Werkelijk?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef cioran63 het volgende:
Goed topic dit.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee en nog eens nee.
Ik zal er even een maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik snap het. Dat klinkt best luxe!
Kan je een foto laten zijn die ermee gemaakt is?
Ja die van mij ook! Das meer een soort raadjeplaatje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:18 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind het meevallen... Echt, ik zou willen dat ik kon laten zien wat voor gedrochten van foto's mijn telefoon produceert. Denk als voorbeeld maar aan een erg, érg slechte webcam.
Best een leuk topic-idee. "Foto gemaakt met telefoon: wat is dit?"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:20 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja die van mij ook! Das meer een soort raadjeplaatje.
En toch heet het ding 'puh', wat mij erg kan verwarren gezien ik de smiley als kusje gebruik (zoals iedereen, naar ik meen).quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:44 schreef p-etr-a het volgende:
Het mondje op die smiley is eigenlijk net een klein hartje. Leuk.
Eigenlijk is het dus een soort tuf-smiley?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En toch heet het ding 'puh', wat mij erg kan verwarren gezien ik de smiley als kusje gebruik (zoals iedereen, naar ik meen).
Warempel ja!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En toch heet het ding 'puh', wat mij erg kan verwarren gezien ik de smiley als kusje gebruik (zoals iedereen, naar ik meen).
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben mijn broodje kwijt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik had net een broodje...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Met filet-americain...Om precies te zijn.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ging even pissen...En nu ben ik het kwijt. Het broodje.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gevonden.
Nouja, wat noem jij tuf? Het is een ik-steek-mijn-tong-uit-lekker-puh-smiley, geloof ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:27 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus een soort tuf-smiley?
Een tong is toch veel groter dan dat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nouja, wat noem jij tuf? Het is een ik-steek-mijn-tong-uit-lekker-puh-smiley, geloof ik.
Vreemd.
Dat deed ik dan ook erg doelbewust, p-etr-a.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:33 schreef p-etr-a het volgende:
Als je dat zo achter mekaar quote raakt het me, broer.
Het is ook een beetje iets van: Ik dis je.. take it and leave it baby!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nouja, wat noem jij tuf? Het is een ik-steek-mijn-tong-uit-lekker-puh-smiley, geloof ik.
Vreemd.
Dat is zo, vandaar mijn verwarring. Ik snap de 'puh' gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:35 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Een tong is toch veel groter dan dat.![]()
![]()
Het is gewoon een ironisch zoentje. Oorspronkelijk, dan. Daar valt verder toch niet zoveel aan te snappen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap de 'puh' gewoon niet.
Het was geloof ik eerst een tong, maar nu is het in algemeen kusjesgebruik geraakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is zo, vandaar mijn verwarring. Ik snap de 'puh' gewoon niet.
Ik geef het op.
Een echte eye-opener dit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook erg doelbewust, p-etr-a.
Posts van dat oneven ding moet je zoveel mogelijk achter elkaar lezen. Andere meningen leiden maar af...
Zou het?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:37 schreef broer het volgende:
[..]
Het is gewoon een ironisch zoentje. Oorspronkelijk, dan. Daar valt verder toch niet zoveel aan te snappen?
Daar zat ik zelf ook al aan te denken, maar toch geeft het zo diep in de nacht nog wat kronkels in m'n hoofd die mij laten vermoeden dat ik het niet helemaal begrijp.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:37 schreef broer het volgende:
[..]
Het is gewoon een ironisch zoentje. Oorspronkelijk, dan. Daar valt verder toch niet zoveel aan te snappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |