quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een orgasme van de man is absoluut een must.
Kijk maar uit dat je niet verkeerd overkomt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef LSS het volgende:
Lijkt mij wel logisch dat door die spierbeweging het zaad beter zijn weg kan vinden naar de grote prijs. Ik zal het mijn oma eens vragen die is moeder van 11 kinderen.
Heb je dat ook geprobeerd bij een groot aantal andere vrouwen die minder makkelijk klaar konden komen? Want informatie van één persoon voegt natuurlijk weinig toequote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:08 schreef Hihat het volgende:
Ervaringsdeskundige: Mijn vrouw komt redelijk makkelijk klaar en toen we besloten dat we graag kinderen wilden was ze binnen een maand zwanger...
quote:Sterker zelfs, het vrouwelijk orgasme heeft in deze een functie: tijdens het orgasme vinden peristaltische bewegingen van de baarmoeder en de eileiders plaats die in de eerste cyclushelft in de richting van de eicel gaan- dit vergemakkelijkt het spermatransport- en in de tweede cyclushelft in de richting van de baarmoeder- dit vergemakkelijkt het transport van de bevruchte eicel- het embryo.
Wil je een keer met mij oefenen mukiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef Mukie het volgende:
Ik vroeg me laatst af toen er voor de zoveelste keer iemand die ik ken zwanger is geworden.
Zou een orgasme van de vrouw samenhangen met het feit dat je sneller zwanger kunt worden?We weten dat sommige vrouwen niet tot moeilijk klaar kunnen komen. We weten ook dat je tijdens een orgasme je spieren zodanig aanspant (dit valt ook te leren) zodat het eventuele sperma beter en verder geleidt kan worden om het eitje te bevruchten. Daarnaast bestaat er het feit dat sommige vrouwen makkelijker zwanger worden dan anderen die maar door blijven proberen.
Zouden koppels waarbij de vrouw niet/nauwelijks tot een orgasme komt, dan ook moeilijker kinderen kunnen krijgen? Omdat juist dan de spieren zich niet als zodanig samentrekken?
PS, nee ik ben niet zwanger, ik hou het liever bij oefenen
Eenschquote:
De cyclus heeft er zeker wat mee te maken, alsook de bouw van de vrouw, sterkte van het zaad etc... Maar dat vroeg ik me gewoon afquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:41 schreef navvy het volgende:
Waarom wil je dat eigenlijk weten? en OT vrouwen die snel klaarkomen eerder zwanger worden? Hangt toch echt van de tijd van de maand af.
Dat dacht ik dus ook, thxquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef erodome het volgende:
Nee, het is geen onzin, bij het vrouwelijk orgasme "doopt" de baarmoedermond zich in de vagina, "hapt" ze de eventueel aanwezige spermacelletjes op waardoor die cellen makkelijker bij hun doel komen.
Nu geeft dit ook geen gigantisch effect, want je snapt al, dat orgasme moet dan wel echt bij dat mannelijker orgasme zijn, of daarna wanneer de zaadcellen er al in zitten.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef erodome het volgende:
Nee, het is geen onzin, bij het vrouwelijk orgasme "doopt" de baarmoedermond zich in de vagina, "hapt" ze de eventueel aanwezige spermacelletjes op waardoor die cellen makkelijker bij hun doel komen.
Nu geeft dit ook geen gigantisch effect, want je snapt al, dat orgasme moet dan wel echt bij dat mannelijker orgasme zijn, of daarna wanneer de zaadcellen er al in zitten.
quote:Ook het orgasme van de vrouw speelt een belangrijke rol bij de kans om zwanger te worden. Op het moment dat de vrouw klaarkomt, stijgt in haar lichaam de spiegel van oxytocine. Dit hormoon versterkt de samentrekkingen van de baarmoeder waarmee het sperma in de richting van de eicel wordt gestuwd.
Een orgasme bespoedigt dus de reis van de zaadcel naar de eicel en daarmee de mogelijke bevruchting. Let op: de zaadcel moet wel eerst enkele uren de kans hebben gekregen om te rijpen in de baarmoedermond. Voor een optimaal effect krijgt de vrouw dus een paar uur na de zaadlozing een orgasme. Dus:vaak en lekker vrijen als je een kind wilt.
Hierin heb je voor de volle 200% gelijk in.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef erodome het volgende:
stress e.d. zijn nadelige factoren als je zwanger wil worden.
Dus lekker genieten van elkaar werkt uiteindelijk beter dan de klok erop gelijk zetten en echt alleen maar bezig zijn met een baby maken en niet al teveel meer met gewoon genieten van elkaar....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |