Echt niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef jimjim1983 het volgende:
morgen verlies
Op Schiphol nog een speler van een concurrent proberen weg te kapenquote:
Zoals het hoort. Alleen spelen we de laatste tijd niet zoals het hoortquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef golfer het volgende:
Wordt gewoon een simpele zege voor ons.
Wanneer hebben we voor t laatst gespeeld zoals t hoort én gewonnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Alleen spelen we de laatste tijd niet zoals het hoort
ja daarom denk ik verlies morgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wanneer hebben we voor t laatst gespeeld zoals t hoort én gewonnen.
Hoezo, heeft John je bedreigt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:34 schreef Silenus het volgende:
'K ben bang voor onze verdediging...
Die een-na laatste zinquote:Debuut voor Nigel de Jong met gele kaart
Zaterdag 28 januari, door SV, Amsterdam, 17.13u GMT+01.00, AS
Nigel de Jong heeft vandaag al gedebuteerd bij zijn nieuwe werkgever Hamburger SV. De 21-jarige Amsterdammer startte in de basis in de wedstrijd tegen Nurnberg.
De zogenaamd 'Amsterdammer' stond centraal op het middenveld en pakte meteen zijn eerste gele kaart. Rafael Van der Vaart speelt niet. HSV verloor de wedstrijd met 2-1.
Nicequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die een-na laatste zin.
Maar ik wist niet dat de overgang zó direct was, maar ach we hoeven hem ook niet meer te zien in de Arena.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die een-na laatste zin.
Maar ik wist niet dat de overgang zó direct was, maar ach we hoeven hem ook niet meer te zien in de Arena.
ik wist niet dat je ons nog als concurrent zagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op Schiphol nog een speler van een concurrent proberen weg te kapen
Goede instelling. Knokken voor je plekquote:Met de komst van Klaas-Jan Huntelaar is Markus Rosenberg 'verbannen' naar de linkerflank. De gedreven spits wil er echter alles aan doen om zijn positie in de spits weer terug te krijgen, zo staat te lezen op Nu.nl. "Ik wil gewoon als centrale spits spelen. Het is mijn plek en zolang ik goed speel, hoef ik me nergens zorgen over te maken."
"Als ik heel eerlijk ben, vind ik het maar niets dat er nog meer spitsen naar Ajax worden gehaald. Ik gun Ajax de beste spelers van de wereld, maar je kunt niet van een voetballer verwachten
Ik ben niet zo'n korte-termijndenkerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik wist niet dat je ons nog als concurrent zag
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
nu nog goedegemotiveerde spelers terugkrijgen.
picquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:00 schreef Suijk het volgende:
Tering, wat staat dat shirt van HSV slecht bij de Jong.
Net op tv, sorry.quote:
Ga je toch op losse kaarten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:00 schreef PLAE@ het volgende:
Verdomme, geen kaart voor ado. Die mongool kreeg er niks uit![]()
Ben je verdomme blij dat D-K weer een 48uurs ban heeft, komt de volgende josti alweer om de hoek kijken...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Utrecht maakt jullie in whohahahahah
Rustig maarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:16 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ben je verdomme blij dat D-K weer een 48uurs ban heeft, komt de volgende josti alweer om de hoek kijken...
Blijf lekker in je eigen topic, als dat er uberhaupt is, en kom niet hier trollen en buurten...
donder op..
en morgen trouwens 4-1
Huntelaar 2x
Harry
Urby met een afstands-schot..
voor Utreg scoort ???? is ook niet belangrijk...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:19 schreef jimjim1983 het volgende:
ik denk Huntelaar 4x met een omhaal
Dat kan dus niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Maxwell speelt dalijk misschien tegen Ajax in de CL !
Hij speelde nog niet in de Cl.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat kan dus niet.
Morgen 1-0 door Charisteas.
1. Inter heeft teveel spelers van buiten de EU.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij speelde nog niet in de Cl.
En Inter is weer rond met hem.
Ze willen hem per direct overnemen
Ja in een rolstoel zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Maxwell speelt dalijk misschien tegen Ajax in de CL !
Terwijl de deal al bijna rond isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
1. Inter heeft teveel spelers van buiten de EU.
2. Maxwell is dan nog niet fit.
Is gewoon de Amsterdamse arrogantie laten zien. Eigenlijk zitten we allemaal kaarsjes aan te steken en hopen op een 1-0quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:26 schreef Cart_man het volgende:
Ik zie ajax wel winnen morgen, maar vind het wel een beetje overdreven om nu te gaan zeggen dat ze met 3, 4,5 of 6-1 winnen...
ja daarom zal hij worden verhuurd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Terwijl de deal al bijna rond is
En omdat hij dan niet fit is is zal hij toch niet kunnen spelen.
Maar voor 31 januari is hij waarschijnlijk weg.
7 miljoen in totaalquote:Voorzitter Moratti van Internazionale heeft op de officiële website van de club bevestigd dat er een akkoord is met Ajax over Maxwell. De Braziliaan verkast voor naar verluidt één miljoen euro naar Milaan. Hierdoor ontvangen de Amsterdammers nog een transfersom voor de linkspoot.
Maxwell zal naar alle waarschijnlijkheid het eerste half jaar verhuurd worden aan een andere Italiaanse club, aangezien Internazionale al op de limiet van het aantal spelers van buiten de Europese Unie zit. Ascoli en Empoli worden genoemd.
Het is nog niet officieel bekend hoeveel er met de transfer gemoeid is. Ajax' technisch directeur Martin van Geel verkocht eerder deze winter al Bogdan Lobont, Julien Escudé en Nigel de Jong. Met de transfersom van Maxwell erbij zou dit Ajax rond de zeven miljoen euro hebben opgeleverd.
Dat was Froylán Ledezma. Iván César Gábrich kwam op basis van een videoband. Die had jij kunnen scouten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op Schiphol nog een speler van een concurrent proberen weg te kapen
Wat een opruiming zegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef Wessiej het volgende:
Nu is het zeker:
[..]
7 miljoen in totaal.
Salpi is nog te jong voor Ajax. En ook niet echt een 4-3-3 spits..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Daggla, nog geruchten over nieuwe Grieken naar Ajax?
Ik wil Salpiggidis wel, die nieuwe spits is toch niks.
Hoopt meequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef keijz het volgende:
[..]
Wat een opruiming zeg
Ik hoop echt dat ze Landzaat halen voor volgend seizoen
Vintra? Wie is dat? Waar speelt ie, welke positie? maak ons gekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Salpi is nog te jong voor Ajax. En ook niet echt een 4-3-3 spits..
Beetje hetzelfde verhaal als alle andere spitsen.. Maar een speler als Vintra zou ik wel bij Ajax willen zien. Weer eens iets anders dan de zoveelste spits...
Hele goeie rechtsback van Panathinaikos. En sinds niet al te lang ook international.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:21 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Vintra? Wie is dat? Waar speelt ie, welke positie? maak ons gek![]()
klinkt leukquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hele goeie rechtsback van Panathinaikos. En sinds niet al te lang ook international.
Speelt bij Panathinaikos. Ik geloof dat ie 24 is. Kan ook centraal uit de voeten.
Hij is maandag weer gebleseerd geraakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:46 schreef Kang-He het volgende:
Wanneer is Manucharyan weer fit?
Zou ik jammer vinden..quote:Niet Ajax of PSV maar het Zwitserse FC Basel heeft de beste papieren om Daniel Majstorovic in te lijven. FC Twente-directeur Johan Plageman bevestigt dit vandaag tegen de regionale zender RTV Oost. Basel is momenteel koploper in de eigen competitie.
Majstorovic mag vertrekken uit Enschede. De verdediger kreeg het vorige week aan de stok met spits Blaise N'Kufo. De druppel die de spreekwoordelijke emmer deed overlopen, was voor coach Rini Coolen het feit dat Majstorovic te laat op de training kwam. Majstorovic werd uit de selectie gezet.
De Zweed had al eerder aangegeven een stapje hogerop te willen en geen toekomst meer te zien bij Twente. .
Ik ook, maar van het geld kan je toch weer investeren in potentiële toppers en de verliezen van de jaren toch min of meer wegpoetsen.quote:
Wie bedoel je nou?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef Kang-He het volgende:
Over backs gesproken, ik ben er gister achtergekomen dat onze man van glas destijds evenveel heeft gekost als Zlatan.
Alweer zo'n top-aankoop in de lange rij van geslaagde aankopen van ons aller Ajax.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:31 schreef Kang-He het volgende:
Ferdi Vierklau.
quote:Telegraaf: "Maxwell maakt seizoen af bij Ajax"
Het bericht op de officiële site van Inter ten spijt, Ajax technisch directeur Martin van Geel zegt tegenover De Telegraaf niets te weten over een akkoord met Inter: „Maar wij weten van niets”, aldus Van Geel. „En zoals je weet moeten alle tranfers voor 1 februari zijn afgerond. Dat lijkt me heel kort dag worden.”
Tenslotte was Zlatan ook niet binnen 1 uur verkochtquote:Op zondag 29 januari 2006 00:48 schreef Radegast het volgende:
Telegraaf: "Maxwell maakt seizoen af bij Ajax"
Het bericht op de officiële site van Inter ten spijt, Ajax technisch directeur Martin van Geel zegt tegenover De Telegraaf niets te weten over een akkoord met Inter: „Maar wij weten van niets”, aldus Van Geel. „En zoals je weet moeten alle tranfers voor 1 februari zijn afgerond. Dat lijkt me heel kort dag worden.”
en met Moratti:quote:You seem to have completed the transfer of Maxwell for next season. Your opinion of him?
"He's a good player who can cover several roles on the left wing. He has technique and he's good tactically. He's almost recovered from a knee injury, but he's a quality player. Yes, it's true that I have been following him since I was Lazio coach."
Verder nergens een officieel bericht ofzoquote:The January transfer market is almost over. At the moment the only deal that seems to have been concluded is for Maxwell.
"There's an agreement with Maxwell because there's great respect for the person besides the athlete, and you always try to find a valid solution for the future. For the rest, I think think that there's a harmonious climate in the squad, in the nice sense of the word. The group is replying well both individually and as a whole, so I don't want to create too many problems within the squad. And if there are tactical reasons, there are still three days to go and I will try to understand and meet these requirements."
8 miljoen heeft die toch gekost? Begrijp niet wat ajax ooit in hem heeft gezien...quote:Op zondag 29 januari 2006 00:31 schreef Kang-He het volgende:
Ferdi Vierklau.
En daarom kon Makaay niet meer worden gehaaldquote:Op zondag 29 januari 2006 09:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
8 miljoen heeft die toch gekost? Begrijp niet wat ajax ooit in hem heeft gezien...
quote:Vermaelen verrast Blind
Thomas Vermaelen zorgde gisteren voor de grootste verrassing op het trainingsveld van Ajax. Een dag eerder had Danny Blind nog gezegd dat de Belgische voorstopper, die twee weken geleden een enkelblessure had opgelopen, sowieso niet op tijd fit zou zijn voor de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. Vermaelen trainde echter voluit mee en onderging na afloop nog een tweede test, waarna de medische staf niets anders kon dan het licht op groen zetten.
Door de rentree van Vermaelen hoeft Blind minder fanatiek aan zijn achterhoede te sleutelen. John Heitinga wordt in dat geval weer de rechtsback, zodat jongeling Emanuel Boakye op de bank begint. Blind zit toch al wat krap in zijn spelers. Ook de jeugdspelers Jeffrey Sarpong en Richel Timisela maken deel uit van de selectie.
Hoe kun je dat nou zeggen? Schade is schade, dan moet je niet semi-trots op sarcastische wijze zeggen dat het "weinig" is.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:48 schreef JaWi het volgende:
Vannacht weer brand geweest in supportershome, weinig schade als het goed is.
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:48 schreef JaWi het volgende:
Begrijpend lezenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen? Schade is schade, dan moet je niet semi-trots op sarcastische wijze zeggen dat het "weinig" is.²
Anders sterf jij even af.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen? Schade is schade, dan moet je niet semi-trots op sarcastische wijze zeggen dat het "weinig" is.²
Damn!! jij doet je usericoon echt eer aan..wat ben jij een huilie zeg.,.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed nieuws! Met Vermaelen erin is de achterhoede van Ajax er in ieder geval weer een stuk degelijker op geworden.quote:
Hebben ze vrijdagnacht vergeten de frietpan uit te trekken?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:48 schreef JaWi het volgende:
Zou niet eens zo'n gekke gedachte zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:25 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hebben ze vrijdagnacht vergeten de frietpan uit te trekken?
Van Gaal, het boefjequote:Louis van Gaal snapt niet waarom AZ op de tweede plaats op de ranglijst aangeven staat. Na de zege op Roda JC heeft de ploeg evenveel punten als PSV, maar zij staan echter op basis van minder verloren duels op één.
"We hebben evenveel punten als PSV, maar een beter doelsaldo. Dus wij horen bovenaan te staan!", zei Van Gaal ouderwets fanatiek. "Heeft PSV die wedstrijd minder gespeeld al gewonnen dan? Oh, is het aantal verliespunten ineens maatgevend voor de stand? Sinds wanneer dan? Nou, voor mij niet!"
Opvallend detail: volgens het Duitse ARD staat AZ wel eerste.
quote:29/1/2006 - Telegraaf: Ajax wijst bod van 6 miljoen van topclub op Babel af
Een niet nader genoemde Europese topclub heeft bij Ajax een bod van zes miljoen euro uitgebracht op Ryan Babel 19, maar nul op het rekest gekregen. De Amsterdammers gaven te kennen twaalf miljoen te willen ontvangen voor de international en sloegen de deur daarmee zo goed als zeker dicht. „Die bedragen kloppen”, zegt Winny Haatrecht.
De zaakwaarnemer van Babel wil niet zeggen om welke club het gaat. „Omdat ik die afspraak heb gemaakt. Als de naam uitlekt, gaat de deal zeker niet door.” De vraagprijs voor de aanvaller is opvallend. Uit het aantrekken van Angelos Charisteas, Markus Rosenberg én KlaasJan Huntelaar sprak niet veel vertrouwen in Babel, die zich in de ArenA de laatste maanden voornamelijk tevreden moest stellen als invaller. De laatste vier competitieduels kwam de Amsterdammer niet verder dan 55 speelminuten. „Maar daar heb ik geen commentaar op”, aldus Haatrecht. Een verhuur van Babel is voor Ajax ook onbespreekbaar. Vandaag – tijdens Ajax-FC Utrecht – start hij wederom op de reservebank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |