Bedoel je fnatic.lauke bij een 1on1 in een UT2004 game? Dat mag ook wel, fatal1ty wil de beste zijn in allerlei games terwijl lauke pro is in de UT games. lauke heeft de kneepjes van deze spellen dus meer onder de knie dan fatal1ty die overstapt naar een andere game wanneer er bij de huidige game niet meer iets te halen valt (in tournaments e.d.).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:58 schreef Relneger18 het volgende:
nee want een nederlander heeft deze gast ( "de beste" gamer ) een paar keer verslagen en hij is niet zo mediageil als deze baviaan
Ik gok dat hij doelt op de overwinning van Vo0 of hoe je dat ook schrijft op Fatal1ty (waarna die Vo0 de volgende dag weer verloor van Fatal1ty) met ik geloof Painkiller.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef fallrite het volgende:
[..]
Bedoel je fnatic.lauke bij een 1on1 in een UT2004 game? Dat mag ook wel, fatal1ty wil de beste zijn in allerlei games terwijl lauke pro is in de UT games. lauke heeft de kneepjes van deze spellen dus meer onder de knie dan fatal1ty die overstapt naar een andere game wanneer er bij de huidige game niet meer iets te halen valt (in tournaments e.d.).
Heeft een professioneel athleet dat wel echt dan? Hun leven zal draaien om sport, het leven van die Fatal1ty om gamen. Tja, dat krijg je als je aan de top staat met iets, hij verdient er iig goed geld mee en hij zegt er plezier in te hebben, dus more power to him imho.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef Game_Error het volgende:
Ik vind dat die gast geen leven heeft(al zou ik zijn jaarinkomen graag op mijn bankrekening zien
)
Die kan ook ja. VoO won in een eerdere confrontatie maar Fatal1ty pakte de final. Najaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik gok dat hij doelt op de overwinning van Vo0 of hoe je dat ook schrijft op Fatal1ty (waarna die Vo0 de volgende dag weer verloor van Fatal1ty) met ik geloof Painkiller.
Volgens mij wil relneger gewoon keihard in zijn kont genomen worden door deze fatality jostiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:55 schreef Relneger18 het volgende:
[afbeelding]
Wat heb ik een enorme hekel aan die grafnerd met zijn arrogante takkekop,,
voor diegene die niet weten wie hij is..
een josti die gamed voor enorme hoeveelheid geld.
*proest* moest lachenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Volgens mij wil relneger gewoon keihard in zijn kont genomen worden door deze fatality josti![]()
![]()
Hij schijnt heel goed te zijn in het schieten van zijn ding naar andere jongetjesquote:
ik verander mijn ondertitel welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:36 schreef existenz het volgende:
[..]
Hij schijnt heel goed te zijn in het schieten van zijn ding naar andere jongetjes![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |