*wijst naar de ondertitel van VarsesteRquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:30 schreef FuifDuif het volgende:
Hoi,
Dit is een serieuze vraag! Hoe kun je het beste opgedroogd sperma uit vloerbedekking verwijderen?
Bedankt!
*wijst naar de ondertitel van VarsesteRquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit wordt zo'n topic waarvan je over 30 jaar nog spijt hebt dat je het geopend hebt
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:32 schreef crackhead het volgende:
Er overheen pissen. Dan lost het sperma wel op.
Jij bent de ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef PrewT het volgende:
Wat een bullshit zeg. Alsof je nog nooit in je leven een trekvlek hebt gehad.
natte doek pakken en ff er overheen vegen.
Een onderbroek of iets dergelijks is wel even wat anders dan vloerbedekking.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef PrewT het volgende:
Wat een bullshit zeg. Alsof je nog nooit in je leven een trekvlek hebt gehad.
natte doek pakken en ff er overheen vegen.
elke man is een ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jij bent de ervaringsdeskundige?
Het idee dat er sperma in mijn vloerbedekking zit vind ik simpelweg walgelijk. Ik wil het eruit hebben. Het punt is ook: ik kan wel naar de winkel gaan, maar vind het wat genant om daar om advies te vragen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef Miguel het volgende:
Ik wrijf het er altijd gewoon in, op een gegeven moment lijkt het net alsof het bij de vloerbedekking hoort, ondertussen geeft het best een mooi motief effect
Kut iemand was me al voorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Heb je dit al geprobeerd:
[afbeelding]
![]()
Ja, maar het punt is dus: hoe krijg je dàt dan weer uit de vloerbedekking?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Mare volgens mij werkt zoiets als dreft, zeep, waspoeder of elk ander willekeurig schonmaakmiddel ook wel.
ikwilookwatzeggen, zeg maar niets.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Brand je huis af en bouw het daarna weer opnieuw op.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
ikwilookwatzeggen, zeg maar niets.
eeuhhh met water misschien?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar het punt is dus: hoe krijg je dàt dan weer uit de vloerbedekking?
Wat denk je zelf? Een gewone ruksessie hoor, maar eentje met een wat ongelukkige afloopquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:54 schreef Bakkes het volgende:
Maar vertel eens FuifDuif, wat is er aan deze morspartij voorafgegaan? Een doorsnee ruksessie, of had je zowaar genoeg geld voor een prostituee?
Ja, maar kleding kan vrij bewegen in het water in een wasmachine. Bij vloerbedekking ligt het op de bodem en wrijf je het er alleen maar vooral meer in... vrees ik althans.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
eeuhhh met water misschien?
Als je vieze kleren in de wasmachien doet, hoe krijgt de wasmachine de viezigheid en de waspoeder er weer uit......... juist door het water!
Mocht dat zo zijn dan zie ik het probleem nog niet echt, een beetje zeep resten op de bodem van je vloerbedekking, das echt niet erg hoor. Maar als je voldoende water gebruikt en het daarna goed droog debt en er eventueel met een fohn overheen gaat om het droog te blazen, dan blijft er niks (of heeeeeeel minimaal) wat achter.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:56 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar kleding kan vrij bewegen in het water in een wasmachine. Bij vloerbedekking ligt het op de bodem en wrijf je het er alleen maar vooral meer in... vrees ik althans.
Leuk! Foto's!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef FuifDuif het volgende:
Goed, ik heb het zojuist met heel heet water behandeld en droog gemaakt met een handdoek. Ik laat het even verder goed drogen en kijken hoe het straks is.
Iemand belang bij foto's?
Ja, nu wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef FuifDuif het volgende:
Goed, ik heb het zojuist met heel heet water behandeld en droog gemaakt met een handdoek. Ik laat het even verder goed drogen en kijken hoe het straks is.
Iemand belang bij foto's?
Gezellige hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:37 schreef skippy22 het volgende:
Wat ben je toch een heerlijke kloon fuifduif
Elke man spuit op de vloerbekking?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef bonke het volgende:
elke man is een ervaringsdeskundige
vraag maar aan paps
Dat klinkt net als een slechte tellsell reclame.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef FuifDuif het volgende:
Kan dat Vanish echt helpen? Ook voor vloerbedekking? Ik heb er mijn twijfels bij namelijk.
als je vloerbedekking hebt welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:50 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Elke man spuit op de vloerbekking?
Elke man? FuifDuif niet, ervanuitgaand dat hij een man is.
Toch geen Fok! meetquote:Op zondag 29 januari 2006 19:48 schreef mgerben het volgende:
Hm als je het er niet uitkrijgt zou je ook actie kunnen ondernemen om de rest van het kleed zodanig te behandelen dat de vlek niet meer opvalt.
dit is echt smerig!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:48 schreef mgerben het volgende:
Hm als je het er niet uitkrijgt zou je ook actie kunnen ondernemen om de rest van het kleed zodanig te behandelen dat de vlek niet meer opvalt.
Meldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:06 schreef FuifDuif het volgende:
Maar nu ook even serieus (ik wil niet alleen in mijn hempie staan): wie van de heren hier is het ook wel eens overkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |