Dat bedoel ik. Ik vind Up The Bracket ook echt heel goed, maar Babyshambles kan me echt bar weinig boeien, moet ik eerlijk zeggen. Dirty Pretty Things, de nieuwe band van mede-Libertine Carl Barat is dan wel weer erg tof.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:47 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Uhhh, die plaat is ruim 4 jaar oud. Wat heeft ie daarna nog gepresteerd?
Ach kom op nou, heb de laatste jaren volgens mij niet meer zo'n groot wanproduct gehoord als dat Babyshambles album!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:49 schreef flyguy het volgende:
down in albion...
2e plaat Libertines was OK, daarna weinig geef ik toe.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:47 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Uhhh, die plaat is ruim 4 jaar oud. Wat heeft ie daarna nog gepresteerd?
De Rolling Stones functioneren toch echt wel wat beter dan Pete Doherty hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
2e plaat Libertines was OK, daarna weinig geef ik toe.
Down in Albion is zo slecht uitgewerkt met 3 fantastische singles datdanweerwel.
'k Wil maar zeggen dat hij muzikaal gezien echt wel iets kan en niet alleen maar Junk is.
En btw: de Rolling Stones (om maar eens een paar junks te noemen) hebben ook al 30 jaar geen fatsoenlijke plaat opgenomen (Exile on Main Strt.) en die touren ook nog steeds.
Berichtje hierover in De Telegraaf:quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer aangehouden. Nu na vermeend cocaïnegebruik op een EasyJetvlucht van Londen naar Barcelona. 'Breaking News op SKY news' ......
Kunnen ze die kerel niet per ongeluk een ander spuitje geven?
quote:De luchtvaartmaatschappij EasyJet heeft de Britse rockzanger Pete Doherty in de ban gedaan. Ook zijn band Babyshambles is niet meer welkom aan boord na het zoveelste drugsincident rond de artiest. Dat meldden verscheidene media donderdag.
Na een klacht van een piloot van EasyJet controleerde de politie op de luchthaven van het Spaanse Barcelona de zanger op het bezit van drugs. Cabinepersoneel had in een toilet van het vliegtuig een spuit gevonden. de zanger had lang op het toilet gezeten. Aangezien bij Doherty en zijn bandleden geen verboden middelen werden aangetroffen, mochten zij verder.
EasyJet wil hem en zijn band niet meer vervoeren, verklaarde een woordvoerster donderdag in Londen.
Ach, het maakt allemaal toch niet uit. Hij is beroemd dus alles mag blijkbaarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Berichtje hierover in De Telegraaf:
[..]
quote:Pete Doherty has checked himself into rehab in Portugal, according to reports.
But this time there’s a little glimmer of hope - because the Babyshambles urchin went to the clinic early this week of his own accord, says the NME website.
We hear the, ahem, troubled singer will spend the first few weeks detoxing and then he’ll be fitted with an ‘opiate-suppressing implant’.
That’s if he can stick to it.
Three previous attempts at sorting out his well-publicised drugs problem haven’t lasted too long, with failed rehab stints in the Priory, and at clinics in France and Thailand.
“The decision to undergo rehab was Doherty's own, and he organised and funded the trip without any outside pressure,” a source tells ITV.com.
Als je de roddelbladen mag geloven, heeft hij zijn hoop in de handen van de Heer gelegd:quote:
quote:Pete Doherty bekeert tot geloof
Junkie Pete heeft het antwoord op zijn drugsprobleem gevonden: Jezus. De Babyshambles-zanger die momenteel in rehab zit voor zijn heroïne- en crack verslaving, kreeg een bijzondere droom waarin Jezus verscheen die hem streng toesprak. Hij zei dat hij zijn zonden moet belijden en direct moet stoppen met al de slechte dingen die hij doet. Pete is nu compleet wakker geschud en spendeert zijn tijd in de afkickkliniek in Portugal met bidden voor zijn zonden. De 27-jarige rocker heeft besloten zodra hij helemaal clean is zich te laten dopen. Hij wil daarmee zijn nieuwe start te symboliseren. Hij denkt er zelfs aan om zijn geld weg te geven aan mensen die het harder nodig hebben dan hij zelf vertelt een bron aan de Daily Star: ‘Jezus zegt namelijk dat het makkelijker voor een kameel is om door het oog van de naald te gaan, dan dat een rijk mens de hemel mag betreden.’
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je de roddelbladen mag geloven, heeft hij zijn hoop in de handen van de Heer gelegd:
[..]
Helaasquote:
Ondanks alles nog steeds een stelletje.quote:'Moss en Doherty nog steeds samen'
(Novum) - Kate Moss en Pete Doherty zijn nog steeds een stel. Dat schrijven verschillende media op gezag van het persbureau Wenn. Fred Vermorel, de biograaf van het topmodel, heeft gesteld dat het veelbesproken koppel zich gedeisd houdt om Moss te beschermen in de media.
In november zette Moss een punt achter de knipperlichtrelatie, nadat Doherty was aangehouden wegens drugsbezit. De zanger van Babyshambles is verslaafd aan heroïne en cocaïne. Het topmodel kwam eerder zelf in opspraak nadat foto's waren gepubliceerd waarop te zien is dat zij cocaïne gebruikt. In de pers werd zij daarop neergezet als een onverantwoordelijke moeder. Moss heeft een dochtertje van 3.
Vermorel, die in juni het boek 'Addicted to love: The Kate Moss Story' uitbracht, denkt dat Moss en Doherty 'cameraschuw' zijn geworden door alle aandacht voor hun relatie. "Ze willen gewoon een beetje ruimte en rust om alles uit te praten", wordt hij geciteerd.
Dat Moss de afgelopen maanden aan verschillende mannen is gekoppeld in de pers verklaart de biograaf door de 'vrije relatie' die Moss en Doherty hebben. "Ze hebben altijd al een zekere vrijheid aangehangen. Hij ging, ook toen het heel goed ging tussen hen, met groupies naar bed. En zij is ook met andere mannen gezien." Vermorel denkt echter niet dat dat de relatie tussen Kate en Pete heeft geschaad. "Ze hebben hun passie voor elkaar nooit verloren."
Might as well face it, you're addicted to lovequote:Op maandag 17 juli 2006 00:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ondanks alles nog steeds een stelletje.![]()
quote:By VIRGINIA WHEELER
September 07, 2007
JUNKIE Pete Doherty is snapped appearing to give his kitten crack — from a mini-pipe he made specially for it.
Sickened pals who leaked the picture claimed the warped rocker regularly gets the pet smashed. They said it PASSES OUT with its paws in the air, suffers MOOD SWINGS and even thinks it can FLY. One added: “In Pete’s mind it is the only one who understands him now.”
The Babyshambles frontman’s cat Dinger — named after a slang term for a syringe — had five kittens in April. The friend said: “One in particular has borne the brunt of his drug abuse. Pete thinks it’s hilarious to get it wasted.
“He even made a special mini-crack pipe out of a bottle so it can get the maximum hit. But the kitten is starting to get really bad withdrawal symptoms. It has lost some of its balance and takes huge risks jumping over things that are too high. It thinks it can fly. It’s really distressing to see.”
Doherty, 28, tried in vain to woo back supermodel lover Kate Moss, 33, by sending her a framed photograph of her with Dinger — with the scrawled message: “There’s no place like home.” He is currently in rehab before a court appearance on October 2 for possessing crack, heroin, ketamine and cannabis.
Last night the RSPCA said of the kitten picture: “It is hard to launch an investigation into possible abuse from just a photograph. There needs to be more evidence.”
Normaal gesproken ben ik een pacifist, bij gelegenheden als deze ontgaat dat principe me volkomen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:40 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een achterlijke mongool is het toch ook als dit waar is...
[afbeelding]
[..]
ach nee, denk nog eens na.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:30 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft wel iets ontwapenends. Op een totally fucked up manier. Of zo.
Maar toch.
Ik weet 't. Maar toch kan ik het voor mezelf niet ontkennen.quote:
Van Babyshambles, de band waarin ie zat. Daarvoor van The Libertines (als ik het goed heb). Geloof niet dat ik er veel van heb gehoord of dat het me lang is bijgebleven.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:58 schreef RayMania het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten waarvan hij precies bekend is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |