Dus je had gelijk en het was toch een enorm geil shirtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Naar huis, omdat ze nu tot 10 maart moet blijven, moet ze kleren halen en wil ze boodschappen doen. Ze blijft dan thuis slapen (wippen) en komt dan zondag terug![]()
Alles goed hier en in het huis ?quote:
Goedenavond.quote:
Daarom ook ijsklompquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent geen ijsbeertje want die kunnen wel tegen de kou
[afbeelding]
Hoi D.Rose.quote:
Ik ga zo slapen is net even te gezellig hier om naar bed te gaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef cuall het volgende:
[..]
doei wormpje, morgen zie je Lieske weer
![]()
![]()
Maar tis wel een lieviequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, ze is geen ijsbeer, ze is een liefdesbeertje. Dat zie je toch wel zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus je had gelijk en het was toch een enorm geil shirt![]()
Tot straksquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
ik ga ff gamen, geloof de sodezooi wel![]()
Tot straks![]()
waar slaat dat nou weer op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Naar huis, omdat ze nu tot 10 maart moet blijven, moet ze kleren halen en wil ze boodschappen doen. Ze blijft dan thuis slapen (wippen) en komt dan zondag terug![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef Manu82 het volgende:
dikevetteteringzooikleinekutminiherzenlozelieskestommeslethoerblondeaap
Liefdesbeertjes hebben veel warmte nodig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, ze is geen ijsbeer, ze is een liefdesbeertje. Dat zie je toch wel zeker![]()
Waar kan ik zo'n huisdier halen![]()
* Snaptnix gaat gelijk de familie rondbellen voor een slaapplekquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Liefdesbeertjes hebben veel warmte nodig.
Zo'n huisdier kan je in Canada ophalen.
Die zit op de schoot van Jumparoundquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef odie22 het volgende:
waar is flugel ?
Geen idee, denk dat die lekker aan het /Liesken - Lushen isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef odie22 het volgende:
waar is flugel ?
Chantelle heeft gewonnen. Godsamme, stom hersenloze achterlijke engelse Lieske dat het is. Ik irriteerde me nog meer aan haar dan aan Lieske en dan gaan al die hersenloze 10érs er hier nog op stemmen ook.quote:
Heb er 1tje en niet in canada gekochtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Liefdesbeertjes hebben veel warmte nodig.
Zo'n huisdier kan je in Canada ophalen.
even tot tien tellenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef Manu82 het volgende:
Geen kwaad wordt over Lieskequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Chantelle heeft gewonnen. Godsamme, stom hersenloze achterlijke engelse Lieske dat het is. Ik irriteerde me nog meer aan haar dan aan Lieske en dan gaan al die hersenloze 10érs er hier nog op stemmen ook.![]()
![]()
![]()
Ja dat is onze enige kans dat ze vrijwillig vertrekt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op.
ze moesten er toch rekening mee houden dat ze tot 10 maart konden blijven.
Nou hopelijk gaat ze effe thuis internetten en wil ze van ellende niet meer terug.
je hebt een liefdesbeertje?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb er 1tje en niet in canada gekocht![]()
Ik zeg ook dat LIeske meer hersens had dan dit hersenloze schaap, maar voor de rest kwamen ze wel een beetje overeen!quote:
Voedselfetisjistquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
over de worteltje en de aardappelpuree
Is toch negatief maakt niet uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat LIeske meer hersens had dan dit hersenloze schaap, maar voor de rest kwamen ze wel een beetje overeen!
Lieske was niet dom, ze deed het alleenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat LIeske meer hersens had dan dit hersenloze schaap, maar voor de rest kwamen ze wel een beetje overeen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |