abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:49:32 #101
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_38197105
down in albion...
The more debt, the better
pi_38197205
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:47 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Uhhh, die plaat is ruim 4 jaar oud. Wat heeft ie daarna nog gepresteerd?
Dat bedoel ik. Ik vind Up The Bracket ook echt heel goed, maar Babyshambles kan me echt bar weinig boeien, moet ik eerlijk zeggen. Dirty Pretty Things, de nieuwe band van mede-Libertine Carl Barat is dan wel weer erg tof.

Kortom, als Pete onsterfelijk wil worden als ie straks op z'n 27e de pijp uitgaat, dan moet ie nog wel even een briljant album eruitpoepen. Zo gaat ie het niet redden.
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:59:18 #103
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_38197456
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:49 schreef flyguy het volgende:
down in albion...
Ach kom op nou, heb de laatste jaren volgens mij niet meer zo'n groot wanproduct gehoord als dat Babyshambles album!
1,000,000 demons can't be wrong...
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:31:38 #104
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_38200326
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:47 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Uhhh, die plaat is ruim 4 jaar oud. Wat heeft ie daarna nog gepresteerd?
2e plaat Libertines was OK, daarna weinig geef ik toe.
Down in Albion is zo slecht uitgewerkt met 3 fantastische singles datdanweerwel.
'k Wil maar zeggen dat hij muzikaal gezien echt wel iets kan en niet alleen maar Junk is.

En btw: de Rolling Stones (om maar eens een paar junks te noemen) hebben ook al 30 jaar geen fatsoenlijke plaat opgenomen (Exile on Main Strt.) en die touren ook nog steeds.
Feyenoord!!! * Barça
pi_38200629
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:31 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

2e plaat Libertines was OK, daarna weinig geef ik toe.
Down in Albion is zo slecht uitgewerkt met 3 fantastische singles datdanweerwel.
'k Wil maar zeggen dat hij muzikaal gezien echt wel iets kan en niet alleen maar Junk is.

En btw: de Rolling Stones (om maar eens een paar junks te noemen) hebben ook al 30 jaar geen fatsoenlijke plaat opgenomen (Exile on Main Strt.) en die touren ook nog steeds.
De Rolling Stones functioneren toch echt wel wat beter dan Pete Doherty hoor. .
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:20:04 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_38201804
Ik snap niet dat hij nog vrij rondloopt als hij elke maand op drugs getest wordt.

Dat Rolling Stone interview stond trouwens vorige maand in Vrij Nederland, het lijkt dat crack zijn grootste verslaving is.
Afkicken daarvan lijkt mij vrijwel onmogelijk....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:30:07 #107
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_38445604
En weer aangehouden. Nu na vermeend cocaïnegebruik op een EasyJetvlucht van Londen naar Barcelona. 'Breaking News op SKY news' ......

Kunnen ze die kerel niet per ongeluk een ander spuitje geven?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:33:24 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38471041
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer aangehouden. Nu na vermeend cocaïnegebruik op een EasyJetvlucht van Londen naar Barcelona. 'Breaking News op SKY news' ......

Kunnen ze die kerel niet per ongeluk een ander spuitje geven?
Berichtje hierover in De Telegraaf:
quote:
De luchtvaartmaatschappij EasyJet heeft de Britse rockzanger Pete Doherty in de ban gedaan. Ook zijn band Babyshambles is niet meer welkom aan boord na het zoveelste drugsincident rond de artiest. Dat meldden verscheidene media donderdag.

Na een klacht van een piloot van EasyJet controleerde de politie op de luchthaven van het Spaanse Barcelona de zanger op het bezit van drugs. Cabinepersoneel had in een toilet van het vliegtuig een spuit gevonden. de zanger had lang op het toilet gezeten. Aangezien bij Doherty en zijn bandleden geen verboden middelen werden aangetroffen, mochten zij verder.

EasyJet wil hem en zijn band niet meer vervoeren, verklaarde een woordvoerster donderdag in Londen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:35:34 #109
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38471115
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Berichtje hierover in De Telegraaf:
[..]

Ach, het maakt allemaal toch niet uit. Hij is beroemd dus alles mag blijkbaar
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 11 juni 2006 @ 10:15:57 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38743106
Viermaal rehab is scheepsrecht?
quote:
Pete Doherty has checked himself into rehab in Portugal, according to reports.

But this time there’s a little glimmer of hope - because the Babyshambles urchin went to the clinic early this week of his own accord, says the NME website.

We hear the, ahem, troubled singer will spend the first few weeks detoxing and then he’ll be fitted with an ‘opiate-suppressing implant’.

That’s if he can stick to it.

Three previous attempts at sorting out his well-publicised drugs problem haven’t lasted too long, with failed rehab stints in the Priory, and at clinics in France and Thailand.
“The decision to undergo rehab was Doherty's own, and he organised and funded the trip without any outside pressure,” a source tells ITV.com.
  maandag 12 juni 2006 @ 09:34:29 #111
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38771464
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]

Het is te hopen voor hem
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:24:18 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38916186
quote:
Op maandag 12 juni 2006 09:34 schreef poohy het volgende:

Het is te hopen voor hem
Als je de roddelbladen mag geloven, heeft hij zijn hoop in de handen van de Heer gelegd:
quote:
Pete Doherty bekeert tot geloof
Junkie Pete heeft het antwoord op zijn drugsprobleem gevonden: Jezus. De Babyshambles-zanger die momenteel in rehab zit voor zijn heroïne- en crack verslaving, kreeg een bijzondere droom waarin Jezus verscheen die hem streng toesprak. Hij zei dat hij zijn zonden moet belijden en direct moet stoppen met al de slechte dingen die hij doet. Pete is nu compleet wakker geschud en spendeert zijn tijd in de afkickkliniek in Portugal met bidden voor zijn zonden. De 27-jarige rocker heeft besloten zodra hij helemaal clean is zich te laten dopen. Hij wil daarmee zijn nieuwe start te symboliseren. Hij denkt er zelfs aan om zijn geld weg te geven aan mensen die het harder nodig hebben dan hij zelf vertelt een bron aan de Daily Star: ‘Jezus zegt namelijk dat het makkelijker voor een kameel is om door het oog van de naald te gaan, dan dat een rijk mens de hemel mag betreden.’
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:26:28 #113
18026 Thelonious
le samouraï
pi_38916263
Ik wens Pete Doherty het allerbeste, maar of Jezus hem kan helpen is maar de vraag.
Een paar weken geleden werd hij door de lezers van NME nog verkozen tot Icoon van het jaar.
Keeping an eye on the world going by my window.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:28:35 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38916345
Misschien kan hij in de one on one gesprekken Jezus nog een paar tips geven om diezelfde icoonstatus te (her)krijgen .
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:57:50 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_38919446
Hij wil zich laten 'dopen'.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_38919836
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je de roddelbladen mag geloven, heeft hij zijn hoop in de handen van de Heer gelegd:
[..]

hij wordt met de dag zieliger
underground forever baby
pi_38935657
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:57 schreef APK het volgende:
Hij wil zich laten 'dopen'.
pi_38936337
Yeah right, en ik ben Kate Moss.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:01:09 #119
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38939532
Succes ermee, zou ik zeggen.
Persoonlijk hecht ik echter totaal geen waarde aan zulke uitspraken van een junk.
(Un)masking for the greater good.
pi_38939735
Straks wordtie nog 28
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_38947181
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas . Misschien dan maar een 5e poging wagen, dan gaat het hem zeker lukken.

PETE DOHERTY BEBOET WEGENS DRUGSBEZIT
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
De Britse zanger Pete Doherty heeft een
boete van 1.500 euro gekregen wegens
drugsbezit. De politie van Hultsfred in
Zweden nam een drugstest af.Doherty had
net voor zijn concert cocaïne gebruikt.

De voormalige zanger van Babyshambles
moest vrijdagavond optreden op een
rockfestival in Zweden. Zijn gedrag op
het podium was voor de politie de aan-
leiding om hem een drugstest te laten
afleggen. Hij had cocaïne gebruikt.

Doherty is het enfant terrible van de
Britse popscène.Hij had een veelbespro-
ken relatie met Kate Moss en hij heeft
al een hele tijd een drugsprobleem.

Bron: VRT Teletekst
pi_39891624
quote:
'Moss en Doherty nog steeds samen'

(Novum) - Kate Moss en Pete Doherty zijn nog steeds een stel. Dat schrijven verschillende media op gezag van het persbureau Wenn. Fred Vermorel, de biograaf van het topmodel, heeft gesteld dat het veelbesproken koppel zich gedeisd houdt om Moss te beschermen in de media.

In november zette Moss een punt achter de knipperlichtrelatie, nadat Doherty was aangehouden wegens drugsbezit. De zanger van Babyshambles is verslaafd aan heroïne en cocaïne. Het topmodel kwam eerder zelf in opspraak nadat foto's waren gepubliceerd waarop te zien is dat zij cocaïne gebruikt. In de pers werd zij daarop neergezet als een onverantwoordelijke moeder. Moss heeft een dochtertje van 3.

Vermorel, die in juni het boek 'Addicted to love: The Kate Moss Story' uitbracht, denkt dat Moss en Doherty 'cameraschuw' zijn geworden door alle aandacht voor hun relatie. "Ze willen gewoon een beetje ruimte en rust om alles uit te praten", wordt hij geciteerd.

Dat Moss de afgelopen maanden aan verschillende mannen is gekoppeld in de pers verklaart de biograaf door de 'vrije relatie' die Moss en Doherty hebben. "Ze hebben altijd al een zekere vrijheid aangehangen. Hij ging, ook toen het heel goed ging tussen hen, met groupies naar bed. En zij is ook met andere mannen gezien." Vermorel denkt echter niet dat dat de relatie tussen Kate en Pete heeft geschaad. "Ze hebben hun passie voor elkaar nooit verloren."
Ondanks alles nog steeds een stelletje.
  maandag 17 juli 2006 @ 00:16:42 #123
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_39891701
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:13 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ondanks alles nog steeds een stelletje.
Might as well face it, you're addicted to love
Feyenoord!!! * Barça
pi_39900108
"Let's Stick Together"
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:40:14 #125
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_53018038
Wat een achterlijke mongool is het toch ook als dit waar is...

quote:
By VIRGINIA WHEELER
September 07, 2007

JUNKIE Pete Doherty is snapped appearing to give his kitten crack — from a mini-pipe he made specially for it.

Sickened pals who leaked the picture claimed the warped rocker regularly gets the pet smashed. They said it PASSES OUT with its paws in the air, suffers MOOD SWINGS and even thinks it can FLY. One added: “In Pete’s mind it is the only one who understands him now.”

The Babyshambles frontman’s cat Dinger — named after a slang term for a syringe — had five kittens in April. The friend said: “One in particular has borne the brunt of his drug abuse. Pete thinks it’s hilarious to get it wasted.

“He even made a special mini-crack pipe out of a bottle so it can get the maximum hit. But the kitten is starting to get really bad withdrawal symptoms. It has lost some of its balance and takes huge risks jumping over things that are too high. It thinks it can fly. It’s really distressing to see.”

Doherty, 28, tried in vain to woo back supermodel lover Kate Moss, 33, by sending her a framed photograph of her with Dinger — with the scrawled message: “There’s no place like home.” He is currently in rehab before a court appearance on October 2 for possessing crack, heroin, ketamine and cannabis.

Last night the RSPCA said of the kitten picture: “It is hard to launch an investigation into possible abuse from just a photograph. There needs to be more evidence.”
pi_53019227
Ik weet dat jullie me belachelijk vinden, maar ik vind hem wel schattig op de een of andere manier (alhoewel een poesje crack geven natuurlijk totaal gestoord is )
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:30:12 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53019505
Hij heeft wel iets ontwapenends. Op een totally fucked up manier. Of zo .
Maar toch .
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:52:29 #128
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_53020101
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:40 schreef twentemeisje het volgende:

Wat een achterlijke mongool is het toch ook als dit waar is...

[afbeelding]
[..]
Normaal gesproken ben ik een pacifist, bij gelegenheden als deze ontgaat dat principe me volkomen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_53021117
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:30 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft wel iets ontwapenends. Op een totally fucked up manier. Of zo .
Maar toch .
ach nee, denk nog eens na.
underground forever baby
pi_53021220
en hopelijk gaat ie gewoon dood binnenkort.

doherty dan he, niet die kat
underground forever baby
pi_53028470
Kan iemand mij even bijpraten waarvan hij precies bekend is?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:48:40 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53029346
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:32 schreef Laton het volgende:

ach nee, denk nog eens na.
Ik weet 't. Maar toch kan ik het voor mezelf niet ontkennen.
Het spijt me .
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:58 schreef RayMania het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten waarvan hij precies bekend is?
Van Babyshambles, de band waarin ie zat. Daarvoor van The Libertines (als ik het goed heb). Geloof niet dat ik er veel van heb gehoord of dat het me lang is bijgebleven.

Maar daar dus van. En van zijn aan-uitrelatie met supermodel Kate Moss. En van zijn en hun gezamenlijke dope antics.
  zaterdag 8 september 2007 @ 15:25:47 #133
177846 colette
kloon van conleche
pi_53029967
Ik vind hem vies. En nu die ook z'n kat aan de dope brengt mag ie van mij zo snel mogelijk odeeën. I won't shed a tear.
pi_53035411
Ik krijg er gewoon het idee bij dat het een klein jongetje is die je (onder de douche moet zetten en daarna) moet knuffelen en dan wel van de dope af komt. Maar dat dacht Kate waarschijnlijk ook
pi_53044954
The Libertines waren ontzettend succesvol in Engeland, en Babyshambles zijn dat in mindere mate nu ook wel. En Pete is ook gewoon de knuffeljunk van de Engelse tabloids omdat er altijd wel wat leuks te melden is, dus het wordt ook gewoon opgeblazen hoe bekend hij is, omdat het leuk is om iets over hem te melden, Ja, en toen ie wat met Kate Moss kreeg was het helemaal banzai,
pi_56478132
Hij knuffelt ook met mannen.

't schijnt dat ie vroeger ook een manhoer was om zijn drughabit te kunnen bekostigen.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 16:19:51 #137
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56480989
ik ga hem 19 feb zien in de effenaar!
wil hem toch wel een keer zien voordat hij dood gaat ( binnen een jaar met winehouse! )
The girl that lost her mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')