je hebt mij lief!! geef t maar toe...quote:
Dat lijkt mij een goed plan...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:02 schreef Furious het volgende:
Kutuser, ban!
Ik verban je snikkel van je onderbuik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:03 schreef Remco_h het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed plan...
Ban furious...
Vast welquote:
Sterf.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:04 schreef Remco_h het volgende:
wat een liefde hier op fok....
de eerste doodsverwensing al te pakken....quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Remco_h het volgende:
[..]
de eerste doodsverwensing al te pakken....
krijg je geen ban voor t bedreigen van mede fokkers?
doe je standaard behandeling dan maar ff met je zelf...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik niet.
Standaard handeling jegens kutusers. [afbeelding]
Ik doe niet aan monologen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef Remco_h het volgende:
[..]
doe je standaard behandeling dan maar ff met je zelf...
(oe...van een lief heb topic wordt t al bijna een afzeiktopic!!!)
genoeg stemmen in je hoofd om een goed gesprek mee te houdenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik doe niet aan monologen. [afbeelding][afbeelding]
Dan moet je toch eens met iemand gaan praten die er verstand van heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef Remco_h het volgende:
[..]
genoeg stemmen in je hoofd om een goed gesprek mee te houden![]()
en groep 4 van de lagere school over doen zodat JE leert lezen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens met iemand gaan praten die er verstand van heeft.
Gebruik jij dan even hoofdletters?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef Remco_h het volgende:
[..]
en groep 4 van de lagere school over doen zodat JE leert lezen...
dan zie je tenminste dat er je staat en niet ik...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Gebruik jij dan even hoofdletters?
ik deed mijn best....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat zijn we toch weer lief tegen elkaar.![]()
Ik lees wat ik wil lezen ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Remco_h het volgende:
[..]
dan zie je tenminste dat er je staat en niet ik...
kan de tt even veranderd worden in of : t grote ik had mijn mede users lief topic!!!
Ik prefereer een slotje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Remco_h het volgende:
kan de tt even veranderd worden in of : t grote ik had mijn mede users lief topic!!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef Remco_h het volgende:
[..]
welk liedje is dit?? groen blauw blauw geel rood....
josti...![]()
He, goed verzonnen dat josti, oh wacht! Verhip! Het stond onder m'n naam!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef Remco_h het volgende:
[..]
welk liedje is dit?? groen blauw blauw geel rood....
josti...![]()
welkom!!! trek je niks aan van die haters...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef hallo_mensen het volgende:
ik heb jullie ook lief
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:24 schreef Remco_h het volgende:
[..]
dank je!!!
meer liefde in de wereld!!!
In dat geval, laat 'je bent wel knuffelbaar' maar weg uit die andere post in je eigen topic en tel daar een extra doodsverwensing bij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:24 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Laat hem door je eikel halen, lullo![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oja helemaal vergeten:
Ik heb jullie allen lief
![]()
op een paar uitzonderingen na.
Vrede en veel liefde op Fok .![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:25 schreef Remco_h het volgende:
[..]
dat gaat dan wel weer een beetje te ver......
Een lekker n....best.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:27 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Ok ok ik vind jou ook best lief.
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:49 schreef most_wanted het volgende:
Ik haat je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |