abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:31:33 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34543847
Niet dat het wereldschokkend of out of character is:
quote:
Doherty gives finger salute to judge as he's refused bail and sent to cells

TROUBLED Pete Doherty stuck his middle finger up at a judge yesterday as he was locked up for 12 days.

The junkie singer, 26, begged to be freed for the last three gigs of a tour with his band Babyshambles after he admitted seven drug offences, including possessing heroin. A private jet was waiting to fly him to play in Glasgow last night and his solicitor promised a round-the-clock minder to keep him out of trouble. But District Judge Stephen Dawson remanded Doherty in custody until sentencing on February 8.

Doherty rolled his eyes and stuck up his finger at Thames magistrates court in Bow, East London - but he waited until Mr Dawson was not looking to avoid a contempt of court rap.

His solicitor Sean Curren pleaded for a final chance for Doherty. He said: "He has pleaded guilty to these offences. That is a recognition that he does have an outstanding drugs problem."

But Mr Dawson said: "I am sorry if my order will affect your fans. But there are substantial grounds to believe you will commit further offences."

Bij Pete Doherty heb ik altijd het idee dat hij zichzelf heeft voorgenomen om, net als rocklegendes Jimi Hendrix, Jim Morrison, Janis Joplin en Kurt Cobain op zijn 27ste te sterven.
Op zijn 26ste is hij in ieder geval hard op weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 28-01-2006 11:41:46 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34543986
Jim Morresy? Jim Morrison bedoel je denk ik?
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:41:01 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34544028
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:38 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Jim Morresy? Jim Morrison bedoel je denk ik?

Goedemorgen .

Editten gaat.
pi_34544434
Wat een afzichtelijk figuur.

Die gast zal nog wel wat gaan meemaken in de bak. Volgens mij zijn de straffen op drugsgebruik en drugsbezit daar niet zo laag als hier.
pi_34551026
Is Kate Moss nou eigenlijk nog met die gozer? Ik hoop het niet voor 'r. Die vent is magere Hein himself. Wel triest als je zover heen bent.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:20:34 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34677692
Één aanklacht is inmiddels wegens gebrek aan bewijs ingetrokken:
quote:
Een aanklacht tegen rocker Pete Doherty is maandag door justitie in Londen ingetrokken wegens gebrek aan bewijs. Het gaat om een aanklacht wegens het rijden onder invloed van drugs in december. Dit meldt de website van het muziektijdschrift NME.

De sleutels die bij Doherty gevonden waren pasten niet op de auto waarin volgens de politie gereden was. Vier vrienden van Doherty sloegen bij het incident op de vlucht voor de politie. Mogelijk was een van de vier de werkelijke chauffeur.

De ex-vriend van supermodel Kate Moss is een goede bekende van de Londense politie. Tegen hem loopt nog een zaak wegens drugsbezit en rijden onder invloed. Twee weken geleden sloeg hij tijdens een concert in de Rythm Factory in Londen een microfoonstandaard in het gezicht van een 17-jarige fan. Deze heeft aangifte tegen de zanger gedaan.

De 26-jarige Doherty was maandag niet aanwezig bij de zitting. Door een administratieve fout was de politie vergeten hem naar de rechtbank te brengen. Hij zat dus nog in zijn cel in een gevangenis in Londen.
pi_34677833
Talentloze eikel. Volgens mij is hij verslaafd geworden om het als trade-mark te gebruiken. Lekker wegstoppen, wordt niet gemist
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:26:58 #8
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34677887
hij is ZO lelijk
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_34677971
Ik vind het eeuwig zonde van 'm, want het is gewoon een érg getalenteerde muzikant. Het album van Babyshambles is ook niet te versmaden. .
pi_34678045
Ik zou Doherty nou niet echt willen vergelijken met echte rock legendes.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:33:26 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34678092
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:31 schreef Lucille het volgende:
Ik zou Doherty nou niet echt willen vergelijken met echte rock legendes.
Inderdaad.
Vandaar wellicht dat ie zo zelfdestructief bezig is, zodat ie toch in dat illustere rijtje wordt opgenomen.
  Moderator woensdag 1 februari 2006 @ 13:36:48 #12
18653 crew  D.
pi_34678212
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Inderdaad.
Vandaar wellicht dat ie zo zelfdestructief bezig is, zodat ie toch in dat illustere rijtje wordt opgenomen.
Die anderen waren al legendes voor hun dood.
Van deze persoon heb ik geen flauw idee wie het is
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:38:14 #13
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34678262
It's called an attention whore, and the best remedy against attention whores is to ignore them, they'll bugger off all by their lonesome little selves if you ignore them.

Groetjes aan Kate verlepte lelijke dopeshow!

I'm hungry!
pi_34678351
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Inderdaad.
Ik ben bang dat we hem dan gewoon in het rijtje drugsdoden uit de popmuziek kunnen zetten. Helaas is die rij redelijk groot, dus zijn we zijn naam over 5 jaar alweer vergeten. Helaas, een legende kennen we na 30 jaar nog steeds, een eikel met een drugsverleden niet.
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:43:08 #15
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_34678438
Alsof je als een betere muzikant wordt gezien na een jonge dood. Persoonlijk had ik liever dat types zoals morisson langer hadden geleefd, dan was er nog veel meer moois uit voort gekomen...of niet.
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  Moderator woensdag 1 februari 2006 @ 13:45:46 #16
18653 crew  D.
pi_34678512
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:43 schreef clowncloon het volgende:
Alsof je als een betere muzikant wordt gezien na een jonge dood. Persoonlijk had ik liever dat types zoals morisson langer hadden geleefd, dan was er nog veel meer moois uit voort gekomen...of niet.
tja, da's altijd de vraag.
Op zich heeft het wel iets om 'vroeg te gaan'.
Mensen zullen je altijd blijven herinneren zoals je was.
Stel je voor dat Michael Jackson op z'n 27 was overleden....
pi_34678701
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:45 schreef D.Rose het volgende:
Dan zouden we alleen maar goed over hem hebben gedacht.
  Moderator woensdag 1 februari 2006 @ 13:54:05 #18
18653 crew  D.
pi_34678795
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:51 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dan zouden we alleen maar goed over hem hebben gedacht.
my point exactly
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:55:01 #19
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34678832
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:45 schreef D.Rose het volgende:

Dan zouden we hem herrineren als een 27-jarige zwarte zanger in de bloei van zijn carriere, een niet onaangenaam ogende zwarte jongeman met potentie...

Als hij nu van de stoep afdondert en dood neervalt dan herrineren we hem als een bleek zangeresje met een dubieuze interesse in kleine jongetjes, Witje de Wit die zijn beste jaren vijftien jaar geleden achter zich heeft laten liggen
I'm hungry!
pi_34902830
Hij is weer een vrij man. Moet gaan schoonmaken in een bejaardenhuis en afkicken...dat dan weer wel.....
geniet nooit met mate
pi_34907204
Toch heeftie in z'n tijd bij the libertines en ook bij the babyshambles wel heel fijne nummers geschreven... Alleen gewoon nooit in NL echt doorgebroken in de UK daarentegen zijn ze grandioos geweest (met name the Libertines dan) ook is er daar nog nooit zo'n grote opmars in heroïne gezien onder de jeugd sinds de komst van Pete
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:00:03 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34953799
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:50 schreef gimme.shelter het volgende:
Hij is weer een vrij man. Moet gaan schoonmaken in een bejaardenhuis en afkicken...dat dan weer wel.....

Pop musician Pete Doherty leaves Ealing Magistrates Court in London on Wednesday after avoiding a jail term for possessing drugs
quote:
Pete Doherty, the troubled former boyfriend of Kate Moss, has been sentenced to 12 months of community service for possessing drugs.

Doherty, the 26-year-old front man of the group Babyshambles, pleaded guilty to the charges on Jan. 27.

He spoke only to confirm his name and address, and appeared disoriented during the hearing Wednesday at Ealing Magistrates’ Court in west London, glancing frequently toward supporters in the public gallery. They burst into applause when it became clear Doherty would not be going to jail.

Judge Ann McLaughlin warned Doherty that if he broke the drug rehabilitation requirement of his community service order he would be brought back before the court and might go to jail.

The maximum sentence for possession of Class A drugs such as heroin and cocaine is seven years in prison.

She ordered Doherty to submit to a drug test each month and told him to return to Thames Magistrates’ Court on March 8 for a review of the order.

Doherty told the British Broadcasting Corp.’s Radio One that he planned to have an implant to help him stay off heroin.

“As far as drugs are concerned, it’s simple — I’d rather be on the out with no smack than inside prison with no smack,” he said, adding that he was “breathing a sigh of relief” over the sentence.

The singer became upset when asked if he thought being famous had helped him avoid jail.

“What do you think I’ve been doing for the last 12 days? Picking tulips?” he said. “I’ve been sat in a cell sweating it out, fully aware of the circumstances.”

Prosecutor Bryony Derbyshire had told the court Doherty was stopped by police in London on Nov. 30, and heroin and cocaine were found in his car.

He was stopped again four days later, when police found heroin, morphine, crack cocaine and marijuana in his car.

Doherty was again stopped by police in London on Jan. 26, when he was found to be carrying heroin. He pleaded guilty at three earlier hearings to seven counts of drug possession in relation to these incidents.

Doherty’s lawyer, Sean Curran, had argued against a jail sentence.

“He is only a harm to himself, and the real shame here would be if he did not receive the treatment he needs,” Curran said.
  maandag 13 februari 2006 @ 12:53:01 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35032549
Zegt Doherty de drugs echt vaarwel?
quote:
De Britse rocker Pete Doherty wil niets meer te maken hebben met crack en heroïne, de drugs die hem recentelijk in aanraking brachten met de politie. Dat zei de zanger van de band Babyshambles zaterdag in een interview met de Britse zender Channel Four.

Doherty zei tijdens het vraaggesprek dat hij nooit echt een junkie is geweest, maar dat zijn drugsproblemen vooral te wijten zijn aan zijn levensstijl als rockster. De zanger, die tot voor kort een knipperlichtrelatie had met het door cocaïnegebruik eveneens in opspraak geraakte topmodel Kate Moss, werd afgelopen week voor drugsbezit veroordeeld tot twaalf maanden dienstverlening.

Dagboek
Doherty heeft in de gevangenis een dagboek bijgehouden. Een fragment uit het dagboek is zaterdag afgedrukt in de Britse krant The Guardian. Doherty beschrijft zijn dertien dagen in de cel als een verschrikkelijke ervaring. "Zelfs het leven zonder drugs moet beter zijn dan deze onzin."
Doherty verwijst in het fragment ook naar zijn ex-vriendin Kate Moss. "Ik zie mijn ware liefde / Op een advertentie van Rimmel", dicht hij.

Donatie
De popzanger kreeg geen geld voor de publicatie van het dagboekfragment in de krant. In plaats daarvan stuurde de krant een donatie aan een organisatie die het gevangenissysteem wil hervormen.

Deze week kreeg Doherty een taakstraf opgelegd wegens drugsbezit. Hij moet zich twaalf maanden verdienstelijk maken voor de maatschappij. Als de zanger dit jaar opnieuw tegen de lamp loopt, hangt hem een gevangenisstraf van zeven jaar boven het hoofd. Doherty wordt elke maand door justitie gecontroleerd op het gebruik van verdovende middelen.

Doherty werd op 30 november in Londen aangehouden. In zijn auto werden heroïne en cocaïne gevonden. Vier dagen later haalden agenten Doherty opnieuw van de weg. Ditmaal lagen ook morfine, crack en marihuana in zijn auto. Op 29 januari werd hij stoned achter het stuur aangetroffen. De politie vond bij zijn aanhouding heroïne in zijn zakken.
pi_35032625
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:53 schreef Copycat het volgende:
Zegt Doherty de drugs echt vaarwel?

[..]
mwoah, heroine kom je niet zo snel vanaf he. ..beter kan ie gewoon weer lekker muziek gaan maken en een security crew inhuren die HEM weghoudt bij dealers.
underground forever baby
  maandag 13 februari 2006 @ 13:06:17 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35032942
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:55 schreef Laton het volgende:

mwoah, heroine kom je niet zo snel vanaf he. ..beter kan ie gewoon weer lekker muziek gaan maken en een security crew inhuren die HEM weghoudt bij dealers.
Daar heb je gelijk in. Ik geloof hem ook niet echt op zijn woord.
Daarbij, als ie zijn 'gewoonte' aan zijn rock 'n roll lifestyle wijt, dan lijkt zijn enige optie de rockscene vaarwel zeggen en vuilnisman of zo worden. Kat en spek enzo.

Of inderdaad een securitycrew als buffer tussen hem en die vermaledijde dealers .
pi_35033380
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Ik geloof hem ook niet echt op zijn woord.
Daarbij, als ie zijn 'gewoonte' aan zijn rock 'n roll lifestyle wijt, dan lijkt zijn enige optie de rockscene vaarwel zeggen en vuilnisman of zo worden. Kat en spek enzo.

Of inderdaad een securitycrew als buffer tussen hem en die vermaledijde dealers .
ik zie em overigens nog wel winnen...
underground forever baby
  maandag 13 februari 2006 @ 23:11:35 #27
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_35060350
ik heb hier een lang stuk tekst:
quote:
The Samaritans have today recruited 600 extra staff to deal with an expected surge in calls as troubled fans come to terms with today's revelations about rocker and teen icon Pete Doherty. In a surprise press conference today, the men behind Doherty's career reveled themselves - and admitted that the Libertines, Babyshambles, the tales of drug use, the armed robberies and the affair with supermodel Kate Moss have all been part of one of the largest hoaxes in British history.

The men behind the scandal - Bill Drummond and Jimmy Cauty, who were themselves infamous popstars under the name The KLF - admitted how they plucked a young Buddy Holly impersonator Doherty from obscurity and made him a media darling. "It was a meant to be a quick stunt to show the frailties of our celebrity-obsessed culture," said Cauty, adding, "there are too many people who are famous despite their lack of talent, usefulness and basic intelligence. We wanted to do something that held a mirror up to that." Mr Drummond called Britain's pop-culture "sick" and said that although he regretted the hurt caused to Doherty's many fans, he hoped "this incident taught us all some important things".

In a prepared statement, the two men - famous for many other pop pranks, including the famous burning of £1million on a remote Scottish island - detailed how they manipulated the British Press into making Doherty an icon. Doherty - whose real name has now been revealed to be Trevor McDermott - was making a living as a part-time Buddy Holly impersonator in the Cornwall holiday circuit. He began a short-lived affair with the singer of a well known 80's rock band, and was introduced to Drummond and Cauty at a backstage party in London's West End. The men described how a drunken McDermott amused them with his slurred singing and frenetic dance movements, and how they then realised that this would be the perfect "dupe" for a plan they had been hatching for some time.

"The plan involved proving three theories we have about current British society," reads the statement. "The first is that in the so-called "alternative" scene, everybody is too scared of missing The Next Big Thing to worry about anything else." To prove this, some session musicians were provided to compose the rest of the "band", The Libertines, and rumours of exposive gigs were leaked to the media. "The gigs in question never actually took place, but we didn't have to worry about that. Soon the buzz around The Libertines was so frenetic, journalists were falling over themselves to claim to have been at the front of every single fictional gig." Within weeks, The Libertines were appearing on magazines and receiving record offers. Gigs sold out in minutes, while their first album "Up The Bracket" flew off shelves.

Feeling that their first point had been proved, Drummond and Cauty moved to their second theory: "We feel that our culture has become an enormous soap opera. We don't care what a person thinks, or creates, or contributes. We just care about what they do in their normal lives. Especially when it's something they shouldn't be doing."

To demonstrate this, the men co-ordinated a number of scandals. First was a robbery staged in the house of one of the band members. When this took place, McDermott (aka Doherty) was unknown outside of the alternative music scene. An incident of this calibre was sufficient, however, to catapult McDermott onto the front page of every major national tabloid. "One day we has just another singer, the next day he was 'Disgraced Celebrity Rocker', and he hasn't been out of the papers since". Further revelations about drug abuse and violence kept McDermott and The Libertines on the front pages for months.

One thing that took even Drummond and Cauty by surprise was the affair with model Kate Moss. "That was not something that we planned or had any involvement. Whether she knew about the hoax is something we are not party to. We have never had any contact with Miss Moss." However, this was the boost their project needed - where the drugs and crime had made McDermott a media sensation, the relationship with one of fashion's most famous women catapulted him into the world of true celebrity. "While we had not planned this, it certainly proved our point. There are many superior artists in the country today, but they never appear in Heat or The Sun, because they don't have the words 'boyfriend of Kate Moss' after their name."

Despite this boost, the project began running into a major setback for Drummond and Cauty. Just as they were preparing to enter the final phase of their scheme, Doherty decided that he wanted to part company with them, the fake band, and begin seriously recording music. He stopped all contact with the men, and threatened legal actions if any details were leaked to the press. "We were upset at the apparent failure of our grand project, and also at the monster we had created in Pete Doherty. Our third theorem - that 'If enough people say that a piece of s*** is a bar of gold, we'll believe it's a bar of gold' - seemed to have been beyond salvation. Fortunately, at that point Pete released the first Babyshambles album."

In the time since then, Drummond and Cauty have been locked in a vicious legal battle, which was eventually settled out of court by the discovery of a videotape showing McDermott singing "Peggy Sue" at a Butlin's in Devon. Publicly, McDermott still strongly denies all charges. How this affects the future career of Pete Doherty remains to be seen.
Nouja, dit kan natuurlijk net zo'n hoax zijn als wat ze zeggen dat de hoax is..
maar als dit klopt heb ik veel respect voor de heren drummond en cauty

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:12:02 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35570555
Hij schijnt weer samen te zijn met Kate Moss...
quote:
Kate Moss en Pete Doherty gaan weer met elkaar om. Dat heeft de rocker zelf aan News of the World verteld. In een Londens café zouden het supermodel en de Babyshambles-zanger samen zijn gezien.

"Ze leken een gewoon gelukkig stel", vertelt een getuige in News of the World. "Ze lachten en maakten grappen en fluisterden in elkaars oor." Zij dronk wodka-tonic en hij bier.

Nadat Doherty in november werd aangehouden wegens drugsbezit, zette Moss en punt achter hun knipperlichtrelatie. Ook zij kwam in opspraak doordat ze harddrugs had gebruikt.
Én hij is weer aangehouden. Nu op verdenking van diefstal en drugsbezit:
quote:
Pete Doherty opnieuw aangehouden

De vriend van Kate Moss werd maandag aangehouden op verdenking van diefstal en drugsbezit. De frontman van de Babyshambles zou met twee medeplichtigen een wagen gestolen hebben in Londen. "Ze werden gearresteerd in Colmore Row op verdenking van diefstal en drugsbezit", aldus een politiewoordvoerder. "Ze werden terug vrijgelaten op borgtocht." Eén van de drie was Pete Doherty.
The story continues...
pi_35788936
Doherty's ex-liefje Kate Moss scheen ook in Mandela's huis tijdens een feestje, enkele jaren terug,coke te hebben gesnoven.

Bron:http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006100600,00.html
pi_35789859
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:14 schreef Evilia het volgende:
Doherty's ex-liefje Kate Moss scheen ook in Mandela's huis tijdens een feestje, enkele jaren terug,coke te hebben gesnoven.

lekker toch
underground forever baby
pi_35798619
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:14 schreef Evilia het volgende:

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36329776
Hij is gisteren weer voorgekomen en heeft schijnbaar een microfoon van een BBC-dame weggetrapt...hij had wel weer een mooi outfitje aan.Dat dan weer wel!
Zaak schijnt aangehouden te zijn tot 20 april. Zet de Babyshambles maar weer eens op!
geniet nooit met mate
pi_36336877

Triest mannetje.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36336917
Wat is er nou zo speciaal aan deze gast dat hij zo vaak in het nieuws komt?

Ik bedoel, dat bandje van hem stelt toch ook geen fuck voor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36362642
Ach in ieder geval is tie van de cocaine af. Gaat de goede kant op met zijn stoppen met drugs activiteiten.

Pete Doherty biedt journalist heroïne aan
AMSTERDAM - De Amerikaanse zanger Pete Doherty heeft weer eens voor wat opschudding gezorgd. De ex van topmodel Kate Moss bood een journalist tijdens een interview een shot heroïne aan.

De aan drugs verslaafde zanger van de band Babyshambles baarde opzien door nog voor een interview met journalist Mark Binelli van tijdschrift Rolling Stone, heroïne te gaan snuiven. Daar bleef het niet bij; de controversiele zanger bood Binelli zelfs aan om met hem mee te doen.

"Hij begon het interview met het snuiven van heroïne.", vertelt een verbaasde Binelli. "In de uren daarna rookte Doherty nog crack, spoot hij heroïne en nam hij XTC. Hij bood mij ook heroïne en XTC aan. Maar ik sloeg het aanbod af."

Nog geen maand geleden besloot Doherty de drugs voorgoed af te zweren.

Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)ero_iuml;ne_aan.html
pi_36395340
Die gozer is toch echt alleen maar bekend van zijn relatie met kate moss en voor zijn drugsgebruik? Ik ken dat hele bandje van hem niet.
pi_36395755
Zijn hoofd staat me zo ontzettend tegen
pi_36507387
Kate wil hem weer terug stond gisteren in The Independent; mits ie afkickt.
Vorige week is er een boek verschenen: "The Libertines.. Bound Together. The definive story of Peter Doherty and Carl Barat and how they changed British music."
Wel overdreven!! Als ik het heb gelezen post ik wel weer.
geniet nooit met mate
pi_36947334
Een journalist van de rolling stone heeft hem 6 weken gevolgd... dit interview is het resultaat:
link

[ Bericht 9% gewijzigd door Duiveltja op 28-04-2006 16:43:21 (topicverneuckerij door link) ]
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:14:43 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36947506
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:08 schreef requiem4adream het volgende:
Een journalist van de rolling stone heeft hem 6 weken gevolgd... dit interview is het resultaat:
link
Uit dat artikel:
quote:
Doherty taps a bit of heroin onto a sheet of aluminum foil. Rolling up a second square of foil into a long tube, he peers through it, briefly, as if it's a sailor's scope, then cooks the heroin with a lighter and, using the tube as a straw, inhales.

Over the next three hours, Doherty will also smoke crack, shoot heroin and take an Ecstasy pill. He does all of this casually, and openly, except for the shooting up, which he performs near the kitchenette, with his back to us. He offers me heroin and Ecstasy but not crack. I decline.

[ Bericht 5% gewijzigd door Duiveltja op 28-04-2006 16:43:11 (topicverneuckerij door link) ]
pi_36948371
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kate en spek
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:41:26 #42
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_36950458
1 mei concert in Paradiso!
Als Pete het allemaal aankan natuurlijk
Feyenoord!!! * Barça
pi_37380906
quote:
Pete Doherty zet heroïnespuit in fan

(Novum) - Pete Doherty heeft een groupie platgespoten met heroïne in de keuken van zijn appartement in Londen. Dat meldt de Britse krant The Sun. Het meisje is een fan van de zanger van de Babyshambles en komt regelmatig bij hem op bezoek. Ze raakte bewusteloos en werd op de grond achtergelaten terwijl Pete en zijn vrienden nog een shot zetten. Ook zou hij lege spuiten als dartpijltjes gebruiken en met bloed op de muren van zijn woning schrijven.

De krant plaatste vrijdag foto's waarop te zien is hoe de 27-jarige Doherty een spuit in het meisje zet. De redactie zegt in het bezit te zijn van meer fotomateriaal waarop te zien is hoe hij zich te buiten gaat aan drugs. De plaatjes zouden de afgelopen vijf weken zijn gemaakt door een vriend van Doherty.

Een bron zegt in de krant dat de zanger zichzelf naar de vernieling helpt en geen oog meer heeft voor de veiligheid van anderen. "Wat hij zichzelf aandoet is zijn zaak. Maar een jong meisje inspuiten dat op de grond ligt is schandalig. Hij hoort thuis in een cel."

De ex-vriendin van Pete, supermodel Kate Moss, was niet bij het incident aanwezig. Volgens dezelfde bron is de relatie tussen Kate en Pete echter niet voorbij. "Hoe langer ze hem blijft zien, hoe groter de kans dat ze zelf ook weer aan de drugs raakt." Moss verklaarde eerder niet meer met Pete om te gaan vanwege zijn exorbitante drugsgebruik. Eerder plaatste The Sun foto's van een cocaïnesnuivende Moss.

The Sun meldt nu opnieuw over een foto te beschikken waarop Kate met een wazige blik in een bed ligt en mogelijk onder invloed is. Het zou om een recente foto gaan.

Doherty wordt maandelijks door de rechter op drugs getest en moet verplicht afkicken. De afgelopen maanden werd hij verschillende keren opgepakt wegens drugsbezit. Hij zou twee keer positief zijn getest.
Wat een idioot.
pi_37388788
Wat een debiel
  vrijdag 28 april 2006 @ 21:17:34 #45
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37388856
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:41 schreef Bonobo11 het volgende:
1 mei concert in Paradiso!
Als Pete het allemaal aankan natuurlijk
Als hij dan niet weer in de cel zit dus.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_37389602
En het is om 01.00, dus dan is het maar zwaar de vraag of ie nog op zijn beentjes kan staan! Ik zal het wel zien!!
geniet nooit met mate
pi_37389827
Die fotoos van The Sun zijn echt te ziek voor woorden btw!!
geniet nooit met mate
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:17:47 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37390471
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 21:53 schreef gimme.shelter het volgende:
Die fotoos van The Sun zijn echt te ziek voor woorden btw!!
Je hebt gelijk:

pi_37391227
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt gelijk:

[afbeelding]
[afbeelding]

O mijn god, wat een walgelijk laag triest smerig mannetje is het toch Net als je denkt dat iemand niet lager in je achting kan zakken, flikken ze het weer Van hem zou ik het niet erg vinden als hij een OD nam ( )
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:01:03 #50
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37396108
Oh mijn god
Dit is gewoon wagelijk!! Hoe kan iemand dit doen zeg, dan moet je wel heeel ver heen zijn Ik vraag me af of iemand die zo ver heen is ooit nog af kan kicken van die bende (als hij het zelf al zou willen natuurlijk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')