Kop op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef Kaneelstok het volgende:
en niet alleen omdat bupatih mijn topics sluit
Elke off-topic reactie is on-topic in deze topic.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
Aldus mijn mislukte poging om toch nog enigszins ontopic te posten in een TTK-topic.
Het mag allebei, toch? 'Deze topic' en 'het topic'.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Elke off-topic reactie is on-topic in deze topic.
Zag je dat?
Ik zei 'deze',.
Ik stem toch voor het/dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Elke off-topic reactie is on-topic in deze topic.
Zag je dat?
Ik zei 'deze',.
Jawel, maar dat ik het zomaar zei, zonder enige aanleiding daartoe...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het mag allebei, toch? 'Deze topic' en 'het topic'.
Althans, dat mailde Pepijn me, toen ik een mailtje naar Onze Taal stuurde.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ik het zomaar zei, zonder enige aanleiding daartoe...
Dat maakte 't zo bijzonder.
14.gifquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef Kaneelstok het volgende:
14.gif
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Dit topic' klinkt veel beter, natuurlijk. Laat daar geen misverstanden over bestaan.
In het kader van 'Recycle je posts voor een beter Fok!'quote:
Flamoes.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Kut' klinkt ook veel beter als 'Vagina'...Maar dat terzijde...
Jeetje, p-etr-a,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:41 schreef p-etr-a het volgende:
Waar ligt de grens tussen literatuur en lectuur, en zijn er ook werken die onder geen van beide noemers vallen, maar in een grijze zone op de grens?
Ik vond het niet nodig er een topic over te openen en vroeg me dit ineens af naar aanleiding van Heleen van Royen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jeetje, p-etr-a,
jij pakt wel gelijk je kansen, he?
Kut! Vagina! Dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:44 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd met een f. Tevens een verschrikkelijk woord :8
Het/De topic werpt nu al zijn vruchten af.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik vond het niet nodig er een topic over te openen en vroeg me dit ineens af naar aanleiding van Heleen van Royen.
Sowieso (goed gespeld) heb ik het niet zo op koosnaampjes voor het vrouwelijk geslachtsdeel. Flamoes klinkt echt ranzig, marmotje/bloempje/andere F&F-gerelateerde benamingen vind ik te knullig voor woorden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kut! Vagina! Dat bedoelde ik ook.!
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Sowieso (goed gespeld) heb ik het niet zo op koosnaampjes voor het vrouwelijk geslachtsdeel. Flamoes klinkt echt ranzig, marmotje/bloempje/andere F&F-gerelateerde benamingen vind ik te knullig voor woorden.
Eigenlijk bestaat er geen woord voor de vagina wat ik graag in de mond zou nemen (haha) tijdens een normale en niet al te deftige conversatie. Kut zeg ik niet graag, vooral niet als er vrouwen bij zijn. Het klinkt zo... ruw.
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef cioran63 het volgende:
Goed topic dit.
Ja, ik vind het een lastige vraag, hoor.quote:
Ik heb hetzelfde idee bij lectuur, doktersromans e.d. Maar bijvoorbeeld science fiction vind ik in geen van beide categorieën passen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een lastige vraag, hoor.
Bij lectuur denk ik al gauw aan de wachtkamer van mijn tandarts.
Literatuur zal je daar niet aantreffen.
Meestal werkt het om er half/half een grappig woord aan te knopen, zoalsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Flamoes klinkt niet ranzig, eerder....te....tsja...
Maar 'kut' klinkt ruw, ja. Helemaal in de nabijheid van vrouwen.
Ik gebruik dat woord dan ook haast nooit als ik het over het vrouwelijk geslachtsdeel heb.
Nee.. Heb nu een T630 maar de laatste 2 dagen drives dat pookje me helemaal crazy!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:05 schreef p-etr-a het volgende:
Heb je al een mooie op het oog stijgende_ster?
Ik kan je zeggen dat de W800i goed bevalt, mits in bezit van bluetooth-ontvanger op je pc of een cardreader. Vanwege slecht werkende bestands-overdracht op de standaard USB-wijze.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik mag in maart een nieuwe mobiel kiezen!
Ik hou me daar eigenlijk niet zo mee bezig, dat begrijp je denk ik wel als ik je vertel dat ik tot ongeveer anderhalf jaar geleden met dit toestel:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:07 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Nee.. Heb nu een T630 maar de laatste 2 dagen drives dat pookje me helemaal crazy!!En dat schijnt bij die nieuwe modellen ook nog zo te zijn, dus ik ben weer terug bij af.
![]()
Iemand een suggestie voor een verlening van een jaar, met evt. kleine bijbetaling?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik hou me daar eigenlijk niet zo mee bezig, dat begrijp je denk ik wel als ik je vertel dat ik tot ongeveer anderhalf jaar geleden met dit toestel:
[afbeelding]
belde.
Leuk dat je het vraagt, want ik kon er aan het begin niet mee sms'en en ben toen naar de KPN-winkel geweest om het te laten installeren. Het waren wel allemaal hoofdletters.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:13 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]Serieus?! Kan je daarmee smsen?! Wat een apparaat! Denk dat ik nog niet eens geboren was toen dat ding gefabriceerd werd!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, want ik kon er aan het begin niet mee sms'en en ben toen naar de KPN-winkel geweest om het te laten installeren. Het waren wel allemaal hoofdletters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |