quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:35 schreef Biglebowski het volgende:
Hieronder een aantal BN-ers die totaal in de vergetelheid ( van recent of heel lang geleden) zijn geraakt, waar je dus nooit meer iets van hoort. Mensen die nu eigenlijk een B-status hebben:
Dodi Apeldoorn wie?
Tineke de Nooij Die kennen we nog wel toch, van die kutreclame voor zo'n ketting..
Peter Jan Rens Die was gisteren bij dat programma van Reinout Oerlemans, Sterrendinges. Hij ziet er echt ontzettend slecht uit! Maar vergeten?![]()
Weet jij er nog meer ?
Geef nooit opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Peter Jan RensDie moet weer leuke kinderprogramma's gaan maken.
Ja?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:16 schreef Biglebowski het volgende:
En wat te denken van Victoria "ik ben slim want ik studeer politicologie" Koblenko ....
Ook een hele irritante BN-er met een B-status.quote:
Daar dacht ik meteen aan bij het lezen van de TTquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Peter Jan RensDie moet weer leuke kinderprogramma's gaan maken.
Wat is dat voor rare lijst? Waarom staan ze twee aan twee genoemd? En vind je dat overleden BN'ers in het rijtje horen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:56 schreef Svensational het volgende:
(lijst)
De eigenaar van de snackbar hier heet Willem Bol. Nooit geweten dat die mafkees een BN'er wasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:35 schreef Biglebowski het volgende:
Willem Bol
[TOERNOOI] Meest gemiste BN'ers RONDE 1quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare lijst? Waarom staan ze twee aan twee genoemd? En vind je dat overleden BN'ers in het rijtje horen?![]()
Meest gemiste BN'er is toch wat anders dan in de vergetelheid geraakte BN'er.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[TOERNOOI] Meest gemiste BN'ers RONDE 1
I rest my case.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:56 schreef Svensational het volgende:
..................
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Meest gemiste BN'er is toch wat anders dan in de vergetelheid geraakte BN'er.![]()
Bij deze.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]Je moet mij niet boos aankijken, maar Stomme Sven.
Kees Flodder.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef MrBean het volgende:
[afbeelding]
Stefan de Walle (links).
En dan mogen jullie raden wie dat is.
Hè, gadverdamme.quote:
Ja. Maar Huub Stapel vind ik nog niet in de vergetelheid geraakt ...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kees Flodder.
En die rechter (Huub Stapel) was de eerste Johnny Flodder.
Ik niet! Sven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:46 schreef MrBean het volgende:
Bupatih! In die grote lijst mis je iemand die er toch echt in hoort!
Jaaaaa!!! Peter 'Eddepet' Lusse.quote:
OMG.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:19 schreef MrBean het volgende:
Oh ... Joël
http://home.tiscali.nl/pi(...)el_doodgewonekat.mp3
Voor somiigen is het ook een beetje lastig om nog wat van zich te laten horen.Er staan namelijk redelijk wat mensen in de lijst die al jaren geen boodschappen meer doen bij de Aldi.(voor de mensen die traag van begrip zijn:ze zijn dood)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:56 schreef Svensational het volgende:
Hele lange lijst
"Háry is de schrik van elke kaaaaawbooooj"?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:23 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ken je die niet? Zong ooit bij Telekids en kwam na dat optreden nog wel eens op de radio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |