*nakijk*quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:34 schreef Cairon het volgende:
Cybart, nee jij bent knap, leuke foto daar in je fotoboek ding op gay.nl
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:34 schreef Cairon het volgende:
Cybart, nee jij bent knap, leuke foto daar in je fotoboek ding op gay.nl
Jah 1. Best wel geinig eigenlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:35 schreef Cairon het volgende:
Cazman, nee jij bent knap, nog leuke mouwloze shirtjes gekocht?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:36 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
begin je nu weer op me te geilen?
tijd voor een peuk@ Caz ... ook weer terug?
Neuh, ik drink liever geen koffie met mensen die mij een racist noemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:44 schreef SCH het volgende:
DennisMoore, gaan we zo koffie drinken in de stad?
Oh, dan ga je maar alleenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, ik drink liever geen koffie met mensen die mij racist noemen.
Oh, je vindt het prettiger dat mensen tegen je liegen? Kan ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, ik doe liever niet aardig tegen mensen die mij een racist noemen.
Brabantse Vriendengroepjes zijn dan ook köt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:48 schreef Cairon het volgende:
Ik ben gewoon een beetje teleurgesteld in de homo's hier en elders.
Op zich zijn ze allemaal hetzelfde. Hetero's zijn veel aardiger wat dat betreft. Als je daar vooraf aangeeft aan je vrienden dat je interesse hebt in een leuk meisje, dan is het not-done voor iemand anders om dat meisje te benaderen en te versieren en het bed in te lullen. Doe je dat wel, dan ben je heel makkelijk, heel duidelijk een debiele klootzak die z'n maten erbij naait.
Neuh, ik vind het prettiger als mensen als jij van de aardbodem zouden verdwijnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:49 schreef SCH het volgende:
Oh, je vindt het prettiger dat mensen tegen je liegen? Kan ook![]()
Definieer 'interesse tonen'?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:52 schreef Cairon het volgende:
Sterker nog, juist omdat iemand interesse toont in een ander word dat een doelwit, omdat homo's zichzelf graag willen bewijzen op dat vlak en willen laten zien dat ze beter zijn dan de ander.
Egnie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:55 schreef Cairon het volgende:
aangeven "hey die vind ik wel leuk" is al voldoende
That's your distorted mind.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:57 schreef Cairon het volgende:
bij hetero's en fatsoenlijk mensen wel.
Ik zie je over een uurtje. Gezelligquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het prettiger als mensen als jij van de aardbodem zouden verdwijnen..
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:00 schreef Cairon het volgende:
SCH we hebben hier twee moslim homo's!
Jij kunt je lol niet meer op!
En toch komt DennisMoore hier nog? Of is ie ze aan het bekeren?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:00 schreef Cairon het volgende:
Jij kunt je lol niet meer op!
Wie eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:00 schreef Cairon het volgende:
Waarom überhaupt een strijd... ik zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:02 schreef Cairon het volgende:
dat is een uitdrukking.
Als iemand aangeeft "hey ik heb er geen interesse in" dan hoef je nergens zorgen om te maken, want dat is er geen strijd.
Leuk he, dat internet? Lekker ongenuanceerd doen...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:05 schreef Cairon het volgende:
en dat, DM, is dus het verschil tussen pisnichten die hunkeren naar een lul, en normale mensen.
En jij bent normaal?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:05 schreef Cairon het volgende:
en dat, DM, is dus het verschil tussen pisnichten die hunkeren naar een lul, en normale mensen.
Zelden, ik word toch genegeerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
Komt twoflower hier nog wel eens? Met hem heb ik laatst zo'n leuk gesprek gehad.
*AHUM* Laat ik me dit dan maar even persoonlijk gaan aantrekkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:48 schreef Cairon het volgende:
Ik ben gewoon een beetje teleurgesteld in de homo's hier en elders.
Op zich zijn ze allemaal hetzelfde. Hetero's zijn veel aardiger wat dat betreft. Als je daar vooraf aangeeft aan je vrienden dat je interesse hebt in een leuk meisje, dan is het not-done voor iemand anders om dat meisje te benaderen en te versieren en het bed in te lullen. Doe je dat wel, dan ben je heel makkelijk, heel duidelijk een debiele klootzak die z'n maten erbij naait.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:14 schreef Ang3l het volgende:
*AHUM* Laat ik me dit dan maar even persoonlijk gaan aantrekken
Zullen we even de zaken in chornologische volgorde deponeren?
1. We gaan samen naar Club Rouge
2. Ik zie een jongen staan die er wel schattig uitziet en lach
3. We raken aan de praat
4. Hij versierd en zoent me
5. Uiteindelijk praat ie ook met jou en jullie blijken veel gemeen te hebben
6. Hij vraagt mijn nummer en ik krijg dat van hem
7. In de auto hou je nit op over de jongen, je vindt hem leuk
8. Ik besluit niets te doen met die jongen en geef jou uiteindelijk zijn tlefoonnummer
9. Je hebt een date met hem waarop niets gebeurd dan alleen maar praten
10. Nadat ik vraag of het leuk was zeg je "ja, erg gezellig" en als ik vraag "Meer dan gezellig?" zeg je: "Neuh, maar ik wil alleen platonisch"
11. De jongen vraagt om een date met mij, al tijden, ik stem uiteindelijk in omdat jij toch niets meer wilt dan vriendschap
12. Ik heb vandaag een date trwijl jij zeurt
Zo, samenvatting in 12 stappen.
Mis ik iets?
Je mist een stuk. Wachtquote:
Hear, hearquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leuk he, dat internet? Lekker ongenuanceerd doen....
Hey! Wie ben jij?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:13 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zelden, ik word toch genegeerd.
Hey kerel, hoe is hetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:13 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zelden, ik word toch genegeerd.
............. en dan natuurlijk meteen offline gaan.quote:
Sorry, ik moet nog ff een paar dagen Parijs zien te regelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:20 schreef SCH het volgende:
twoflower, ga je mee koffiedrinken? DennisMoore komt ook
Ik ben net bezig met Rome.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Sorry, ik moet nog ff een paar dagen Parijs zien te regelen.
Nee doorgaan, ik vind het enig om te lezenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
............. en dan natuurlijk meteen offline gaan.
Serieus Cairon, dit meen ik: Hou op, tis niet leuk meer.
En dan moet ik zeker van DM afblijven, want jij had eerder interesse?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben net bezig met Rome.
Daarna bakkie doen dan?![]()
O shit, ben jij dan Cairon en ik die Ang3el of andersom?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En dan moet ik zeker van DM afblijven, want jij had eerder interesse?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee doorgaan, ik vind het enig om te lezen![]()
Dat mag je zelf uitzoeken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
O shit, ben jij dan Cairon en ik die Ang3el of andersom?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |