Dat is vloeken in de kerk in de buurt van Tori Amos liefhebbers.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:44 schreef Jerruh het volgende:
overigens blijft de remix van professional widow erg lekker!!!
Lief lynchen dan maar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:48 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat is vloeken in de kerk in de buurt van Tori Amos liefhebbers.
Nee laten we het lekker over de prodigy hebben of melissaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:49 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding].
Overigens... Tori Amos:.
Pottenmuziekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Nee laten we het lekker over de prodigy hebben of melissa
Dan heb je volgens mij vrij selectief geluisterdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:53 schreef DennisMoore het volgende:
Niet zulk depressief gezeur als Tori...
Met die uitspraak geef je alleen maar aan dat je haar muziek nauwelijks kent.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet zulk depressief gezeur als Tori...
Dan zit je goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee daar hoopte ik niet op hoor
Ik hoop op mooi emotionel meeslepend verhalerig drama
Waar was die dan? Toiletpot?quote:
'Men' heeft mij 'representatieve' mp3s gestuurd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Dan heb je volgens mij vrij selectief geluisterd
Maar wel met zeikstem?quote:Raspberry swirl, Talula, Sweet Dreams, Blue Skies
Best wel swingend en dansbaar
True!quote:Maargoed, ieder z'n smaak
Hoe werkt dat?quote:en ik ga douchen om mijn smaak te verbeteren
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:48 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat is vloeken in de kerk in de buurt van Tori Amos liefhebbers.
In wat voor topic-reeks denk je dat je bent beland?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:23 schreef RemcoW85 het volgende:
Hey, een naamtopic. Of ik hier nu zo blij mee moet wezen is een tweede.
Even kijken in wat voor een topic ik uberhaupt zit.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:23 schreef RemcoW85 het volgende:
Hey, een naamtopic. Of ik hier nu zo blij mee moet wezen is een tweede.
Even kijken in wat voor een topic ik uberhaupt zit.
Ja ik zie het nu. Veel plezier hier verderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In wat voor topic-reeks denk je dat je bent beland?.
En weer rent een hetero met samengeknepen billen het topic uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:27 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu. Veel plezier hier verder. Bedankt voor mijn eerste naamtopic trouwens
.
Douchen na een avondje rokerig concert spinvis en een dagje pyjama zorgt er voor dat mijn huid lekkerder smaaktquote:
quote:
Neem je condooms mee?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik belde trouwens net die jongen op, aangezien ie op m'n voicemail stond om de precieze tijd en plaats af te spreken.
Zeg ik: Ik twijfel of ik met de trein of auto moet gaan.
Zegt hij: Ligt er aan of je 's avonds persé weg wilt.
Zeg ik: Ik ga wel met de auto, duurt minder lang. Hele bus gedoe en wachten op koude stations. En ik moet nog eten en zo.
Zegt hij: Ja ik moet ook nog eten en de slaapkamer opruimen.
Uhm
Ja ik reageerde dus een beetje stotterend en hij meteen "Neee, uh, neee! Niet , neee! Uh, zo bedoel ik 't niet! Ja nou eh.... ja. Uh als je hier bent leg ik het wel uit en laat ik 't zien en weet je wat ik bedoel!"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |