Trust PHquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef PH52 het volgende:
Ik kan de ondraaglijke spanning niet meer verdragen, ik ga pitten.
Gute nacht Freunde![]()
Slaap lekker PHquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef PH52 het volgende:
Ik kan de ondraaglijke spanning niet meer verdragen, ik ga pitten.
Gute nacht Freunde![]()
Ja Ja, geef al die onschuldige FOKers maar de schuldquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat bizar![]()
Misschien dat iemand van hier een fotoverzameling van cappers hun richting heeft opgestuurd?
Of iemand die mijn naam ijdel gebruikt![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:34 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ja nou vl je door de mand Je bent echt een WickedAngel
![]()
![]()
![]()
Heb jij het gehoord?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De foto heeft ze van een Rick gekregen
Maar ik hoorde vanavond wel dat Bart had gezegd dat wanneer de nieuwe een vervelende ADHD persoon was dat ze die dan wel even weg zouden pesten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:33 schreef regenworm het volgende:
Bart zit de krant te lezen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik was het dus niet en zou 't zeggen als 't wel zo was.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik was het dus niet en zou 't zeggen als 't wel zo was.
Ik zoek me suf voor je want ik heb toenstraks die topic gezien maar vind hem nu niet meer terug. Er was ook een cap van, kijk zelf even de verslagen terug van vandaag.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat bizar![]()
Misschien dat iemand van hier een fotoverzameling van cappers hun richting heeft opgestuurd?
Of iemand die mijn naam ijdel gebruikt![]()
Waarom viel de naam Wickedangel dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb idd één redelijk flatteuze cap van Viola. Maar ik zou echt niet weten waarom ik haar daar een plezier mee zou moeten doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
er stond me iets van bij dat het op de talpa site stond dus ben net even daar gaan spitten.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar ik hoorde vanavond wel dat Bart had gezegd dat wanneer de nieuwe een vervelende ADHD persoon was dat ze die dan wel even weg zouden pesten.
Zeker zoals hij Kelly ook heeft weggepest![]()
Dit vertelde Monique tegen John.
Omdat je Fan benquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb idd één redelijk flatteuze cap van Viola. Maar ik zou echt niet weten waarom ik haar daar een plezier mee zou moeten doen![]()
In de SC? Of in de streamverslagen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik zoek me suf voor je want ik heb toenstraks die topic gezien maar vind hem nu niet meer terug. Er was ook een cap van, kijk zelf even de verslagen terug van vandaag.
JA dat was um, dus ik zag hem ook op de Talpa site bij de dagboeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
er stond me iets van bij dat het op de talpa site stond dus ben net even daar gaan spitten.
Bonnie en Viola lezen de mail door. Af en toe keren ze hun hoofd naar de camera om een bedankje te doen: “Heel lief dat je hebt gestort Jeroen”, aldus Bonnie. Zij krijgt ook complimenten. “Bonnie, kijk alleen nog maar in de vooruit want je zit in de bloei van je leven.” Viola krijgt een foto van zichzelf. “En hij is nog mooi ook!”, roept ze blij uit. “Wat leuk, Rick bedankt!”, zegt ze in de camera. Ze kan er niet over ophouden. “Dat is van gisteravond notabene. “Ik zou hem graag op een linnen doek willen printen, het is net een schilderij! Het is precies hoe ik ben.” Ook de Big Boss krijgt een schouderklopje: "Henk Krol is een topmanager!"
Klinkt niet echt als een FOK!er als ik heel eerlijk ben.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
er stond me iets van bij dat het op de talpa site stond dus ben net even daar gaan spitten.
Bonnie en Viola lezen de mail door. Af en toe keren ze hun hoofd naar de camera om een bedankje te doen: “Heel lief dat je hebt gestort Jeroen”, aldus Bonnie. Zij krijgt ook complimenten. “Bonnie, kijk alleen nog maar in de vooruit want je zit in de bloei van je leven.” Viola krijgt een foto van zichzelf. “En hij is nog mooi ook!”, roept ze blij uit. “Wat leuk, Rick bedankt!”, zegt ze in de camera. Ze kan er niet over ophouden. “Dat is van gisteravond notabene. “Ik zou hem graag op een linnen doek willen printen, het is net een schilderij! Het is precies hoe ik ben.” Ook de Big Boss krijgt een schouderklopje: "Henk Krol is een topmanager!"
Bij Bonnie op de kamerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:38 schreef bunnyma het volgende:
Die nieuwe is wel een meeprater....jaknikker.
Waar slaapt ze: snurkkamer of niet-snurkkamer?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
zeker wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een FOK!er als ik heel eerlijk ben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |