Als dat zo zou zijn, maken we nog enkel kans op de pot met geld! Maar RKC speelt tegen lucky ajakkes dus maken we nog best kans op de 12e stek! Heracles is in de winning mood en roda jc heeft gelijk gespeeld tegen willem 2, niet een top prestatie, misschien liggen hier wel kansen voor ons! Maar nogmaals 't maakt voor de play-offs niks meer uitquote:Op donderdag 13 april 2006 11:05 schreef Incolumis het volgende:
als wij nog van Roda winnen en RKC verliest punten, dan kunnen we nog zelfs 12e worden
Denk dat ze de minste spelers gebruikt hebben, maakt het extra knap!quote:CALINCOV, Denis (MOL) 14 2
HELLINGS, Sergio 20 1
HÖCHER, Marc 29 1
HOFSTEDE, Bernard 1 0
HOOGMA, Nico Jan 30 0
JANSEN, Rudy 28 2
KLAVAN, Ragnar (EST) 15 0
LOO, Brian van 2 0
LOOMS, Mark 23 0
MAAS, Rob 25 0
PIECKENHAGEN, Martin (DUI) 32 1
QUANSAH, Kwame (GHA) 32 5
REEKERS, Peter 26 0
SLUIJTER, Thijs 30 3
SMIT, Marnix 16 0
TAMERUS, Gert Jan 33 6
VRIES, Remon de 31 0
WIJNTERP, Chris 0 0
WUYTENS, Jan (BEL) 14 0
HIRAYAMA, Sota (JAP) * 31 8
NURMELA, Mika (FIN) 22 2
TANGHE, Stefaan (BEL) 14 4
WEENK, Sander 1 0
heb jij al op het veld van Heracles gestaan dan? dat kun je niet vergelijken met het kunstgras van amateurclubsquote:Op woensdag 26 april 2006 11:20 schreef Tobbert het volgende:
Wat vinden jullie van dat kunstgras van Heracles?? ik vind het namelijk drama kunstgras. Zonde dat het steeds meer gebruikt wordt, bij deze een enquete over kunstgras ben erg benieuwd naar jullie mening: http://www.createsurvey.com/c/35162-UVbO06/
Verder zeer knap gedaan van Heracles, maar volgend seizoen wordt heel erg lastig, dat is vaak zo in een 2e jaar eredivisie. En ben ook benieuwd wat voor nieuwe aankopen er gedaan worden en hoe Ruud Brood het gaat doen.
Vervelender is als je ergens met je noppen komt en ze je doodleuk mededelen dat je op kunstgras gaat voetballen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik heb ook totaal geen moeite met kunstgras, heb er een wedstrijd op mogen voetballen in mijn eigen competitie, maar dat ging allemaal zonder problemen!
Kunstgras bij de amateurclubs is kloten... wordt nooit gesproeid (verschillende ploegen in de hoofdklasse 2e elftallen als Tubanters), wat bij heracles wel gebeurd.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik heb ook totaal geen moeite met kunstgras, heb er een wedstrijd op mogen voetballen in mijn eigen competitie, maar dat ging allemaal zonder problemen!
bron: www.hafc.nlquote:Björn Daelemans is officieel Heraclied
Heracles Almelo heeft Björn Daelemans voor 2 jaar vastgelegd, zo weet RTV Oost te melden. De interesse was er al een tijdje, maar nu is er dan eindelijk de overeenkomst tussen beide partijen. Het contract zal deze week getekend worden.
De 28-jarige Daelemans speelde de afgelopen twee seizoenen voor het inmiddels gedegradeerde RBC Roosendaal. Zijn contract daar liep af, Heracles Almelo neemt hem dus transfervrij over. Daelemans is op meerdere plekken in de aanval inzetbaar.
Op 21 januari van dit jaar wist Daelemans nog te scoren tegen zijn nieuwe club. De wedstrijd in Roosendaal eindigde in een 2-1 overwinning van Heracles Almelo, Daelemans speelde op rechts in de aanval.
Kweenie lijkt me nou niet echt zo'n versterking, meer iemand voor in de breedte.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede karaktervoetballer die Daelemans, dat past wel bij Heracles.
Viva Colania ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:09 schreef rudedeltadude het volgende:
Kan iemand me helpen aan de titel van de tune die in het stadion gedraaid wordt?
Niet Jordan en Baker met Explode maar die andere?
Dat is dat nummer met dat klassiek erin.
Het origineel is van Bizet, uit de musical Carmen, maar van wie is de mix en wat is de titel er van? tegelijkertijd een verkapte tvp en gratis kick
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:09 schreef rudedeltadude het volgende:
Kan iemand me helpen aan de titel van de tune die in het stadion gedraaid wordt?
Niet Jordan en Baker met Explode maar die andere?
Dat is dat nummer met dat klassiek erin.
Het origineel is van Bizet, uit de musical Carmen, maar van wie is de mix en wat is de titel er van? tegelijkertijd een verkapte tvp en gratis kick
neequote:
www.hafc-1903.nlquote:Kwame Quansah blijft bij Heracles
Ook volgend seizoen zal Heracles Almelo kunnen beschikken over de kwaliteiten van Kwame Quansah. Beide partijen zijn een nieuwe contract overeengekomen met de duur van één jaar.
De 23-jarige Ghanees is al twee seizoenen actief in Almelo, waar Heracles hem huurde van Ajax. Hij trof in die seizoenen dertien maal het doel. Quansah had een groot aandeel in het behaalde kampioenschap in de Gouden Gids-divisie en was vooral op het eind van het afgelopen seizoen in zeer goede doen. Met een aantal belangrijke treffers en sterk spel verzekerde hij zijn werkgever van lijfsbehoud.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef Zapper het volgende:
Ik heb 'm al.
Jij bedoelt Und jetzt... kommen die Kanonen, van Die SRV-Männer
Opmerkelijk. Toen hij 14 was, dacht Ajax met Kwame een toekomstig topper in huis te hebben. Heeft hij bij lange niet na kunnen waarmaken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat hij blijft inderdaad, Quame is een nuttige speler gebleken afgelopen seizoen. Ik had eerst flinke twijfels of het hem wel zou lukken aan te pikken.
Als iets Heracles wel typeert is het het opportunistische spel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:36 schreef methodmich het volgende:
Past een opportunistische spits in het spel van Heracles?
In de A1 was hij ook nog geweldig. Ik herriner me nog een omhaal van hem!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Toen hij 14 was, dacht Ajax met Kwame een toekomstig topper in huis te hebben. Heeft hij bij lange niet na kunnen waarmaken.
Nou, dat vind ik nog wel meevallen hoor. Ze proberen toch vaak te combineren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als iets Heracles wel typeert is het het opportunistische spel.
Vind het een beetje hetzelfde soort speler als Hirayama, lange jongen die sterk aan de bal is en goed kan koppen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:10 schreef Zapper het volgende:
Mark de Vries schijnt naar Almelo te vertrekken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |