Pieckenhagen is één duel geschorstquote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Tegen wie moeten ze de komende duels dan, uitgaande van Brian op doel.
Puntendeling is terecht denk ik. Heracles zette pas laat aan, Heerenveen kon of wilde niet beter.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:51 schreef Zapper het volgende:
Weer 2 punten door de neus geboord he! Schande!
Zoveel heb je niet gemist hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
had nog graag ff een biertje in het centrum gepakt, was nog nooit in Almelo geweest.
Misschien maar beter ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Puntendeling is terecht denk ik. Heracles zette pas laat aan, Heerenveen kon of wilde niet beter.
Helaas door een flinke vertraging bij Meppel (iemand parkeerde zijn auto voor een trein...) pas vlak voor de wedstrijd in Almelo aangekomen, had nog graag ff een biertje in het centrum gepakt, was nog nooit in Almelo geweest.
Weet ik, maar die hadden mij niet herkend. Op station Nijverdal kwamen 15 man harde kern bij ons in de treincoupe zitten, niks aan de handquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef thunderice het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook.
Er zitten verschillende groepen HK in de cafe's.
Had het ook overgedreven gevonden als daar voor was gefloten. Talpa klopte het nogal op.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi punt zeg, doen ze goed! Jammer van die handsbal, maar dat kan gebeuren.
Ooh dus je had geen sjaaltje om ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Weet ik, maar die hadden mij niet herkend. Op station Nijverdal kwamen 15 man harde kern bij ons in de treincoupe zitten, niks aan de hand
Nee. Als ik op eigen vervoer ga doe ik dat alleen naar clubs als RBC ofzo. Ik weet wel een beetje hoe het er aan toegaat in het wereldjequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:11 schreef thunderice het volgende:
[..]
Ooh dus je had geen sjaaltje om ofzo?
Buitenkant van het stadion was wel ok. Leuk zo'n supermarkt.quote:Maar wat vond je van het stadion,het publiek en de HK aan de overkant?![]()
Hmm, je bent dus toch niet altijd objectief. Jammer SCHquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:15 schreef SCH het volgende:
Had het ook overgedreven gevonden als daar voor was gefloten. Talpa klopte het nogal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |