Die heb ik op de pc volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Kai Tracid - Liquid skies.mp3
't Is geinig om gewoon naar een bepaald woord te zoeken, en kijken met welke mp3s ie komt..
[..]
Heerlijke onzin-teksten....
Zo'n heerlijk fout eurodance-zangeresje, dat een beetje slist ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Die heb ik op de pc volgens mij
dat zegt zo'n meisje met een enrm vervormde stem
Het is weliswaar fris, maar de zon maakt veel goed, hoor. 'k Was vanmorgen al in Gestel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet ff een dvd ophalen en boodschappen doen maar ik heb geen zin om de kou in te gaan
[afbeelding]
Hahaha wat aardigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja als Just-Dennis hier binnen komt wandelen moet ik altijd even naar hem zwaaien![]()
Maar d'r wordt hier veel te weinig aardig gedaanquote:
Wil niemand hem bij een postduif op de rug vastbinden en naar je toe sturen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:58 schreef Just-Dennis het volgende:
Pfff ik moet eigenlijk naar Emmen mijn telefoon ophalen......zucht
Ik blijf Cyb's remix draaienquote:
nou jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wil niemand hem bij een postduif op de rug vastbinden en naar je toe sturen?
Nee dan moet je d'r zelf naar toequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:00 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nou ja
die jongens die daar werken zijn wel ontzettend![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |