Ja, al denk ik dat Viola dat gaat winnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Toch nog kans op een 'ik ik ik' battle met Dido dus
Jaaaaaaaaa tuurlijk ben ik er... moest nog ff wat dingen doen... maar hield angstvallig de klok in de gatenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Foreverblueeeeeeeee![]()
gelukkig ben je er op tijd [afbeelding]
Daarom was bij de eerste nominatie geliijk vertrokken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop ik eerst nog dat Chantal haar effe neerslaat.
ze vond chantal maar niks
ik eigelijk ook niet stttttttt
daar waag ik me niet aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat is mooi. En wel meetikken in de SV hè, ben bang dat ik het ook niet allemaal bij kan houden
![]()
Opzeker, bijna niemand kan tegen da Holt opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, al denk ik dat Viola dat gaat winnen![]()
je kan goolge toolbar gebruiken daar zit een spellingcheck in.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
daar waag ik me niet aan
Ik schrijf niet correct nederlands helaas.
Mijn spelling is niet al te best.![]()
Hoi FB en iedereen die net is binnengekomen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Muerte is er ook![]()
Hoi capkelder maatje
Ik denk dat Chantal dit allemaal volgt, zo is ze wel, dus die weet dan ook hoe Viola over haar denkt. Chantal heeft wel het lef om haar daar mee te confronteren. Ik hoop zo dat ze dat gaat doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop ik eerst nog dat Chantal haar effe neerslaat.
ze vond chantal maar niks
ik eigelijk ook niet stttttttt
Dat zou iets voor mij zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
je kan goolge toolbar gebruiken daar zit een spellingcheck in.
Houd een kleine slag om de arm met een eventuele lockdown maar ik verwacht dat zoiets hopelijk niet gebeurdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:58 schreef Foreverblue het volgende:
De regie is er ook helemaal klaar voor merk ik. Ze zijn al flink aan het inzoomen op handen en gezichten. Beter![]()
Ja dacht 50 euro per persoon.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:58 schreef bunnyma het volgende:
Moeten de ex-bewoners eigenlijk betalen voor deze lunch?
hier te downloaden http://toolbar.google.nl/index_ie.phpquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zou iets voor mij zijn.
In me haast wil ik nog wel eens de mist ingaan.
Maandag komt de kapperquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Anita had wel even naar de kapper kunnen gaan, voordat ze het huis in ging zeg![]()
En dat is weer 3... heb jij patent op hèquote:
Jij zegt het, ik dacht het vanochtend al, een beetje tokkie haarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Anita had wel even naar de kapper kunnen gaan, voordat ze het huis in ging zeg![]()
Misschien betaald Joost het welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:58 schreef bunnyma het volgende:
Moeten de ex-bewoners eigenlijk betalen voor deze lunch?
Bong moet geen enge dingen gaan roepen zo vlak voor het moment supremequote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Houd een kleine slag om de arm met een eventuele lockdown maar ik verwacht dat zoiets hopelijk niet gebeurd
Yep, ik denk dat het komt omdat we dezelfde camera's hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dat is weer 3... heb jij patent op hè![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |