abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2006 @ 16:45:37 #51
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_34798643
Ach, het is ook niet zo ernstig gesteld met mij, het kan veel erger.

Telt klussen ook als sporten? Zagen, laminaat leggen, plamuren, muurtjes breken en (proberen op te) bouwen...
pi_34798699
M'n slechtste gewoonte is dat ik teveel en te vaak alcohol (rode wijn) drink...als ik drink krijg ik ook ineens een hele sterke drang om te gaan (ketting)roken. Ik pieker teveel, bezorg mezelf onnodige stress. In het verleden heb ik een heel slecht dag/nacht ritme gehad maar da's nu wel weer helemaal bijgedraaid. Ik probeer alles in balans te houden (maar wat alcohol betreft wel een beetje doorgeslagen) en ben wel bezig met 'gezond leven', let wel op wat ik eet en probeer me er aan te houden 1 dag in de week te eten waar ik maar zin in heb en verder bewuste keuzes te maken...en hoe bewuster je er mee bezig bent hoe minder zin je krijgt in zooi die niet goed voor je is. Ik sport niet maar ik heb geen auto en wel een hond dus ik wandel wel wat af. Sport is in mijn ogen niets meer dan een vervanging van lichaamsbeweging die je door je levensstijl tekort komt, niet echt beter dan elke dag een uur wandelen ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door saksia op 06-02-2006 16:55:06 ]
  maandag 6 februari 2006 @ 16:47:03 #53
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34798701
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:45 schreef ennuik het volgende:
Ach, het is ook niet zo ernstig gesteld met mij, het kan veel erger.

Telt klussen ook als sporten? Zagen, laminaat leggen, plamuren, muurtjes breken en (proberen op te) bouwen...
Lijkt me wel. Het is ook vrij intensief.
pi_34800401
Ik heb best wel wat leefgewoontes die beter mogen.

Ik slaap vaak maar een aantal uurtjes of juist extreem veel. Mijn dag en nacht ritme is dus ernstig verstoord, want ook al slaap ik 'goed' voor mijn doen, toch ben ik moe. Ik ben eigenlijk altijd wel moe, maar nooit te moe om iets te laten. Ik wil gewoon van alles doen ondanks mijn blijvende moeheid, maar het breekt me zeker wel op.

Eten doe ik ook best slecht. Mijn goede voornemen om beter te gaan eten heb ik niet behaald. Ik eet weinig groente & fruit en ook op de meest rare tijdstippen. Dat komt dan weer omdat ik dan wakker ben en honger krijg. Als je een aantal keer 's nachts eet, ga je het steeds vaker doen en wordt het een gewoonte. Een slechte gewoonte, dat wel.

Ik heb best veel gesport, maar dat doe ik ook niet meer. Ook niet erg bevorderlijk voor je gezondheid.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')