Heeeeeeeeeeeeej SuperSjetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Da's nou nog eens wakker worden!![]()
![]()
Whello allemaal!!!![]()
Waarschijnlijk worden ze eerst grondig gechecked bij de Security Agents, + een stevige fouilleringquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk bij Talpa loopt het uit
Hoi hoi Bluequote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Halloooooooooooo Pareltje... net op tijd![]()
![]()
![]()
Ik ook niet alle boodschappen vanmorgen gedaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hi Wormpjetuurlijk ben ik op tijd
![]()
Dit wil ik niet missen![]()
![]()
Dat is al vanaf dag 1 het geval.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:04 schreef Athalon het volgende:
De regie heeft duidelijke voorkeur voor Viola
Snaaappppieeeeeeequote:
Hoi Snaptnix.quote:
Ik weet niet wat jij gerookt hebt net... maar ze zijn nog niet binnen hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:05 schreef regenworm het volgende:
Ze zijn binnen alleen zien we niks
Middag schatje.quote:
Hoorde duidelijk de stem van Rob.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gerookt hebt net... maar ze zijn nog niet binnen hoor
[afbeelding]
Ze hebben de poort al in beeld.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:07 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij moeten ze nog komen hoor
Niet??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook niet alle boodschappen vanmorgen gedaan
Bunnypa erop uit gestuurd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook niet alle boodschappen vanmorgen gedaan
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chantal? dat was deze mevrouw toch?
[afbeelding]
Kom net uit bed rollen, dus nee.....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:07 schreef frizti het volgende:
[..]
Middag schatje.
Niet naar Eindhoven?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:03 schreef bunnyma het volgende:
Viola: Ik kom niet in de keuken
Ik kom niet in de keuken
Ik kom niet in de keuken.
En...............ze struint de keuken in.![]()
Ave Gast_op_afstand.quote:
Ja vind het ook de meest domste plek die je kunt bedenkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:05 schreef MissJ. het volgende:
Ik rook ook maar roken in de eetzaal is wel zo vies. Vooral als er al eten staat. Ik denk dat ze het roken moeten verhuizen naar de hoek bij de tv. Of bij de entree.
Jaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik hoor gna gna gnaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai WP, hai Sjet![]()
![]()
Hebben jullie er ook zin in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |