo zijn er websites waar meiden zich kunnen profileren met mooie (=half naakt, provoserende) foto's en daarmee punten/credits/kudos etc. kunnen verdienen. Die websites zijn eigenlijk virtuele modeshows...

Dat resulteert erin dat er fotoshoots worden gehouden waar ouders vaak geen weet van hebben. neem maar eens een kijkje op bekende websites zoals sugababes.nl, funkybabes.nl Vroegere websites zoals cu2.nl zijn kinderspel geworden vergleken met dit soort meetingplaces.

Een beetje ouder laat zijn/haar dochter niet in miniscule naveltruitjes zichzelf portreteren op websites. Maar het gebeurd dus wel degelijk en als je als ouder erachter komt dan zijn de kids boos; het is niet toegestaan op hun profiel te kijken. Dat Internet voor iedereen toegankelijk is gaat er kennelijk maar half in. Ouders moeten daar wegblijven
klopt wel wat je zegt. maar het begint met de vraag ernaar natuurlijk, als er niet veel vraag naar was dan waren er nooit zoveel profielensites. en ze bepalen zelf hoe sletterig ze zichzelf daarop gaan zetten het is meer de schuld van kuddegedrag dan van de commercie denk ik.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 14:37:10 #71
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34936116
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:43 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

klopt wel wat je zegt. maar het begint met de vraag ernaar natuurlijk, als er niet veel vraag naar was dan waren er nooit zoveel profielensites. en ze bepalen zelf hoe sletterig ze zichzelf daarop gaan zetten het is meer de schuld van kuddegedrag dan van de commercie denk ik.
hier heb je een heel belangrijk punt denk ik, en wat ook zwaar mee weegt is de bewijs-cultuur waarin ze leven. ze willen bewijzen hoe goed/knap/leuk ze zijn. en ze gaan dus weer net iets verder dan hun vriend(inn)en
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_34940024
Naja volgens mij zijn ze niet al te slim.

Op die leeftijd denk je dat je heel wat bent, maar achteraf gezien valt dat denk ik meestal wel tegen
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:25:22 #73
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34940072
Absoluut niet. En dan doel ik met name die meiden die denken van "Ik ben al oud en wijs genoeg om voor mezelf te zorgen en ik mag dus alles *steekt heroine naald in arm*".
Guanine en Cytosine! *O*
pi_34940120
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:20 schreef C2C het volgende:
ik snap niet hoe mensen nou voor de lol kunnen gaan programmeren
als werk allá doe ik ook vaak zat
maar niet voor de lol
Ik ben gewoon een beetje gek, laat mij.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:23:42 #75
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_34942058
Hoe ouder je wordt, hoe meer je zult beseffen dat je nog niks wist toen je jonger was. ondanks het feit dat jezelf op dit moment in je leven jezelf heel wat vindt, op een later tijdstip blijkt dit altijd niet waar.
kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezig!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')