4GB intern geheugen neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:51 schreef Oversight het volgende:
IBM Thinkpad 390i
4 GB
zonder accu
met net-adapter
met cd-rom
af te halen in zuid holland
Een oeroude laptop, staat er/ 4 gig is dus de HD. Ben je nu werkelijk geinteresseers in de HD leessnelheid, bij die groortte. processor zal logischerwijs rond de 233 Mhz zitten. En bij de meeste laptops zit wel een scherm, dat is zo makkelijk aan laptops, weet je...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:10 schreef Croga het volgende:
4GB intern geheugen neem ik aan?
En geen harddisk dus.... geen processor... geen scherm.... Beetje kaal ding, lijkt me...
Ik zie nergens dat ie oeroud is...... Zo gek zijn die vragen dus niet.... Daarnaast....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:49 schreef The_Foxz het volgende:
Een oeroude laptop, staat er/ 4 gig is dus de HD. Ben je nu werkelijk geinteresseers in de HD leessnelheid, bij die groortte. processor zal logischerwijs rond de 233 Mhz zitten. En bij de meeste laptops zit wel een scherm, dat is zo makkelijk aan laptops, weet je...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:49 schreef The_Foxz het volgende:
[..]
Een oeroude laptop, staat er/ 4 gig is dus de HD. Ben je nu werkelijk geinteresseers in de HD leessnelheid, bij die groortte. processor zal logischerwijs rond de 233 Mhz zitten. En bij de meeste laptops zit wel een scherm, dat is zo makkelijk aan laptops, weet je...
We kunnen er dus van uit gaan dat er 4MB intern geheugen in zit een een zwart wit scherm. Dan mag je heel erg blij zijn als iemand hem gratis voor je mee neemt, hoef je tenminste niet te betalen om hem naar de stort te brengen....quote:
Nee we gaan er vanuit dat er een 21'' CRT monitor bij zit met 3gig werkgeheugen!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:47 schreef Croga het volgende:
[..]
We kunnen er dus van uit gaan dat er 4MB intern geheugen in zit een een zwart wit scherm. Dan mag je heel erg blij zijn als iemand hem gratis voor je mee neemt, hoef je tenminste niet te betalen om hem naar de stort te brengen....
Stomme idioot.quote:IBM Thinkpad 390, PII 266
15 inch TFT
128 Mb Werkgeheugen
4,1 Gb HDD
CD-Rom Drive
Floppy drive
1 x USB
S-Video Out
Infrarood
Nou nou,quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Nee we gaan er vanuit dat er een 21'' CRT monitor bij zit met 3gig werkgeheugen!
het zal om deze gaan (neem ik aan, en na 2seconden googlen)
[..]
Stomme idioot.
en dat tegen een aparaat van 200 euroquote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Nee we gaan er vanuit dat er een 21'' CRT monitor bij zit met 3gig werkgeheugen!
[..]
Stomme idioot.
Ja als 't werkt is 't altijd nog wat waard.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:26 schreef Prowl het volgende:
Tot nu toe ben ik de enige hier die een serieus bod van 20,- gedaan heeft
quote:IBM Thinkpad 390, PII 266
15 inch TFT
128 Mb Werkgeheugen
4,1 Gb HDD
CD-Rom Drive
Floppy drive
1 x USB
S-Video Out
Infrarood
serieus ben je een beetje retarded??? kan je niet eerst ff dingen gaan uitzoeken voordat je het roept... GRRquote:Op zondag 29 januari 2006 18:47 schreef Croga het volgende:
[..]
We kunnen er dus van uit gaan dat er 4MB intern geheugen in zit een een zwart wit scherm. Dan mag je heel erg blij zijn als iemand hem gratis voor je mee neemt, hoef je tenminste niet te betalen om hem naar de stort te brengen....
Tsja, en mensen die wat langer googlen ontdekken dat de Thinkpad 390 series heel wat uiteenlopende specs kan hebben...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef Orealo het volgende:
Lucht dat nou op? Om de uitspraak "Wat je zegt ben je zelf" te bevestigen?quote:Stomme idioot.
quote:BM Thinkpad 390, PII 266
15 inch TFT
128 Mb Werkgeheugen
4,1 Gb HDD
CD-Rom Drive
Floppy drive
1 x USB
S-Video Out
Infrarood
Of je hebt heel lang gedaan om dit te posten, of je hebt oversight's bericht niet gezien waar hij bevestigd dat het om deze specs gaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 06:54 schreef Croga het volgende:
[..]
Tsja, en mensen die wat langer googlen ontdekken dat de Thinkpad 390 series heel wat uiteenlopende specs kan hebben...
Processor:
Celeron of P2 tussen 233 en 450 Mhz
Ram:
32 tot 128MB geheugen uitbreidbaar tot 256MB
Scherm:
12,1" tot 15,0"
Ofwel: Mijn vraag staat nog steeds open.....
[..]
Lucht dat nou op? Om de uitspraak "Wat je zegt ben je zelf" te bevestigen?
Wel jammer dat men niet begrijpt dat een serieuze koper nou eenmaal graag weet wat hij koopt alvorens een bod te doen. En dat een serieuze verkoper maar al te graag verteld wat hij te koop heeft.....
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:39 schreef WalkingDisaster het volgende:
ik bied je een maxtor 40gig schijf te ruil aan
Je bedoelt een 40gb harddisk voor die palmquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:46 schreef WalkingDisaster het volgende:
Mocht TS die niet hoeven en mijn maXtor ook niet, misschien kunnen wij het eens worden Metro2005
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:50 schreef WalkingDisaster het volgende:
kick, handig dat hij nog ff reageert enzo...
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:39 schreef WalkingDisaster het volgende:
ik bied je een maxtor 40gig schijf te ruil aan
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:58 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb een Palm Vx (van IBM, 8MB geheugen) voor je te ruil, accu perfect en ziet er nog goed uit, en incl dockingstation.
Is alleen al wat ouder he, maarja dat is die laptop ook
Ik wachtquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef Oversight het volgende:
[..]
geintreseerd, ik ga ff googlen op je palm,... moment......
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef Oversight het volgende:
[..]
geintreseerd, ik ga ff googlen op je palm,... moment......
als morgen ook goed is hebben we een dealquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
Kom 'm vandaag nog in rotterdam brengen, en we hebben een deal!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
als morgen ook goed is hebben we een deal
(vanavond kan ik niet, of pas heel erg laat)
Hmm, zou rond een uur of 8 - half 9 ofzo kunnen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
Geen probleem, hoelaat zou je morgen kunnen?
Den Haag is dan ook een optie.....
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hmm, zou rond een uur of 8 - half 9 ofzo kunnen?
Of als je tijd hebt, ik werk tot 5u in Schiedam, dat kan evt ook.
Ik weet niet of je in het centrum van R'dam ofzo woont, dat is dan niet zo handig voor mij zeg maar(kan ik de auto niet kwijt)
Mail me evt je adres maar + tijd dat het uitkomt (email staat in mijn profiel )
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:48 schreef Oversight het volgende:
[..]
Mail stuur ik over een klein uurtje, zit nu niet op m'n normale plekkie......
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Niet om het een of ander... Maar die foto ziet er meer uit als 12.1" !
Die op jouw foto is geen 15"...quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
Het is het standaard scherm dat bij die laptop zit?
Nee. Groene lasers zijn DUUR!quote:Laserpiontes las ik bij jou in je sig.., heb je die ook met GROENE laser, met hoog wattage ?
.... *zucht*.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:49 schreef Oversight het volgende:
Het is het standaard scherm dat bij die laptop zit?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
Over 10 minuten in je inbox,....
Je hebt alweer mail terugquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:57 schreef Oversight het volgende:
[..]nu al 6 minuten..... later wow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |