Heb de laatste 10minuten gezien.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:21 schreef twi het volgende:
Nee
Goed gespeeld, goede inzet, hard gewerkt alleen de ballen vlogen er niet in. Ook niet bij de strafschop, helaas. Voor de rest vind ik het leuk om naar te kijken, ondanks de achterstand.
Charisteas is een beetje van het verlengen, en had een heel goede pass op Rosales, die helaas weer te lang treuzelde. Maar over het algemeen is dit toch een van de betere wedstrijden van het jaar. Utrecht wordt (nu eens tot aan de 5-meter, niet de 16) van het kastje naar de muur gestuurd. Jammer alleen van die ene goal.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb de laatste 10minuten gezien.
Rosales, Rosenberg, Huntelaar werken erg hard. Charisteas deed weinig goeds
Klopt, daar had hij ook een voorcontract. Maar Juventus heeft nog te veel spelers buiten de EU en heeft tussendoor Chiellini gehaald. Blijkbaar twijfelen ze ook over zijn fitheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens MM zou Maxwell naar Juve gaan
Ja, maar die hoop heb ik nu niet. Danny is geen Olsen en de (mogelijke) aankopen zijn niet echt denderend.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met als gevolg het beste voetbal dat we in het arena tijdperk tot dusver hebben mogen aanschouwen.
Inter Maxwell speelt dan ook al 2 jaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt, daar had hij ook een voorcontract. Maar Juventus heeft nog te veel spelers buiten de EU en heeft tussendoor Chiellini gehaald. Blijkbaar twijfelen ze ook over zijn fitheid.
Als ze verliezen kunnen ze op de 9e plaats komen te staan, lijkt me duidelijk danquote:Op zondag 29 januari 2006 15:21 schreef DeTolk het volgende:
Fluitconcert terecht?
Logisch ook, toen was er weinig noodzaak hem te verkopen. Ze hadden natuurlijk ingezet op een goed vervolg van zijn sterke seizoen 2003/04, zodat ze hem afgelopen zomer hadden kunnen verkopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inter Maxwell speelt dan ook al 2 jaar.
2 jaar terug had Ajax nog 7 miljoen aan hem kunnen verdienen, maar toen wou Ajax hem niet kwijt.
Hij baalde dat Hans Vonk weigerde linksbuiten te spelen denk ik. Moest ie weer schuiven.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Deze ploeg is niet in staat om ook maar een beetje normaal te presteren zeg.
Wat een inspiratieloos kutvoetbal.....
Zo kan je fijn KJH halen, maar wat DACHT die debiel van een Blind nou weer toen hij dit zooitje opstelde in deze formatie??
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij baalde dat Hans Vonk weigerde linksbuiten te spelen denk ik. Moest ie weer schuiven.
Inter wint echt niet met 5-0 a 6-0quote:Op zondag 29 januari 2006 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Dit Ajax gaat waarschijnlijk de grootste CL nederlaag leiden tegen Inter.
Er lukt echt he-le-maal niets weer...
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij baalde dat Hans Vonk weigerde linksbuiten te spelen denk ik. Moest ie weer schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |