Echt niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef jimjim1983 het volgende:
morgen verlies
Op Schiphol nog een speler van een concurrent proberen weg te kapenquote:
Zoals het hoort. Alleen spelen we de laatste tijd niet zoals het hoortquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef golfer het volgende:
Wordt gewoon een simpele zege voor ons.
Wanneer hebben we voor t laatst gespeeld zoals t hoort én gewonnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Alleen spelen we de laatste tijd niet zoals het hoort
ja daarom denk ik verlies morgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wanneer hebben we voor t laatst gespeeld zoals t hoort én gewonnen.
Hoezo, heeft John je bedreigt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:34 schreef Silenus het volgende:
'K ben bang voor onze verdediging...
Die een-na laatste zinquote:Debuut voor Nigel de Jong met gele kaart
Zaterdag 28 januari, door SV, Amsterdam, 17.13u GMT+01.00, AS
Nigel de Jong heeft vandaag al gedebuteerd bij zijn nieuwe werkgever Hamburger SV. De 21-jarige Amsterdammer startte in de basis in de wedstrijd tegen Nurnberg.
De zogenaamd 'Amsterdammer' stond centraal op het middenveld en pakte meteen zijn eerste gele kaart. Rafael Van der Vaart speelt niet. HSV verloor de wedstrijd met 2-1.
Nicequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die een-na laatste zin.
Maar ik wist niet dat de overgang zó direct was, maar ach we hoeven hem ook niet meer te zien in de Arena.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die een-na laatste zin.
Maar ik wist niet dat de overgang zó direct was, maar ach we hoeven hem ook niet meer te zien in de Arena.
ik wist niet dat je ons nog als concurrent zagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op Schiphol nog een speler van een concurrent proberen weg te kapen
Goede instelling. Knokken voor je plekquote:Met de komst van Klaas-Jan Huntelaar is Markus Rosenberg 'verbannen' naar de linkerflank. De gedreven spits wil er echter alles aan doen om zijn positie in de spits weer terug te krijgen, zo staat te lezen op Nu.nl. "Ik wil gewoon als centrale spits spelen. Het is mijn plek en zolang ik goed speel, hoef ik me nergens zorgen over te maken."
"Als ik heel eerlijk ben, vind ik het maar niets dat er nog meer spitsen naar Ajax worden gehaald. Ik gun Ajax de beste spelers van de wereld, maar je kunt niet van een voetballer verwachten
Ik ben niet zo'n korte-termijndenkerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik wist niet dat je ons nog als concurrent zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |