bedankt! ik bel meteen ff of ze hem in de videotheek hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Misschien dawn of the dead/shaun of the dead![]()
cube is ook wel met deel 2 te vergelijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:05 schreef Logitik het volgende:
Kennen jullie nog meer films die een beetje op Saw (2) lijken ? Ik vond de 2 delen erg gaaf namelijk. Wat zijn nog meer goede horror-films die in het rijje van Saw passen?
hebben jullie deel 1 ook gezien dan??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:47 schreef erikh het volgende:
Ben er gisteren met mijn vriendinnetje heen geweest, we vonden hem allebei opvalledn flauw en slecht eigenlijk. Hadden toch echt een veel engere film verwacht eigenlijk
Had ik ook. Bij Saw 1 zat ik echt op het puntje van mijn stoel en bijna de armleuningen eruitgetrokken van spaninng.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:47 schreef erikh het volgende:
Ben er gisteren met mijn vriendinnetje heen geweest, we vonden hem allebei opvalledn flauw en slecht eigenlijk. Hadden toch echt een veel engere film verwacht eigenlijk
echt waar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:47 schreef erikh het volgende:
we vonden hem allebei opvalledn flauw en slecht eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt waarquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:26 schreef erikh het volgende:
[..]
Echt waar
Maar deel 1 hadden we inderdaad geen van beiden gezien.
Want? ik zie niet in hoe die film dan opeens beter kan worden eigenlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 14:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]das niet zo slim
dan zou ik die eerst kijken en dan deeltje nog een kans geven
Ik wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:29 schreef erikh het volgende:
[..]
Want? ik zie niet in hoe die film dan opeens beter kan worden eigenlijk
als je deel 1 hebt gezien wordt deel 2 opeens een heel stuk beter.Maar daarvoor moet je `m toch echt eerst zien, zal maar niet te veel verklappen hierquote:Op zondag 29 januari 2006 14:29 schreef erikh het volgende:
[..]
Want? ik zie niet in hoe die film dan opeens beter kan worden eigenlijk
Saw 2 vond ik persoonlijk meer op Cube lijken dan op Saw.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:05 schreef Logitik het volgende:
Kennen jullie nog meer films die een beetje op Saw (2) lijken ? Ik vond de 2 delen erg gaaf namelijk. Wat zijn nog meer goede horror-films die in het rijje van Saw passen?
SAW vond ik goed, maar deel 2 was een stuk vetter, beter, best.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
SAW 2 was wel aardig ja. Ik vond deel 1 alleen stuk mooier.
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:19 schreef slakkie het volgende:
[..]
SAW vond ik goed, maar deel 2 was een stuk vetter, beter, best.
Deel 3 wil ik zien, maar als ze zo bezig zijn kunnen ze er net zo goed een serie van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik niet helemaal snapte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:24 schreef Erasmusch het volgende:
Wat ik niet helemaal snapte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
te gruwelijk begin van de filmquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
[afbeelding]
Andere plaatjes zouden spoilers zijn, maar deze is opzich een goed indicatie.
kijk evt op de site waarvan dit plaatje komt voor meer, maar dat zijn spoilers
en ja. dat zijn spijkers aan de binnenkant van dat masker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:59 schreef ScienceFriction het volgende:terechte gedacht, die ik met je deel. Kuthoer,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Punk !
quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:14 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: dit zegt wikipediaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Seven van brad pitt en morgan freeman vond ik hier een beetje op lijken vraag me niet waarom
maargoed ik had die film niet gezien(seven) en vond het ook een hele goede film een aanrader voor mensen die het niet hebben gezien![]()
![]()
Ik had laatst de special edition van Saw 2 besteld. Gister ontvangen en die extra's die erop staan vielen me een beetje tegen. Vooral het stukje over de traps.
Maar verder is het natuurlijk wel een goeie film![]()
![]()
Ik vond 'm echt heel flauw en voorspelbaar. Deel 1 was cool, maar dit was niks."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
voorspelbaar?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:29 schreef Jarno het volgende:
Ik vond 'm echt heel flauw en voorspelbaar. Deel 1 was cool, maar dit was niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knettergoede film, zowel deel I als II, heb ze beiden afgelopen avond voor het eerst gezien en ik was sprakeloos....
Dus dat zegt wel genoeg
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.![]()
Ik vond er geen ruk aan. Deel 1 was spannend, innovatief en beklemmend. Deel 2 was echter saai, voorspelbaar, zat vol met stompzinnige MTV editing en was in alles een slap aftreksel.
2/10"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: