Moet jij zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
Te vroeg joh
Je bent blauw hè, dan heb je dat niet meer nodig.quote:
Zal ik je er bij zetten?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:04 schreef Thisbe het volgende:
Ik sta er niet eens bij in dat lijstje
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:04 schreef Thisbe het volgende:
Je kan jezelf er bij zetten hoor muts.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:04 schreef Thisbe het volgende:
Six feet underquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:11 schreef QyRoZ het volgende:
Heeft iemand BttD gezien?
Ja, ik maak me zorgen, hij is er al een week nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:11 schreef QyRoZ het volgende:
Al paar dagen niet denk ik zo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:11 schreef QyRoZ het volgende:
Heb je je dan ook zorgen om mij gemaakt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, ik maak me zorgen, hij is er al een week niet
Vermoord en ze hebben zijn nickname gekaaptquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:13 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens zn postgeschiedenis heeft ie in het plastuitentopic gepost, maar zonder zijn kenmerken. Hij is echt dood.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die vrouw waar je mee uit ging die eigenlijk bezet was?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je je dan ook zorgen om mij gemaakt?![]()
Dat je dat nog weetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die vrouw waar je mee uit ging die eigenlijk bezet was?
Zie haar eigenlijk bijna nooit meer, voor zover ik weet is ze single maar ik vraag daar ook niet naar. Ben trouwens van plan haar om een nummer te vragen van een andere meid.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die vrouw waar je mee uit ging die eigenlijk bezet was?
Ik ben blij dat ik mijn reputatie weer waar heb kunnen makenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet![]()
Je bent goed bezig melis![]()
Ze is geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet![]()
Je bent goed bezig melis![]()
Yeah, als je dat maar blijft geloven dan kom je er welquote:
Ik doelde op jou..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Yeah, als je dat maar blijft geloven dan kom je er wel![]()
Zoals de waard is....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Belust op sensatie en verdriet misschien eerder
Ja, hij heeft vanmiddag 1 keer gepost in de scquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, ik maak me zorgen, hij is er al een week niet
Zijn we niet lief geweestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft vanmiddag 1 keer gepost in de sc
Gezien ik hier reageer, denk ik dat ik nog steeds leefquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
En waarom is het hier zo stil? Iedereen ineens een leven gekocht?
OF toch echt dood?
Ik post dus ik besta!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Gezien ik hier reageer, denk ik dat ik nog steeds leef
Of je hebt nog nooit geleefd, maar weet het alleen nog nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Gezien ik hier reageer, denk ik dat ik nog steeds leef
Ik ben een heuse levensgenieter...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Of je hebt nog nooit geleefd, maar weet het alleen nog niet
Dinsdag 13 september 2056quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik ben een heuse levensgenieter...
wanneer is het eindelijk voorbij?
Duurt nog even hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
't is vrijdagavond hè, ze zullen straks wel gedesillusioneerd binnendruppelen.![]()
Hm, 14 maart 2031 ziet er al gunstiger uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
Dinsdag 13 september 2056
Laten we het er maar op houden dat ze maandag weer terug zijn.quote:
U riep?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
't is vrijdagavond hè, ze zullen straks wel gedesillusioneerd binnendruppelen.![]()
Ik sta liever aan de andere kant van de zweep!quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:54 schreef Breetai het volgende:
De openingspost is toch wel iets beter geworden zo ondertussen.
Je leeft juist naar een datum toequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
Al die data
Ik leef niet naar een datum toe, maar er vanaf
dat kan weer wel iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je leeft juist naar een datum toe
Je weet waarschijnlijk alleen niet wanneer die is
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je leeft juist naar een datum toe
Je weet waarschijnlijk alleen niet wanneer die is
tot die dagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat een bullshitJe leeft gewoon.
2 keerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft vanmiddag 1 keer gepost in de sc
Uiteraard, maar daar leef je toch niet naar toe. Alsof je in de gevangenis zit man!quote:
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar leef je toch niet naar toe. Alsof je in de gevangenis zit man!![]()
lastige dingen allemaalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
2 keer
hij leefde nog, maar had geen vriendinnetje die m bezig gehouden had
pfff, wat een dagje
thuis komen, migraine, buren met Jantje Smit luid op staan, wakker worden, realiseren dat je geen eten hebt
jezus, dat gun je niemand.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Verhaal van deze week:
Vrouw 33 jaar oud
5 weken geleden bevallen van kindje.
Happy happy joy joy
Valt van de trap af.
Morgen is de begrafenis![]()
Zo treurig en zielig![]()
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Verhaal van deze week:
Vrouw 33 jaar oud
Happy happy joy joy
Valt van de trap af.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:15 schreef Godlike02 het volgende:
Ik hoop het niet.
Verhaal van deze week:
Vrouw 33 jaar oud
Happy happy joy joy
Valt van de trap af.
Ik heb het laatst wel van dichtbij meegemaakt. Vrouw van 31, wordt 's ochtends wakker, dommelt wat na, wordt niet meer wakker.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig geen bekende van me![]()
En idd Y
Dat gun je niemand![]()
Heel treurig verhaal
Lijkt me ook beter om daar niet mee bezig te zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het laatst wel van dichtbij meegemaakt. Vrouw van 31, wordt 's ochtends wakker, dommelt wat na, wordt niet meer wakker.![]()
![]()
Maar da's voor mij geen reden om daar zo mee bezig te zijn. Ik probeer dat juist zo weinig mogelijk te doen.
Lijkt me ook niet goed als het je niet even bezig houdt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het laatst wel van dichtbij meegemaakt. Vrouw van 31, wordt 's ochtends wakker, dommelt wat na, wordt niet meer wakker.![]()
![]()
Maar da's voor mij geen reden om daar zo mee bezig te zijn. Ik probeer dat juist zo weinig mogelijk te doen.
Dat wel. Ik was goed van m'n apropos.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet goed als het je niet even bezig houdt.
dat verhaal heb ik toen ook gelezen. ik kan er echt niet aan denken, zo triestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef Ynske het volgende:
ik kan me nog herinneren dat een user van Fok een tijd geleden dat ook overkomen is, vrouw bevallen van een kleintje, toen traden er echter complicaties op, daarna had ie een kindje maar zijn vrouw en de moeder van de kleine leefde niet meer.
Dat gaat jou niet gebeuren, jij krijgt gewoon een wolk van een babietje, dat over 15 jaar verandert in een tergend vervelende puberquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:31 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat verhaal heb ik toen ook gelezen. ik kan er echt niet aan denken, zo triest![]()
Een studiegenoot van me heeft dat vorig jaar ook gedaan. Waarom weet geen mens, hij leek alles mee te hebben. Bijna twee universitaire studies afgerond, eigen bedrijf, vriendin etc. Echt onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet goed als het je niet even bezig houdt.
Paar maanden terug werd ik op mijn werk ineens letterlijk van de telefoon weggerukt (mocht het gesprek niet eens afmaken), moest meteen mijn collega's meenemen en samenkomen. Collega zelfmoord gepleegd. Daar ben je gewoon mee bezig, hoe ver je je er ook vanaf wil houden.
Of bier!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Godver wat heb ik het koud!
Amaretto dan maar.
t leven is voor sommigen te zwaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een studiegenoot van me heeft dat vorig jaar ook gedaan. Waarom weet geen mens, hij leek alles mee te hebben. Bijna twee universitaire studies afgerond, eigen bedrijf, vriendin etc. Echt onbegrijpelijk.
blijkbaar was dat voor hem niet het geluk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
Een studiegenoot van me heeft dat vorig jaar ook gedaan. Waarom weet geen mens, hij leek alles mee te hebben. Bijna twee universitaire studies afgerond, eigen bedrijf, vriendin etc. Echt onbegrijpelijk.
Of rode wijn. Al kun je beter geen fles opentrekken als je alleen thuis bent en morgen moet werken.quote:
Ongetwijfeld, maar dat maakt het juist des te enger.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
blijkbaar was dat voor hem niet het geluk.
Mensen kunnen zo'n verborgen verdriet hebben, daar heb je geen idee van
Bier is beter. Beter dan alles.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of rode wijn. Al kun je beter geen fles opentrekken als je alleen thuis bent en morgen moet werken.![]()
juist de mensen die de uiterlijke schijn goed hooghouden zijn de mensen die de meeste moeite met het leven hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat maakt het juist des te enger.
idd, blijkbaar kon hij nergens terecht. ofwel interesseerde het hem echt geen bal en wou hij er gewoon vanaf zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef Plato1980 het volgende:
Ongetwijfeld, maar dat maakt het juist des te enger.
Tenzij je helemaal geen alcohol drinktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef QyRoZ het volgende:
Bier is beter. Beter dan alles.
watte ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef Thisbe het volgende:
laat maar
Klinkt als iemand die zichzelf veel druk oplegde.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In principe is rode wijn beter dan bier. Maar de flessen zijn helaas wat groter.quote:
Ik moet er niet aan denken. The horror.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Tenzij je helemaal geen alcohol drinkt
Dat maakt het voor de een minder pijnlijk en voor de ander misschien nog wel erger hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef Ynske het volgende:
Klinkt misschien hard, maar ik stond er redelijk van te kijken dat de dood toch ook nog iets minder wreed en pijnlijk kan zijn. (dat t lijden voor de overledene kort was)
De directe omgeving van een persoon waarschijnlijk wel, maar als je er iets verder van af staat dan is dat moeilijk te beoordelen. In mijn donkerste periodes wisten ook maar weinig mensen wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:39 schreef Thisbe het volgende:
De waarheid is dat de meeste mensen zich geen flikker interesseerden voor de zelfmoordenaar toen hij nog leefde. Pas als de daad is gedaan, gaat iedereen erover praten "hij was zo aardig blablbabla" Daar heb ik lichtelijk een hekel aan![]()
Vaak zie je toch echt wel dat het niet goed gaat met iemand (als je die persoon kent)
Ik heb zo'n vermoeden dat jij daar ook bij hoort.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:39 schreef nozem het volgende:
Alleen maar eenzame drinkers hier.
Goed te doen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet er niet aan denken. The horror.
Dat was bij die collega van ons niet. Zelfs zijn eigen broer (bij wie hij in huis woonde) wist niet waarom.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De directe omgeving van een persoon waarschijnlijk wel, maar als je er iets verder van af staat dan is dat moeilijk te beoordelen. In mijn donkerste periodes wisten ook maar weinig mensen wat er aan de hand was.
niet iedereen wil geholpen worden. en welgemeende interesse kan ook nog eens al bemoeienarij beschouwd wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:39 schreef Thisbe het volgende:
De waarheid is dat de meeste mensen zich geen flikker interesseerden voor de zelfmoordenaar toen hij nog leefde. Pas als de daad is gedaan, gaat iedereen erover praten "hij was zo aardig blablbabla" Daar heb ik lichtelijk een hekel aan![]()
Vaak zie je toch echt wel dat het niet goed gaat met iemand (als je die persoon kent)
Dat denk jij misschien, ik denk dat je als naaste toch redelijk goed dingen kunt inschatten hoor. Nou ja, ik tenminste welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De directe omgeving van een persoon waarschijnlijk wel, maar als je er iets verder van af staat dan is dat moeilijk te beoordelen. In mijn donkerste periodes wisten ook maar weinig mensen wat er aan de hand was.
zeker, maar in dit geval ging het om een oma die een heel leven achter zich had, en gelukkig niet heeft hoeven lijden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt het voor de een minder pijnlijk en voor de ander misschien nog wel erger hoor.
Er is 1 nummer waarbij ik meteen de radio uitzet, pc krijgt een ram etc, alleen om de gedachte daarbij. Misschien was dat wel anders geweest als het lijden langer was geweest.
Dar zeg ik dus: de directe omgeving. Maar voor collega's, studiegenoten etc. is dat een heel stuk moeilijker.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat denk jij misschien, ik denk dat je als naaste toch redelijk goed dingen kunt inschatten hoor. Nou ja, ik tenminste wel
Ik heb het niet over geholpen willen worden, ik heb het over dingen zien aankomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:41 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
niet iedereen wil geholpen worden. en welgemeende interesse kan ook nog eens al bemoeienarij beschouwd worden
Maar dat maakt het nog niet gemakkelijk om er iets aan of mee te doen. Als je mensen die het moeilijk hebben een hand aanreikt kunnen ze ook terugdeinzen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:39 schreef Thisbe het volgende:
het is geen stom onderwerp, het is een onderwerp dat iedereen bezighoud, misschien is de timing iets verkeerd, maar ik weet wel dat erover praten voor mij iig iets van rust brengtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik heb het niet over geholpen willen worden, ik heb het over dingen zien aankomen.
Maar dit is een stom onderwerp voor de vrijdagavond![]()
Bij mij was het mijn vader. Ik ging sochtends naar school. Om 10 uur werd ik door een oom van huis gehaald, toen was mijn vader al een uur of 1,5 dood. Ik had toen (net als iedereen anders) wel willen weten waarom en hoe.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker, maar in dit geval ging het om een oma die een heel leven achter zich had, en gelukkig niet heeft hoeven lijden.
ok vaak is het veel onbegrijpelijker als t snel gaat
maar als je sinds 2000 het ene na het ander sterfgeval aan kanker gehad hebt, waarbij de overledenen veel, heel veel pijn hadden, waar je zelf niets aan kon doen, dan is dit even iets anders
Dat komt omdat mensen uitstekend mooi weer kunnen spelen. Hoe slecht het ook met ze gaat. De omgeving merkt er helemaal niks van, wat dan ook weer zou kunnen liggen aan het feit dat iedereen nu eenmaal met zijn eigen 'probleempjes' bezig is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dar zeg ik dus: de directe omgeving. Maar voor collega's, studiegenoten etc. is dat een heel stuk moeilijker.
sorryquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij mij was het mijn vader. Ik ging sochtends naar school. Om 10 uur werd ik door een oom van huis gehaald, toen was mijn vader al een uur of 1,5 dood. Ik had toen (net als iedereen anders) wel willen weten waarom en hoe.
door "mooi weer" prik je heen beste Nozem, tenminste als je iemand een beetje kentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen uitstekend mooi weer kunnen spelen. Hoe slecht het ook met ze gaat. De omgeving merkt er helemaal niks van, wat dan ook weer zou kunnen liggen aan het feit dat iedereen nu eenmaal met zijn eigen 'probleempjes' bezig is.
De mensen die het beste 'mooi weer' kunnen spelen laten zich niet kennen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:46 schreef Thisbe het volgende:
[..]
door "mooi weer" prik je heen beste Nozem, tenminste als je iemand een beetje kent
Geen sorry, t is al lang terug. En ondertussen weten we vrij zeker wat er gebeurt is (doordat wat er met mij gebeurt is).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry
dat is idd een situatie waarvan je niet wilt dat je die overkomt. Je langer bij die persoon had willen zijn of iig afscheid had willen kunnen nemen.
het is zo heerlijk om mooi weer te spelen, mensen niet betrekken in de troubles die je hebt. en lang niet iedereen prikt daar doorheen, of wil daar doorheen prikken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen uitstekend mooi weer kunnen spelen. Hoe slecht het ook met ze gaat. De omgeving merkt er helemaal niks van, wat dan ook weer zou kunnen liggen aan het feit dat iedereen nu eenmaal met zijn eigen 'probleempjes' bezig is.
Nee. Andere mensen letten dan slecht opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De mensen die het beste 'mooi weer' kunnen spelen laten zich niet kennen.
Dan moet je iemand toch zeer goed kennen denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:46 schreef Thisbe het volgende:
[..]
door "mooi weer" prik je heen beste Nozem, tenminste als je iemand een beetje kent
Heel goed. Al kan niet iedereen even goed mooi weer spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet je iemand toch zeer goed kennen denk ik.
nee hoor. lang niet bij iedereen. het is zo gemakkelijk om mensen dingen te laten geloven. ik ben pas een iemand tegengekomen die t bij mij lukt om er doorheen te prikkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:46 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Plato heeft het over colllega's, studiegenoten, mensen van je sportvereniging etc..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:46 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hoe komt het dan, om maar met een heel extreem voorbeeld te komen, dat men vaak helemaal niks heeft gemerkt aan mensen die zelfmoord plegen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:48 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee. Andere mensen letten dan slecht op
Ook daar zit er vaak wel 1 tussen die het merkt. Alleen wil die persoon er ook wat mee doen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Plato heeft het over colllega's, studiegenoten, mensen van je sportvereniging etc..
Die hebben vaak niks in de gaten. Je naasten zouden dat wel moeten hebben, maar dan nog zijn er mensen die het presteren om ook daar mooi weer bij te spelen.
Misschien heb jij het gauwer door aangezien je het zelf ook doet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:48 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee. Andere mensen letten dan slecht op
Ik heb het wel gemerkt aan iemand dat hij zelfmoord zou gaan plegen, maar wat doe je eraan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe komt het dan, om maar met een heel extreem voorbeeld te komen, dat men vaak helemaal niks heeft gemerkt aan mensen die zelfmoord plegen?
De drempel om aan iemand die je niet goed kent te vragen of er wellicht iets aan de hand is, is vaak erg groot. Derhalve gebeurt dat dus zelden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook daar zit er vaak wel 1 tussen die het merkt. Alleen wil die persoon er ook wat mee doen?
praten is t enige wat je kunt doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik heb het wel gemerkt aan iemand dat hij zelfmoord zou gaan plegen, maar wat doe je eraan?
Je dacht dus voordat het gebeurde "Hij gaat zelfmoord plegen"?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik heb het wel gemerkt aan iemand dat hij zelfmoord zou gaan plegen, maar wat doe je eraan?
Zelfmoord is een keuze. Mensen die het willen doen, doen het toch wel. Tenzij je ze platspuit en opsluit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ondanks dat zijn er mensen die zich hoe dan ook blijven verschuilen en steevast ontkennen dat er iets aan de hand is. Erg vermoeiend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:46 schreef Thisbe het volgende:
Dan kan je bellen. Alleen zijn degene waarvan je het merkt vaak niet degene die het ook werkelijk doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat zat er al wel een tijdje aan te komen hoor. Op het moment dat ik dacht dat het helemaal de verkeerde kant op zou gaan, was ik net een uurtje te laatquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je dacht dus voordat het gebeurde "Hij gaat zelfmoord plegen"?
Maar de vraag is: Moet je iemand die zinnens is een einde aan zijn leven te maken kost wat kost tegen zichzelf blijven beschermen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je bellen. Alleen zijn degene waarvan je het merkt vaak niet degene die het ook werkelijk doen.
Dat is idd moeilijk/onmogelijk om daar wat aan te doen. Maar die mensen hebben wel problemen die ze over het algemeen heel goed verborgen weten te houden. Lijkt me overigens wel een klote situatie, als je dat vermoeden krijgt,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
nee die moet je niet tegenhoudenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Maar de vraag is: Moet je iemand die zinnens is een einde aan zijn leven te maken kost wat kost tegen zichzelf blijven beschermen?
Het is een keuze.. al is het in sommige vallen een zeer onjuiste keuze..![]()
Nee, ik ben, hoe hard dit ook mag klinken, vrij sterk voor vrije keuze. Als iemand niet meer wil leven dan is dat de keus van die persoon. Houdt niet in dat ik niet zal proberen om die keuze te beinvloeden als ik dat kan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Maar de vraag is: Moet je iemand die zinnens is een einde aan zijn leven te maken kost wat kost tegen zichzelf blijven beschermen?
Mja, vaak zadelen ze met hun actie andere mensen, ook compleet onbekenden, op met problemen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Die zal ik wel tegenhouden. Een einde aan je eigen leven maken oke, maar het risico dat je daar anderen in mee neemt, nee echt niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef nozem het volgende:
Ik ken in ieder geval 1 iemand die ik heel graag tegen had gehouden op het moment dat ze volkomen buiten zinnen de auto instapte met het plan om er een eind aan te maken.
Het was niet nodig geweest, en dat steekt nog steeds..
Heeft ze niet gedaan. Ik ga verder ook niet in details treden trouwens.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal ik wel tegenhouden. Een einde aan je eigen leven maken oke, maar het risico dat je daar anderen in mee neemt, nee echt niet.
Mensen ervaren het als 'patronizing'.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:53 schreef nozem het volgende:
[..]
De drempel om aan iemand die je niet goed kent te vragen of er wellicht iets aan de hand is, is vaak erg groot. Derhalve gebeurt dat dus zelden.
Hoeft ook helemaal niet, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Heeft ze niet gedaan. Ik ga verder ook niet in details treden trouwens.
Tja. Zwaar depressief auto rijden is natuurlijk niet bepaald veilig. Dat klopt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft ook helemaal niet, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?
Nee, want dan heb ik in ieder geval een mooi leven gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef Ynske het volgende:
Klinkt misschien raar, maar hebben jullie niet dat je bang voor de dood bent, misschien een verkeerde bewoording.
Ik wil ook wel een feestjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Tja. Zwaar depressief auto rijden is natuurlijk niet bepaald veilig. Dat klopt.
Thisbe heeft gelijk trouwens. Dit is op dit moment een kutonderwerp aangezien ik zometeen nog een feestje heb en mezelf nu alweer vervloek dat ik de pc een half uur geleden niet gewoon uit heb gezet.
Volgende pagina ander onderwerp.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Tja. Zwaar depressief auto rijden is natuurlijk niet bepaald veilig. Dat klopt.
Thisbe heeft gelijk trouwens. Dit is op dit moment een kutonderwerp aangezien ik zometeen nog een feestje heb en mezelf nu alweer vervloek dat ik de pc een half uur geleden niet gewoon uit heb gezet.
ook niet voor t moment zelf?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, want dan heb ik in ieder geval een mooi leven gehad![]()
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef Ynske het volgende:
Klinkt misschien raar, maar hebben jullie niet dat je bang voor de dood bent, misschien een verkeerde bewoording.
Bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgende pagina ander onderwerp.
Nee. Nooit eigenlijk. Wel voor enge ziektes en daarbij behorende maatschappelijke uitsluiting.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef Ynske het volgende:
kheb maar 1pagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgende pagina ander onderwerp.
Nee, helemaal niet zelfs. Misschien wel omdat ik zo dichtbij geweest benquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef Ynske het volgende:
Mijn gekwetste hart, wat doe je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Zijn er nog mensen single-af?![]()
Bang voor de dood is iets anders dan bang voor het doodgaan. Iedereen is denk ik wel eens bang dat hij/zij in een langdurig ziekteproces aan z'n eind komt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook niet voor t moment zelf?
zo ben ik eerlijk best bang om te stikken
Ja ik ook niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Je hebt een kans dat die niet vertellen dat ze single af zijn hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik ook niet hoor, maar misschien anderen die hier niet meer posten?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt een kans dat die niet vertellen dat ze single af zijn hoor
Why not?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt een kans dat die niet vertellen dat ze single af zijn hoor
Ik ben knap maar ik kan er niks van.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben lelijk, maar ik kan wel aardig neuken![]()
moet ik mijn agenda er bij pakken?quote:
Dat klopt. Voor een deel dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben lelijk, maar ik kan wel aardig neuken![]()
Eindelijk!quote:
quote:
Die misschienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik ook niet hoor, maar misschien anderen die hier niet meer posten?
Je moet er beetje moeite voor doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Eindelijk!Ik heb zo lang op je gewacht!
Je valt pas voor hem nu hij blauw is en wat voorstelt op FOK.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Eindelijk!Ik heb zo lang op je gewacht!
Blauw ja, maar wat voorstellen ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je valt pas voor hem nu hij blauw is en wat voorstelt op FOK.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blauw ja, maar wat voorstellen ook![]()
Hap.quote:
Vrouwen vallen voor mannen met status,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is iets mis met je wereldbeeld als je denkt dat er een status is te verlenen aan een blauw kleurtjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik val alleen maar op moderators, je moet de lat wel hoog leggen he?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vast wel. De vraag is natuurlijk of ze ook in deze reeks posten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Bijvoorbeeld:
Je valt in ieder geval op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is iets mis met je wereldbeeld als je denkt dat er een status is te verlenen aan een blauw kleurtje![]()
Wat is er mis met deze vergelijkingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik val alleen maar op moderators, je moet de lat wel hoog leggen he?![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Hap.
Niet vragen naar de bekende weg jij.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vrouwen vallen voor mannen met status,.
dat doen er genoegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vast wel. De vraag is natuurlijk of ze ook in deze reeks posten.
Als ze het goed doen zouden ze rond dit tijdstip idd andere activiteiten moeten ontplooien, mits partner aanwezig natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vast wel. De vraag is natuurlijk of ze ook in deze reeks posten.
En mannen op dikke tieten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:17 schreef Thisbe het volgende:
Vrouwen vallen voor grote piemels
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze het goed doen zouden ze rond dit tijdstip idd andere activiteiten moeten ontplooien, mits partner aanwezig natuurlijk.
Geen wonder dat ik geen vent hebquote:
quote:
Om nou op dit tijdstip met je partner naar de IKEA te gaan...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze het goed doen zouden ze rond dit tijdstip idd andere activiteiten moeten ontplooien, mits partner aanwezig natuurlijk.
msn ze maarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik zou je bronnen kunnen geven, ware het niet dat het nu weekend is.
ofwel, de conclusie....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef Frezer het volgende:
Er zijn zat stelletjes die gezellig op vrijdagavond samen zitten te fokken hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
In ieder geval op duidelijk zichtbare tieten. Geen meelzakken a.u.b.quote:
Pheno en Araul. dan wel niet op vrijdag avond maar tochquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er zijn zat stelletjes die gezellig op vrijdagavond samen zitten te fokken hoor.![]()
Maar dan noem je ook een stelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Pheno en Araul. dan wel niet op vrijdag avond maar toch
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:22 schreef nozem het volgende:
[..]
In ieder geval op duidelijk zichtbare tieten. melkzakken a.u.b.
hmmm, dat valt dan weer niet onder de noemen 'goed'.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om nou op dit tijdstip met je partner naar de IKEA te gaan...
Zij komt doorgaans alleen maar hier als ze Pheno te spreken wil krijgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Araul ken ik niet, maar er zijn er zeker meer. Pheno is dus één van de single-affers.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dus morgenochtend krijgen we wel een update.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
een van de getrouwdenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Araul ken ik niet, maar er zijn er zeker meer. Pheno is dus één van de single-affers.![]()
Doe maar een biertje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:24 schreef Thisbe het volgende:
Hey Plato, jij ook hier? Neuken?Of heb je liever een biertje?
Melkzakken, meelzakken... de strekking is duidelijk.quote:
Oh, sommige users zouden dit als een sjans poging betitelen,quote:
Dat doe ik gelukkig niet, althans 's middags soms wel, maar da's niet standaard.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er zijn zat stelletjes die gezellig op vrijdagavond samen zitten te fokken hoor.![]()
National Geographic sweetheartquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Melkzakken, meelzakken... de strekking is duidelijk.
Dikke tieten gaan ontzettend hangen. En ik heb geen zin om op mijn 50e met een vrouw te zitten die qua voorgevel zo weggelopen kan zijn uit een tijdschrift van Natural Geographic.
Ik ben niet van plan om bij de eerste de beste dikke tieten te blijven hangen tot m'n 50ste hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Melkzakken, meelzakken... de strekking is duidelijk.
Dikke tieten gaan ontzettend hangen. En ik heb geen zin om op mijn 50e met een vrouw te zitten die qua voorgevel zo weggelopen kan zijn uit een tijdschrift van Natural Geographic.
Ze raakte zwanger en toen moesten ze vanwege hun geloof trouwen.quote:
k hou ook van jou hoor broertjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, sommige users zouden dit als een sjans poging betitelen,.
Dat heb ik dan weer, met een relationele dame,.
of tennisballenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:22 schreef nozem het volgende:
[..]
In ieder geval op duidelijk zichtbare tieten. Geen meelzakken a.u.b.
Dus je vriendin is nu niet online?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat doe ik gelukkig niet, althans 's middags soms wel, maar da's niet standaard.
OMG. Is ie gelukkig?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze raakte zwanger en toen moesten ze vanwege hun geloof trouwen.
Verdomme. Ik heb wat met dat Natural vandaag. Slordigheidsvaudje. Vergeef het me.quote:
Biertje?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb wat met dat Natural vandaag. Slordigheidsvaudje. Vergeef het me.
Hij houdt hier de schijn op van wel...quote:
En dan ziet ze me ook nog als een broetje,quote:
nee, jij zag me als zusjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dan ziet ze me ook nog als een broetje,.
Communiceren via een forum is ook zoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij houdt hier de schijn op van wel...
Vriendin is online op de msn iigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus je vriendin is nu niet online?![]()
ANS-feest in de Merleyn zometeen. Daar moet ik bijzijn als journalist in spe.quote:
Ben je getrouwd en blijkt een belachelijk topic op een stompzinnig forum de snelste manier om je man te bereiken te zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Communiceren via een forum is ook zo![]()
Klinkt treurigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ben je getrouwd en blijkt een belachelijk topic op een stompzinnig forum de snelste manier om je man te bereiken te zijn.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ben je getrouwd en blijkt een belachelijk topic op een stompzinnig forum de snelste manier om je man te bereiken te zijn.![]()
Wacht, het is een OPEN feestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef nozem het volgende:
[..]
ANS-feest in de Merleyn zometeen. Daar moet ik bijzijn als journalist in spe.![]()
Och, zo hebben ze elkaar überhaupt gevondenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze heeft iig wel een hele enge foto in haar profiel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vriendin is online op de msn iig
Of ze op FOK nu zit weet ik niet
En dan met het beeld dat ze gewoon naast elkaar zitten achter hun computers.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
Het zal me niks verbazenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef MSXUser het volgende:
[..]
En dan met het beeld dat ze gewoon naast elkaar zitten achter hun computers.
Allebei met een laptop in bed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Klopt. Dus jij bent ook welkom.quote:
:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze heeft iig wel een hele enge foto in haar profiel.![]()
Ze wonen niet samenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Allebei met een laptop in bed.
Of dat ze één en dezelfde persoon zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef MSXUser het volgende:
[..]
En dan met elkaar MSN'en...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Allebei met een laptop in bed.
Daar ben ik te rechts voor.quote:
dit zie ik helemaal voor mequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef MSXUser het volgende:
[..]
En dan met elkaar MSN'en...
[pheno]: doe jij het licht uit?
[aural]: Dat zou jij vanavond toch doen?
[pheno]: De schakelaar zit aan jouw kant
[aural]: Is het dan zoveel moeite om even een stuk om te lopen?
[pheno]: *zucht...*
*Pheno heeft de status BRB...
Rechts in Nijmegen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Daar ben ik te rechts voor.
Ik kom alleen als er neukbare mannen rondlopen![]()
Ik loop er rond. Maar ik ben niet neukbaar, dat weet je.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Daar ben ik te rechts voor.
Ik kom alleen als er neukbare mannen rondlopen![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef MSXUser het volgende:
[..]
[pheno]: Goed dan, als jij dan vast je benen wijd doet
hmmm jammer, kun je wel komen beffen dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik loop er rond. Maar ik ben niet neukbaar, dat weet je.![]()
Ben je fris gewassen en geschoren?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
hmmm jammer, kun je wel komen beffen dan?![]()
Toekomstig SUV eigenaresse?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef MSXUser het volgende:
[..]
[pheno]: *zucht...*
*Pheno heeft de status BRB...
Maar wel een punt van herkenning?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]![]()
Geniaal
Zo erg is 't nooit bij mij (geweest) iig
Dat is pas verderop in het gesprekquote:
ach je hebt iig ooit iemand gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]![]()
Geniaal
Zo erg is 't nooit bij mij (geweest) iig
Je bent alleen maar gefixeerd op het bierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Ben je fris gewassen en geschoren?
In dat geval zie ik je zo. Een biertje na het beffen smaakt best goed.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef nozem het volgende:
Tijd om te gaan en een bevallige, linkse deerne aan de haak te slaan.
Van zelfmoord naar bier naar tieten naar pheno en zijn mokkel.
Alles is mogelijk in de R&P slowchat. Ajuus.
Nee. Ik bef graag, dat weet je.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je bent alleen maar gefixeerd op het bier![]()
Veel plezier popquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Ik bef graag, dat weet je.
En och, een palmpje naderhand.
Dat zeker wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar wel een punt van herkenning?![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ach je hebt iig ooit iemand gehad
dat is al meer dan sommige hier kunnen zeggen geloof ik
Ik moest werkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ey WS
Hoest nou? tijd niet gezien
Goh, je bent al helemaal in weekendstemmingquote:
tuurlijk!! is het weekend dan??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Goh, je bent al helemaal in weekendstemming
Dat antwoord laat zo te zien nog even op zich wachten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
tuurlijk!! is het weekend dan??
Die was vergeten dat het weekend was en is spontaan gaan stappenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:24 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat antwoord laat zo te zien nog even op zich wachten.
Hier is helemaal geen uitgaanslevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:28 schreef liefie_ het volgende:
hier kun je in het weekend nooit zo leuk stappen...![]()
door de week veel beter![]()
Drie hoog achter is idd redelijk saaiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hier is helemaal geen uitgaansleven
En hier is helemaal geen leven om uit te gaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hier is helemaal geen uitgaansleven
Wat dat betreft past de buurt prima bij me.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:30 schreef Godlike02 het volgende:
Drie hoog achter is idd redelijk saai![]()
Is het daar zo uitgestorven? (of je hebt zelf geen zin om uit te gaan?)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En hier is helemaal geen leven om uit te gaan
beidequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:35 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Is het daar zo uitgestorven? (of je hebt zelf geen zin om uit te gaan?)
Het een veroorzaakt het ander ook wel een beetje.quote:
morgen duik ik even de kroeg in, mits mijn werkzaamheden het toelaten!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het een veroorzaakt het ander ook wel een beetje.
Hier wordt het waarschijnlijk een weekendje thuishangen. Lekker niets doen en zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
morgen duik ik even de kroeg in, mits mijn werkzaamheden het toelaten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |