Dan heb jij toevalig geluk. Het is namelijk niet standaard dat pakketten al gelijk dezelfde dag bij het postkantoor worden geleverd. Sommige afhaalkantoren worden namelijk pas 's ochtends vroeg 'bevoorraad'. In die gevallen kan je een pakket dus niet eerder afhalen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:30 schreef Dipollo het volgende:
je had m zaterdag gewoon op kunnen halen op t postkantoor, er zijn altijd wel postbodes die daar rondhangen en daar worden de pakketjes ook neergezet voor de volgende ronde. Zo heb ik al tientallen pakketjes opgehaald voor de zaak. Ook als je ze vroeg nodig hebt even 's ochtends langswippen opt postkantoor.
ehmmm, ik heb het echt anders geleerd, alles behalve aangetekende zendingen 2 xquote:Op zondag 29 januari 2006 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
Een rembourszending wordt normaliter ook maar 1 keer aangeboden en geen twee keer. Klant niet thuis = afhalen. Afhalen kan alleen op werkdagen vanaf het moment dat de toko open is.
Vaak gebeurt dit 's ochtends inderdaad aangezien sommige vestigingen een Bupo hebben en die pakketten worden dan gecombineerd vervoerd naar het afhaalkantoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef Carport het volgende:
[..]
Dan heb jij toevalig geluk. Het is namelijk niet standaard dat pakketten al gelijk dezelfde dag bij het postkantoor worden geleverd. Sommige afhaalkantoren worden namelijk pas 's ochtends vroeg 'bevoorraad'. In die gevallen kan je een pakket dus niet eerder afhalen.
Alles behalve zendingen met een aanvullende dienst gaat 2 twee. De rest is na 1 keer afhalen. Zo is het mij geleerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ehmmm, ik heb het echt anders geleerd, alles behalve aangetekende zendingen 2 x
dan is het je fout geleerdquote:Op zondag 29 januari 2006 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alles behalve zendingen met een aanvullende dienst gaat 2 twee. De rest is na 1 keer afhalen. Zo is het mij geleerd.
Mwoah bij sommige mensen was ik ook maar wat blij dat ik er geen tweede keer langs hoefde. Tevens maken sommige mensen het er ook naar.quote:
Helaas is dat niet meer zo; TPG post heeft de pakketten overgeheveld naar de pakketdienst, dwz dat de postbode echt alleen nog maar brieven meeneemt. Worden ze iets te groot/zwaar, dan is het pakketpost. En dat wordt vanaf een andere vestiging verdeeld, en na 1e bestelling ook daar weer opgeslagen. Het heeft dus echt geen zin om naar het afhaalkantoor te gaan als je nog geen kennisgeving afhaalkantoor hebt, je zet jezelf gewoon voor schut....."dan had U de kennisgeving maar moeten lezen" zul je dan horen van een zeer sarcastische postmedewerkerquote:Op zondag 29 januari 2006 21:30 schreef Dipollo het volgende:
je had m zaterdag gewoon op kunnen halen op t postkantoor, er zijn altijd wel postbodes die daar rondhangen en daar worden de pakketjes ook neergezet voor de volgende ronde. Zo heb ik al tientallen pakketjes opgehaald voor de zaak. Ook als je ze vroeg nodig hebt even 's ochtends langswippen opt postkantoor.
Kansloos inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:54 schreef Carport het volgende:
Het valt me trouwens ook op hoeveel mensen er zonder kennisgeving een pakketje af komen halen. Met opmerkingen als "Ja, de postbode is vandaag geweest die zei dat ik het hier kon afhalen" kan ik niet veel...
En dan nog de klanten die boos gaan worden als blijkt dat het pakketje dezelfde dag nog niet binnen is op het afhaalkantoor, terwijl ik nog even gezocht heb. Er staat niet voor niks "eerstvolgende werkdag na 10 uur" op zo'n blaadje. Zucht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |