Hier ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:13 schreef -CRASH- het volgende:
-2 en hier mist/motsneeuwt het behoorlijk...
De stoepen/straten zijn wit.
Idem van oost naar west. in Tongelre 1 cm, tot op 2/3 van de Oirschotsedijk was het glibberend wit, en daarna ineens geen sneeuw meer maar wat aanvriezende mist. Er reed wel wat politie rond inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:27 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Wat een bizar weer! Ik vertrok vanochtend met de auto vanuit Eindhoven-Zuid, waar toch echt 2cm sneeuw lag. Op de Kennedylaan was het echt glibberen. Bij sommige stoplichten kwam je niet eens weg zonder wielspin. Ter hoogte van het BP tankstation was ineens alle sneeuw weg en zag het er gewoon groen uit, 500 meter verder lag wel sneeuw (niet veel). Maar goed, ben nu op de Ekkersrijt en heb het zonder brokken gehaald. Onderweg langs 3 aanrijdingen gereden.
Eindhoven noord heeft ook 1 cm sneeuw en die blijft nog steeds goed liggen.Temp -2,1 gr.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:00 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, er ligt 1 cm sneeuw hier
Yeah al 2 dagen zo. Tofquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:20 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Eindhoven noord heeft ook 1 cm sneeuw en die blijft nog steeds goed liggen.Temp -2,1 gr.
Niets geraakt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:55 schreef flugeltje het volgende:
Kolere zeg.... Het is hier spiegeltjeglad!!
Heb zowel vanochtend als vanmiddag met de auto enkele schuivers gemaakt... Sneeuw ligt hier zo'n 5 a 10cm hoog... Vreemde is dat er aan de andere kant van Tilburg helemaal niets ligt... Wel heel erg plaatselijk allemaal.
dat zei je eerder ook alquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn..i'm gone.
Mededeling: Ik ben pleite van FOK!
zoveel sneeuw? Hier is het net wit met 1 cm, elders in Eindhoven ligt vrijwel niets. Wel zijn de bomen erg mooi wit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:55 schreef flugeltje het volgende:
Kolere zeg.... Het is hier spiegeltjeglad!!
Heb zowel vanochtend als vanmiddag met de auto enkele schuivers gemaakt... Sneeuw ligt hier zo'n 5 a 10cm hoog... Vreemde is dat er aan de andere kant van Tilburg helemaal niets ligt... Wel heel erg plaatselijk allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |