Dan heb je wat verkeerd gedaan bij inwerken van de nieuwe mensen. Hier word er direct verteld dat kapotte producten in een speciale krat in de cel moeten worden gelegd. Dan worden ze elke avond afgeboekt en automatisch de voorraad aangepast.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...... als je vakkenvullers nou alle troep weggooien ipv ze als derving te noteren, dan loopt je systeem toch aardig fout. En ik vraag me ook af waarom er zoveel lege vakken zijn als dat systeem automatisch is?
Erg praktisch is dit allemaal niet, en hoe goed dit ook georganiseerd is, er zal regelmatig derving door heen slippen.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dan heb je wat verkeerd gedaan bij inwerken van de nieuwe mensen. Hier word er direct verteld dat kapotte producten in een speciale krat in de cel moeten worden gelegd. Dan worden ze elke avond afgeboekt en automatisch de voorraad aangepast.
Ja, das heel makkelijk. Ik bedoel, je leert mensen ook om fifo te vullen maar je haalt er toch nog overdatum uit. Het komt natuurlijk voort uit een gemakzuchtigheid die er is. Het is makkelijker om het gewoon in de container te pleuren dan in de cel. Tuurlijk hebben wij er ook last van (gelukkig maar weinig) maar wij merken het niet in de voorraad. En je moet iedere dag de derving doen, das ook minder.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dan heb je wat verkeerd gedaan bij inwerken van de nieuwe mensen. Hier word er direct verteld dat kapotte producten in een speciale krat in de cel moeten worden gelegd. Dan worden ze elke avond afgeboekt en automatisch de voorraad aangepast.
Nee, dat doet het niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:40 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Erg praktisch is dit allemaal niet, en hoe goed dit ook georganiseerd is, er zal regelmatig derving door heen slippen.
Overcode is echt zeer zelden hoor. Wij hebben een codeboek voor elke afdeling, een database met producten met hun datums, deze open je via de pocket pc, elke ochtend selecteert dat systeem de producten die tot vandaag en morgen goed zijn. Je kijkt met die ppc bij het vak of het product inderdaad aan de datum is, zo ja afprijzen, zo nee datum in het systeem aanpassen naar de datum van het artikel dat nu het snelste aan datum is. Hoop dat het een beetje duidelijk is, anders moet je het maar zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja, das heel makkelijk. Ik bedoel, je leert mensen ook om fifo te vullen maar je haalt er toch nog overdatum uit. Het komt natuurlijk voort uit een gemakzuchtigheid die er is. Het is makkelijker om het gewoon in de container te pleuren dan in de cel. Tuurlijk hebben wij er ook last van (gelukkig maar weinig) maar wij merken het niet in de voorraad. En je moet iedere dag de derving doen, das ook minder.
Bij de Aldi weet je tenminste waar je aan toe bent. Bij de Appie niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat de Aldi goed is dan?
Blikken soep zijn anders nog steeds even lang houdbaar als de zakken hoor? En het lijkt mij sterk dat de ontwikkelaars van de soepzak pas later erachter kwamen dat het toch wel exclusiever eruit ziet. Dit lijkt mij nou juist met opzet gedaan, aangezien het blik een wat oubollige indruk geeft, toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef BobWeelen het volgende:
[..]
Niet waar: de soep'zak' is uitgevonden omdat deze de soep
langer houdbaar kan houden dan een blik, en de smaak in
een soepzak blijft beter behouden dan in een soepblik.
Dat de klant een 'meer vers' of 'exclusiever' gevoel
krijgt bij de zak is iets wat men pas te weten kwam
NADAT de zak was geintroduceerd !!
Bron: mijn moeder werkt bij het bedrijf wat de zak ontwikkeld heeft !
nee hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef Skinnymike het volgende:
Volgens mij heeft schatje echt een AH-fobie ofzo
Het vruchtensappenvak wordt de komende weken voller, ze hebben namelijk net een nieuwe indeling gekregen en moeten nog beter worden ingestuwd, vandaarquote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef dahei het volgende:
[..]
Je kunt elke keer wel zeggen dat de winkels niet van elastiek zijn, maar deze foto zegt denk ik genoeg.
[afbeelding]
Je ziet duidelijk dat de vakken nog met moeite gevuld zijn.
Eigenlijk is dit wel een hele zielige vertoning...![]()
Grolsch wilde de verkoop prijs naar de winkels met 13% verhogen, vind je het heel gek dat ah daar niet accoord mee ging?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef Agrafes het volgende:
AH is een hypocriete pauper winkel, half vechtend over straat omdat Grolsch geen cent duurder mag worden, verhogen ze nu ff de prijzen van Coca Cola en flink wat biersoorten zonder dat je er wat van hoort, de jankerds voor mij geen AH meer, veel te duur
Volgens mij ligt die prijsverhoging van Coca Cola aan de nieuwe flessen die worden geintroduceerd. Stond laatst nog wel een stukje van in de krant dat de kosten van de nieuwe verpakking zullen worden doorberekend aan de consumentquote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef Agrafes het volgende:
AH is een hypocriete pauper winkel, half vechtend over straat omdat Grolsch geen cent duurder mag worden, verhogen ze nu ff de prijzen van Coca Cola en flink wat biersoorten zonder dat je er wat van hoort, de jankerds voor mij geen AH meer, veel te duur
Coca Cola nu: 1,5 liter voor 0,92 euroquote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Grolsch wilde de verkoop prijs naar de winkels met 13% verhogen, vind je het heel gek dat ah daar niet accoord mee ging?
En bij de Jumbo en Dirk?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef Minisuisse het volgende:
Die cola gaat idd overal omhoog. Heeft niks met de AH te maken. Bij de plus wordt coca-cola ook 1,29
Misschien niet omhoog naar 1,29, maar ook daar zullen de prijzen aanzienlijk stijgen voor Coca-Cola.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef schatje het volgende:
[..]
En bij de Jumbo en Dirk?
Het zou me niets verbazen als ie daar goedkoper is.
Morgen maar ff checkkuh dan hequote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef schatje het volgende:
[..]
En bij de Jumbo en Dirk?
Het zou me niets verbazen als ie daar goedkoper is.
Je schreef eerder o.a. bovenstaande maar ook dat een klant moet aangeven dat dat product gemist wordt en dat in veel gevallen het wel besteld kan worden. Een aantal producten die NIET euroshopper waren en uit de winkels verdwenen zijn, zijn echter ook niet meer bij Albert.nl te krijgen. En dan vraag ik me serieus af of de winkels ze nog wel kunnen bestellen. Het gaat dan o.a. om Coca Cola Vanille, Joy appel-peer en Sissi fruitmania en nog wat producten waarvan ik nu even geen zin heb om het op te zoeken.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk Dahei, maar ware het niet dat, zoals ik al eerder zei, de filialen niet van elastiek zijn. Als er dus nieuwe producten bij komen, dan zal er plaats voor moeten worden gemaakt.
"Nee meneer dat pakket verzekeringen verkopen we vandaag niet, als je die per se wil hebben ga je toch naar een andere verzekeringsmaatschappij"quote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef Flem het volgende:
Overigens lijkt me met de hand bestellen in filialen waar dagelijks 1200+ en op vrijdag/zaterdag nog veel meer houdbaar colli binnenkomen, niet goed mogelijk. Dan kun je beter het risico lopen op zo nu en dan een leeg vak wat niet hoort en regelmatig nee-verkoop lopen. Belangrijkste is dat klanten gewoon niet zo moeten zeuren. Als ze iets per se willen hebben, kunnen ze het lekker bestellen.
Volgens mij is de collectie van Albert.nl samengesteld uit het basis-assortiment van alle winkels. Dat betekent dat de meest kleine winkel bij jou in de buurt deze producten in de winkel heeft, zodat deze daadwerkelijk altijd geleverd kunnen worden. Als bijvoorbeeld de Joy appel-peer uit het basisassortiment is, betekend dit nog niet dat het compleet uit de collectie is, want de grotere AH's met uitgebreider assortiment, kunnen dit product misschien nog wel hebben. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:29 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Je schreef eerder o.a. bovenstaande maar ook dat een klant moet aangeven dat dat product gemist wordt en dat in veel gevallen het wel besteld kan worden. Een aantal producten die NIET euroshopper waren en uit de winkels verdwenen zijn, zijn echter ook niet meer bij Albert.nl te krijgen. En dan vraag ik me serieus af of de winkels ze nog wel kunnen bestellen. Het gaat dan o.a. om Coca Cola Vanille, Joy appel-peer en Sissi fruitmania en nog wat producten waarvan ik nu even geen zin heb om het op te zoeken.
Het gaat hier om producten die niet van het huismerk zijn, niet van euroshopper maar van zgn. A-merken.
Auch... ik hoop voor je werkgever toch echt dat ze jou niet op een functie neergezet hebben waar je veel rechtstreeks contact hebt met klanten... Klanten moeten niet zeuren? Als je vindt dat je klanten zeuren moet je héél snel iets anders gaan doen. En mocht je baas dit te horen krijgen hoop ik voor je baas dat die de ballen heeft om je eens stevig de oren te wassen!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef Flem het volgende:
Overigens lijkt me met de hand bestellen in filialen waar dagelijks 1200+ en op vrijdag/zaterdag nog veel meer houdbaar colli binnenkomen, niet goed mogelijk. Dan kun je beter het risico lopen op zo nu en dan een leeg vak wat niet hoort en regelmatig nee-verkoop lopen. Belangrijkste is dat klanten gewoon niet zo moeten zeuren. Als ze iets per se willen hebben, kunnen ze het lekker bestellen.
Maar als ik die producten via albert.nl niet kan bestellen, dan ga ik er niet van uit dat de grotere winkels die producten nog wel aan kunnen bieden.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Volgens mij is de collectie van Albert.nl samengesteld uit het basis-assortiment van alle winkels. Dat betekent dat de meest kleine winkel bij jou in de buurt deze producten in de winkel heeft, zodat deze daadwerkelijk altijd geleverd kunnen worden. Als bijvoorbeeld de Joy appel-peer uit het basisassortiment is, betekend dit nog niet dat het compleet uit de collectie is, want de grotere AH's met uitgebreider assortiment, kunnen dit product misschien nog wel hebben. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.
De grote ah's hebben sowieso een groter assortiment dan de kleinere...quote:Op zondag 29 januari 2006 23:42 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Maar als ik die producten via albert.nl niet kan bestellen, dan ga ik er niet van uit dat de grotere winkels die producten nog wel aan kunnen bieden.
Volgens mij heeft Flem geen idee van het winkelproces in een supermarkt. Het los bestellen van producten doen wij al in tijden niet meer, dat is allemaal geautomatiseert. Los bestellen kan alleen nog in gevallen van klant-bestellingen en andere redenen om extra dingen te bestellen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:41 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Auch... ik hoop voor je werkgever toch echt dat ze jou niet op een functie neergezet hebben waar je veel rechtstreeks contact hebt met klanten... Klanten moeten niet zeuren? Als je vindt dat je klanten zeuren moet je héél snel iets anders gaan doen. En mocht je baas dit te horen krijgen hoop ik voor je baas dat die de ballen heeft om je eens stevig de oren te wassen!!!
Zoals ik al zei hebben alle winkels een basisassortiment. Dit bevindt zich in ALLE winkels. Daarnaast wordt na aanzien van de winkelgrootte het extra assortiment toegevoegd. Dus, hoe groter de winkel, hoe breder het assortiment.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:42 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Maar als ik die producten via albert.nl niet kan bestellen, dan ga ik er niet van uit dat de grotere winkels die producten nog wel aan kunnen bieden.
Dat hoop ik toch voor zequote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
De grote ah's hebben sowieso een groter assortiment dan de kleinere...
Blijkbaar snap jij niet wat wij bedoelen. Albert.nl kan alleen de artikelen leveren uit het BASISassortiment (voor zover ik weet, tenminste) Als jou product uit het basisassortiment is gehaald, dan kan het heel goed zijn dat het niet meer bestelbaar is bij Albert.nlquote:Op zondag 29 januari 2006 23:52 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch voor ze
Maar kennelijk maak ik niet goed duidelijk wat ik bedoel. Ik, als klant, ga er van uit dat als ik iets bestel bij Albert.nl, de bezorgservice van o.a. Albert Heijn, ik ALLE producten die winkels van AH aan zouden kunnen bieden als ze er de ruimte in de schappen voor hadden, kan bestellen.
Als dan vervolgens een aantal van mijn favoriete producten zowel in de winkel ALS op albert.nl niet meer verkrijgbaar zijn, dan ga ik er van uit dat ze compleet uit het assortiment van AH verdwenen zijn. Of heb ik het dan compleet mis?
Ik heb het dus niet over het assortiment van grote(re) versus kleine(re) winkels, maar over het totale assortiment van AH.
Ah kijk, dat verandert de zaak. JIj/jullie hadden het echter alleen over grote versus kleine(re) winkels, over albert.nl werd niet gesproken.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:00 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Blijkbaar snap jij niet wat wij bedoelen. Albert.nl kan alleen de artikelen leveren uit het BASISassortiment (voor zover ik weet, tenminste) Als jou product uit het basisassortiment is gehaald, dan kan het heel goed zijn dat het niet meer bestelbaar is bij Albert.nl
Ik doelde hier op:quote:Op zondag 29 januari 2006 23:45 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Flem geen idee van het winkelproces in een supermarkt. Het los bestellen van producten doen wij al in tijden niet meer, dat is allemaal geautomatiseert. Los bestellen kan alleen nog in gevallen van klant-bestellingen en andere redenen om extra dingen te bestellen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef Minisuisse het volgende:
Ik vind automatisch bestellen sowieso een vreemd systeem. Diefstal ed. zorgt ervoor dat dat systeem in het honderd loopt, en ook derving zal lang niet altijd 100% bijgehouden worden. Bij de Plus bestellen we gewoon met een handterminal. We gaan daarmee gewoon alle vakken af die besteld moeten worden, zodat je altijd duidelijk kunt zien waar de foutjes zitten en wat er verkeerd gevuld is ed. Deze manier van bestellen duurt maar een uurtje voor de hele winkel, maar is denk ik wel veel effectiever.
Verander zeuren dan maar in dat ze de situatie van een winkel beter moeten begrijpen. Overigens kunnen sommige klanten echt verschrikkelijk zeuren, ook tegenover 15-jarige jongens die er niets vanaf weten en er ook niets aan kunnen doen. In winkels met duizenden producten èn klanten is het gewoon goed mogelijk dat er vakken leeg zijn. Soms zijn er ineens klanten die tien stuks van één soort kopen, en nee je kunt niet alles drievoudig op voorraad hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:41 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Auch... ik hoop voor je werkgever toch echt dat ze jou niet op een functie neergezet hebben waar je veel rechtstreeks contact hebt met klanten... Klanten moeten niet zeuren? Als je vindt dat je klanten zeuren moet je héél snel iets anders gaan doen. En mocht je baas dit te horen krijgen hoop ik voor je baas dat die de ballen heeft om je eens stevig de oren te wassen!!!
Bij een andere supermarkt gebeurt het wellicht net zo. Daar veranderen ze ook wel eens bepaalde dingen in het assortiment, lijkt me. Als 't goed is staan er bij de AH altijd wel bordjes 'Dit artikel gaat binnenkort uit het assortiment' bij producten, kun je nog snel wat inslaanquote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef Palomar het volgende:
Viel mij laatst ook op dat bepaalde producten ineens niet meer in de schappen stonden bij de lokale AH. Bijv. Euroshopper Multivitaminendrank. Daar hebben ze niet echt een alternatief voor. Schap bleef gewoon leeg, dus ik dacht dat de voorraad wel weer aangevuld wordt. Niet dusZo mis ik nog wel wat artikelen.
Denk dat ik me ook es ga orienteren op andere supermarkten. Nadeel is dat die AH lekker dichtbij is, dus dan ga ik er al automatisch heen. Er zit ook nog een Super bij mij in de buurt, maar die heeft ook al niet zo'n best assortiment.
Big time troubles dus
Niet meer dus. Tenminste, zo lijkt het. 1 Product kocht ik zowat elke dag, Ipsei gezondheidsdrankachtigiets, en van de ene op de andere dag stonden er AH ijsthee flesjes.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:39 schreef Flem het volgende:
[..]
Bij een andere supermarkt gebeurt het wellicht net zo. Daar veranderen ze ook wel eens bepaalde dingen in het assortiment, lijkt me. Als 't goed is staan er bij de AH altijd wel bordjes 'Dit artikel gaat binnenkort uit het assortiment' bij producten, kun je nog snel wat inslaan.
Ipsei liep echt voor geen meter. Is waarschijnlijk daarom ook bij jouw plaatselijke AH uit het assortiment gegaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:12 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Niet meer dus. Tenminste, zo lijkt het. 1 Product kocht ik zowat elke dag, Ipsei gezondheidsdrankachtigiets, en van de ene op de andere dag stonden er AH ijsthee flesjes.
Is ook met andere producten. Dan verwijderen ze het en gooien de boel in een kast vol met 35% korting producten en op de oude plaats wordt iets anders neergezet. Of je vindt ze, net als die Ipsei, nergens meer terug terwijl er eerst écht nog voldoende stond.
Sorry hoor, maar zo staan er dus meerdere schappen in de winkel erbij. En je kan overal wel een antwoord op hebben, maar het feit blijft dat ik mijn Sisi Fruitmania niet meer kan kopen, jij zegt dat de winkels niet voller kunnen, en de vakken momenteel bijna leegstaan. Mijn foto spreekt boekdelen: De winkels zitten momenteel niet vol...quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Het vruchtensappenvak wordt de komende weken voller, ze hebben namelijk net een nieuwe indeling gekregen en moeten nog beter worden ingestuwd, vandaar![]()
En psst, je weet dat je alleen met toestemming in een winkel foto's mag maken he![]()
er was net een verandering in geweest daarom was ie wat legerquote:Op maandag 30 januari 2006 08:00 schreef dahei het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zo staan er dus meerdere schappen in de winkel erbij. En je kan overal wel een antwoord op hebben, maar het feit blijft dat ik mijn Sisi Fruitmania niet meer kan kopen, jij zegt dat de winkels niet voller kunnen, en de vakken momenteel bijna leegstaan. Mijn foto spreekt boekdelen: De winkels zitten momenteel niet vol...
Tuurlijk, daar heb je gelijk in. Maar als je voor een heel gezin boodschappen doet en van iedereen zo'n beetje de voorkeuren weet, dan wil je gewoon wel weten of een product tijdelijk niet geleverd wordt of kan worden OF dat het totaal uit het assortiment is. Als het er niet is vreten ze inderdaad maar wat anders, maar als "men" bij AH vragen over producten wel of niet leverbaar niet kan of wil beantwoorden dan zoek ik toch mijn heil bij een winkel waar ze dat in ieder geval WEL uitzoeken.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:48 schreef matthijst het volgende:
Schitterend dat gejank om bepaalde artikelen die uit het assortiment gaan; vreet je toch wat anders?
Dat is echt al jaaaaaaren zo, maar waarom? Ik heb echt geen idee. Persoonlijk zou ik de meter met rijst dan omruilen voor de Grand Italia meter (mediterane prod.) Zodat alles idd bij elkaar komt te liggen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:15 schreef voodoolady het volgende:
Oh ja en ik vraag me af, waarom liggen de pasta's niet allemaal bij elkaar maar de ene helft bij de zeg maar 'mediterane' producten en de rest bij de chicken tonights?
Bij de Albert Heijn temnste bij ons is het zo, dat als er te weinig is dat er ook handmatig word bijbesteld maar over het algemeen gewoon automatisch en mocht er wat gejat zijn, jammer dan, dan word de vooraad met de handterminal aangepast in de avond als de vulploeg vban 6 tot 9 begint met het vullen van de restanten.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef Minisuisse het volgende:
Ik vind automatisch bestellen sowieso een vreemd systeem. Diefstal ed. zorgt ervoor dat dat systeem in het honderd loopt, en ook derving zal lang niet altijd 100% bijgehouden worden. Bij de Plus bestellen we gewoon met een handterminal. We gaan daarmee gewoon alle vakken af die besteld moeten worden, zodat je altijd duidelijk kunt zien waar de foutjes zitten en wat er verkeerd gevuld is ed. Deze manier van bestellen duurt maar een uurtje voor de hele winkel, maar is denk ik wel veel effectiever.
Zo weinig, wij het dubbele....quote:Op zondag 29 januari 2006 22:05 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
We krijgen gemiddeld op een dag zo'n 700-800 colli binnen. De winkel is in een uur goed te bestellen
Op te schrijven ?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:21 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Precies, 15 jarige vakkenvullers nemen echt niet de moeite om alles netjes op te schrijven ed.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:59 schreef blrrrt het volgende:
Niet zeuren over AH hè. Zo kan het ook:
De Plussupermarkt:
[afbeelding]
ik zie..........quote:Op maandag 30 januari 2006 14:59 schreef blrrrt het volgende:
Niet zeuren over AH hè. Zo kan het ook:
De Plussupermarkt:
[afbeelding]
De winkelsquote:Op maandag 30 januari 2006 08:00 schreef dahei het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zo staan er dus meerdere schappen in de winkel erbij. En je kan overal wel een antwoord op hebben, maar het feit blijft dat ik mijn Sisi Fruitmania niet meer kan kopen, jij zegt dat de winkels niet voller kunnen, en de vakken momenteel bijna leegstaan. Mijn foto spreekt boekdelen: De winkels zitten momenteel niet vol...
Nja, ik kan ook wel VM zeggen maar dan zit iedereen gelijk weer van 'wat is dat nou weer?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef HPoi het volgende:
De leider.Ik weiger 1 of andere gast die zogenaamd de leider is en net zoveel als ik weet als leider te zien hoor.
Gelukkig werk ik er al niet meer sinds 31 dec. Heb toen daarvoor mijn OT contract opgezegd.
![]()
Beetje eigen inniatief mag dan ook wel of niet? Verder hangt er bij de ah overal een bonus kaartje voor.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:50 schreef HPoi het volgende:
Tis gewoon dat de vakkenvullers 1 a 2 keer per week een paar uur werken en niet weten wat de aanbiedingen zijn van de week. (wordt ook niet verteld, ook geen overzicht in de kantine)
Dat zou ik je afleren.quote:en verder schijt aan de winkel hebben.
Besparen heet dat.quote:Vind je het gek, we moeten gewoon zo snel mogelijk die colli's in de winkel rauschen en thats it.
Omdat die worpen door mensen op het hoofdkantoor worden gemaakt en die hebben volgens mij nog nooit een winkel gezien.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:33 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Dat is echt al jaaaaaaren zo, maar waarom? Ik heb echt geen idee. Persoonlijk zou ik de meter met rijst dan omruilen voor de Grand Italia meter (mediterane prod.) Zodat alles idd bij elkaar komt te liggen.
Dagelijks doen, is je voorraad preciezer.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Op te schrijven ?
Je gooit het in 1 bak en paar keer per week wor die bak afgescant of artikelen die dus weg kunnen en als het ware dus uitgeschreven gaan worden om niet meer bij de vooraad te horen.
De Edah hier balanst nog met pen en papier, moet er niet aan denken.quote:Je kan nu duidelijk zien dat wij met de Albert Heijn al heel erg ver voorlopen op andere supermarkten.
(Albert Heijn)
Als mijn zuivel er zo uit zag zou ik in tranen uitbarsten.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:59 schreef blrrrt het volgende:
Niet zeuren over AH hè. Zo kan het ook:
De Plussupermarkt:
[afbeelding]
Nu dus wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat Jumbo geen aanbiedingen heeft
AH heeft wekelijks tientallen aanbiedingen
Lijkt me sterk...quote:Op maandag 30 januari 2006 16:47 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Nu dus wel.
wel bijblijven hoor![]()
AH's aanbiedingen zijn alsnog duurder.
Kan ook wel ns wat netter worden opgespiegeldquote:Op maandag 30 januari 2006 14:59 schreef blrrrt het volgende:
Niet zeuren over AH hè. Zo kan het ook:
De Plussupermarkt:
[afbeelding]
Ik weet niet hoe jij scant, maar mijn bedrijfsleider ramt toch echt wel de hele winkel erdoorheen in max twee uurtjes. En als de winkel dan een aanwezigheidspercentage haalt van 98% dan valt er weinig te klagen denk ik zo.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Skinnymike het volgende:
Ik stond ook al verwonderd te kijken dat ze bij Plus de hele supermarkt in 1 uur kunnen bestellen. Daar geloof ik niets van, aangaande je dus meer dan 800 vakken moet langslopen om achtereenvolgens: Product te scannen, voorraad checken/hoeveelheid producten in het vak controleren, nadenken hoeveel je voor de volgende dag nodig hebt, intoetsen, naar het volgende vak lopen. Volgens mij haal je dan nog geen 150 vakken per uur?
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat ligt eigenlijk gewoon aan het filiaal-beleid. Als een product tijdelijk niet leverbaar is (door productieproblemen ofzo), hoort er gewoon een kaartje voor het schap geplaatst te worden dat het product niet verkrijgbaar is. Zo ook met artikelen die uit het assortiment gaan. Het is gewoon slecht dat bepaalde vakken van hardlopende producten leeg blijven zonder enige aanduiding. Daar zouden ze idd wel ff wat meer aandacht aan kunnen besteden.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:10 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar heb je gelijk in. Maar als je voor een heel gezin boodschappen doet en van iedereen zo'n beetje de voorkeuren weet, dan wil je gewoon wel weten of een product tijdelijk niet geleverd wordt of kan worden OF dat het totaal uit het assortiment is. Als het er niet is vreten ze inderdaad maar wat anders, maar als "men" bij AH vragen over producten wel of niet leverbaar niet kan of wil beantwoorden dan zoek ik toch mijn heil bij een winkel waar ze dat in ieder geval WEL uitzoeken.
Dat valt wel mee hoor collega, ga eens een paar dagen op stap met de mensen van het HK en je weet beterquote:Op maandag 30 januari 2006 16:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Omdat die worpen door mensen op het hoofdkantoor worden gemaakt en die hebben volgens mij nog nooit een winkel gezien.
Je kan het wel zo spiegelen dat het wat voller lijkt, maar goed volgens mij moest de zuivel daaro nog aankomen, en dan ga je van te voren niet spiegelen. Zeker de Plus nietquote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef Carpento het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor collega, ga eens een paar dagen op stap met de mensen van het HK en je weet beter
(ter info: ik werk 2x in de week samen met Sherman aan dezelfde zuivelafdeling)
Over die Plus hierboven die 'opgespiegeld moet worden', lege vakken kun je niet spiegelen![]()
Ach jawel hoor zoveel stelt dat bestellen niet voor. het is natuurlijk erg afhankelijk van de grootte van je winkel maar in een uur moet je met handmatig bestellen een heel eind kunnen komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Skinnymike het volgende:
Ik stond ook al verwonderd te kijken dat ze bij Plus de hele supermarkt in 1 uur kunnen bestellen. Daar geloof ik niets van, aangaande je dus meer dan 800 vakken moet langslopen om achtereenvolgens: Product te scannen, voorraad checken/hoeveelheid producten in het vak controleren, nadenken hoeveel je voor de volgende dag nodig hebt, intoetsen, naar het volgende vak lopen. Volgens mij haal je dan nog geen 150 vakken per uur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |