Sinds hij bij PSV keept volg ik hem al lang en ben ik een ware fan van hem geworden. ik ben nu bij 20, dus sinds mijn 9 ben ik al fan van hem.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je met Ronald, volg je hem al lang?
Nee dat is op dit moment niet financieel haalbaarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, leuk. Ga je nog eens naar Glasgow om hem te zien nu het nog kan?
In 1994 werden Waterreus en Menzo naar PSV gehaald om van Breukelen te doen vergeten. Waterreus keepte Menzo er naar een paar wedstrijden uit de basis, waardoor Menzo begon te schreeuwen dat Waterreus hem treiterde en op zijn motor een anti neger tekst had staan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat is die oorlog met Menzo? Heb ik wat gemist?
Hij is een druktemaker, maar wel een gezellige druktemakerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:40 schreef gras het volgende:
Geweldig voor de groep?
Volgens mij denken ze daar bij PSV juist 100% anders over.
Zo gezellig dat de prestaties er onder leden, naar het schijnt. Z'n CL-stats zouden eigenlijk voor zich moeten spreken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij is een druktemaker, maar wel een gezellige druktemaker
Ben ik niet echt met je eens. Tuurlijk geef ik toe dat Gomes meer belangrijkere saves maakte in de Champions League dan Waterreus, maar Waterreus was niet reden nummer 1 dat het niet wou lukken met PSV in de Champions League. Dan vind ik eerder een reden dat:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het een grootbek. De voornaamste reden voor het uitblijven van Europees CL-succes bij PSV.
"PSV heeft 2 goede spitsen en een goede keeper."quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het een grootbek. De voornaamste reden voor het uitblijven van Europees CL-succes bij PSV.
Hij had anders wel een machtige Jump.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef Beschouw het volgende:
En wie Van Halen goed vindt, kan nooit iets bijzonders zijn
Liever van Halen dan de R&B zooi die de meeste internationals draaien.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef Beschouw het volgende:
En wie Van Halen goed vindt, kan nooit iets bijzonders zijn
Dat van die 2 goede spitsen klopte wel...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
"PSV heeft 2 goede spitsen en een goede keeper."
Wat is de goedste club dan? Falkirk of zo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij keept nu bij de verkeerdste club van Schotland.
Beste clubs zijn Celtic en Hibernian.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat is de goedste club dan? Falkirk of zo?
Falkirkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat is de goedste club dan? Falkirk of zo?
Jij was toch altijd de man van de feitjes? Ronald zei dat hij een aardige keeper was, niet een goedequote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
"PSV heeft 2 goede spitsen en een goede keeper."
En die goal dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:59 schreef waterreus23 het volgende:
Tussenstand Inverness - Glasgow Rangers is 1-2.
Waterreus heeft tot nu toe nauwlijks iets te doen gehad
Bij de 1-1 kon Waterreus er helemaal niets aan doen, had in de tweede helft een goede reddingquote:
Hij is officieel nog altijd beschikbaar geloof ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:43 schreef pascalheister het volgende:
toffe gozer, 2 jaar geleden heeft ook bedankt voor het nederlands elftal toch?
Een redelijke keeper, om heel precies te zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Jij was toch altijd de man van de feitjes? Ronald zei dat hij een aardige keeper was, niet een goede
Ja, Waterreus keepte vandaag. Moest een paar afstandschoten verwerken, en een keer vissenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef Beschouw het volgende:
Stond Reus in het doel vanmiddag?
En gisteren verloren van Celticquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Tegen Aberdeen nog wel, wat maken de Rangers in eigen land een rampseizoen door.
Ja, AGOVV of zoquote:Op maandag 13 februari 2006 10:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En gisteren verloren van Celtic
Hoop dat Reus aan het einde van het seizoen naar een echte club gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |