Nouja korter dan, maar jullie snappen het principe,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Volgens mij is het eerste punt al onzin omdat het ongebruikte zaad sterft en opgeruimd wordt. Anders zou je zak ontploffen :/
een vuurtje blussenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:38 schreef Alcatraz het volgende:
Misschien langer voorspel?
Anyway, wat wil je er eigenlijk mee bereiken?
denk ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:38 schreef Alcatraz het volgende:
Misschien langer voorspel?
Anyway, wat wil je er eigenlijk mee bereiken?
omdat vrouwen dat geil vinden natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom wil je dat?
Kauwen bedoel je? Waarop :/quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:51 schreef fokkieslim het volgende:
goed kouen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:50 schreef electricity het volgende:
[..]
omdat vrouwen dat geil vinden natuurlijk![]()
Koot en Bie - leekquote:
Elke eiwit die je tot je neemt zorgt voor een toenemende sperma productie, hoezo kinderlogica? gewoon wetenschap! Alleen zal het verschil niet altijd waarneembaar zijn voor de mens zelf.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:51 schreef Slarioux het volgende:
Die kinderlogica van eieren, kwark en andere rommel eten om meer te spuiten verbaast me al mijn hele leven.
Hoe zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:01 schreef TR08 het volgende:
Volgens mij heeft veel water drinken op een uur voor de daad ook wel zin. Maar je moet er rond die tijd ook van pissen das weer minder
Niet daarom,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:50 schreef electricity het volgende:
[..]
omdat vrouwen dat geil vinden natuurlijk![]()
Hoezo? Wie zegt dat de hoeveelheid eiwitten die je eet de beperkende factor is voor de spermaproductie?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Elke eiwit die je tot je neemt zorgt voor een toenemende sperma productie, hoezo kinderlogica? gewoon wetenschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |