En dat losscheuren kan je ook vervangen met: Rollen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:21 schreef bonke het volgende:
met een stanleymes lange banen in je tapijt trekken en dan die banen 1 voor 1 losscheuren
daarna met twee bakstenen in je handen de lijmresten wegschuren
Zou een bandschuurmachine geen optie zijn ipv die bakstenen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:21 schreef bonke het volgende:
daarna met twee bakstenen in je handen de lijmresten wegschuren
als jij graag een paar honderd stukken bandschuurpapier vol lijmresten wil hebben zou ik et doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zou een bandschuurmachine geen optie zijn ipv die bakstenen?
Door de frictie van de bandschuurmachine met de lijm, zal er (veel) warmte onstaan. Deze zal dus smelten en ik je bandschuurpapier gaan zitten. Kan wel ff maar niet lang dan is ie vol en kom je niet ver meer met schuren.....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zou een bandschuurmachine geen optie zijn ipv die bakstenen?
Yepquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:56 schreef abnormaarten het volgende:
Is het al los?
maak er maar 2 jaar van.....!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
vraagt die ruim een jaar later.
Ben alweer 2 verhuizingen verder inmiddelsquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:06 schreef bluemoon23 het volgende:
Volgens mij is de huidige vloerbedekking bijna alweer aan vervanging toe !
Het gaat héél goed met de DirkH methode.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:10 schreef cathar het volgende:
Het is al een tijd geleden dat er een topic was geplaatst over het verwijderen van gelijmd tapijt.
Ik moet dit binnenkort doen en ben zeer gebaat bij de reacties op dit forum. Ik heb alleen nog een vraag over dat snijden en oprollen, wat uiteindelijk the trick was.
Sorry, ben niet erg handig, maar wat wordt nu precies bedoeld met dat oprollen?
Ik neem toch aan dat dit niet eenvoudig gaat als het gelijmd is? Hard trekken aan die repen en dat oprollen?
Graag ontvang ik hierover een berichtje.
cathar
Precies, en als het héél erg vast zit gewoon een hoekje omkrullen en rollen totdat je een redelijke rol kan maken over de breedte. Kost echt geen kracht en de vloerbedekking is weg in no-time en je hebt makkelijke rollen die je met papiertape vast plakt en dus ook makkelijk kan vervoeren in plaats van dat je met een hele rol moet sjouwen.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:27 schreef Oblivion het volgende:
Eerste stukje losrukken en dan een rolletje maken, omdat het te los scheuren stukje klein blijft, heb je niet zoveel kracht nodig.
Dat is wat DirkH volgens mij bedoeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |