Been there, done that.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:58 schreef Jerruh het volgende:
overigens zat ik toen in mijn lichtelijk alternatieve skateperiode.
Hier staat de kachel hoog, de deuren op een kier en de ramen dichtquote:
Ik zit in een kamer zonder raam, maar ergens komt er toch tocht vandaan of zo, want ik ben in staat om een jas aan te trekken. Dat huis van mijn zusje is niet goed geisoleerd, denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hier staat de kachel hoog, de deuren op een kier en de ramen dicht
Da's minder!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik zit in een kamer zonder raam, maar ergens komt er toch vandaan of zo, want ik ben in staat om een jas aan te trekken. Dat huis van mijn zusje is niet goed geisoleerd, denk ik.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:28 schreef Cybart het volgende:
Ang3l.....ik vinnum cool
daar ga ik mensen een hele week mee irriteren
Partysquad oh baby! Heerlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik zing de hele tijd
Eeeer woooordt geeeefeest in de teeent
jaja, gespaced in de teeeent
er zijn chickies met dubbel d's in de teeeent
wat wil je doooeeen daaaan?
Op het ritme van er staat een paard in de gang
tim vindt 'm nie leuk
Ik vind de tekst echt op het RANDJE van foutheid, maar het ritme superlekkerquote:
Simon was heftig...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:26 schreef Ang3l het volgende:
3 films
Go, Simon, House of spirits.
Valt mee toch?
Ik vin dde tekst echt ver beyond het randje van foutheid, met het ritme is heerlijk jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de tekst echt op het RANDJE van foutheid, maar het ritme superlekker
uhu uhu hu!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vin dde tekst echt ver beyond het randje van foutheid, met het ritme is heerlijk ja![]()
Heb hem nog steeds niet gezien en wil hem al HEEL lang zien en zag hem nu liggen in de versie van de Quality Film Collection (waar ik er al heeel veel van heb)quote:
Ritme is sexy, die hele dreunende langzame bas. Perfect om... uh...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vin dde tekst echt ver beyond het randje van foutheid, met het ritme is heerlijk ja![]()
Nee, het is wartaal!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhu uhu hu!
uhu uhu hu!
(zijn het marokkanen?!)
zo'n wannabe def rhymzquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee, het is wartaal!![]()
Ik vind alleen die tweede MC erin heel naar, veel te duidelijk accent en slechte rhymes...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:39 schreef Jerruh het volgende:
entori
was gister op tv met cornflake girl
.
woefquote:
Ik was er ook niet bijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
woef
vond het jammer dat ik niet bij d'r handtekeningen sessie kon zijn, wilde nog wel een krabbeltje van d'r.
Engeland vast wel, dus dat wordt bestellenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:44 schreef LuQas het volgende:
[..]
Helaas komt ie dus niet in Nederland uit
Als je hoopt op wat gay content...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb hem nog steeds niet gezien en wil hem al HEEL lang zien en zag hem nu liggen in de versie van de Quality Film Collection (waar ik er al heeel veel van heb)Net als the house of spirits.
O nee daar hoopte ik niet op hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je hoopt op wat gay content...
Maar dan is ie nog ontzettend de moeite waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |