abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:18:42 #52
64019 crew  foton
__--*--__
pi_34534764
De Ahold-Schuitema constructie is zelfs eigenlijk min of meer illegaal onder de huidige wetgeving. Bij het verkrijgen van zulk een groot belang is Ahold eigenlijk verplicht om een bod uit te brengen op alle nog uitstaande aandelen. Maar omdat ze die 73% (ofzoiets) al kochten voordat deze wet van kracht werd kan dit zo blijven bestaan.
pi_34534783
Zoek een wat oudere medewerker van de ah, 25 - 40 jaar, en kijk hem lief aan, wie weet krijgt ie het voor elkaar om het toch terug te krijgen in de winkel. Doen wij hier ook namelijk.

Echter zijn sommige dingen gewoon helemaal niet meer te krijgen, veel euroshopper producten, al komen sommige terug als ah eigen merk inplaats van es.
pi_34534893
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef typhoon het volgende:
Zoek een wat oudere medewerker van de ah, 25 - 40 jaar, en kijk hem lief aan, wie weet krijgt ie het voor elkaar om het toch terug te krijgen in de winkel. Doen wij hier ook namelijk.

Echter zijn sommige dingen gewoon helemaal niet meer te krijgen, veel euroshopper producten, al komen sommige terug als ah eigen merk inplaats van es.
Eens. Proberen wij hier ook te doen. Als er genoeg vraag naar is kijken we gewoon of het we het ergens tussen kunnen krijgen. Wil niet altijd lukken omdat de indeling van de winkel door het hoofdkantoor worde gemaakt en wij daar eignelijk niet aan mogen veranderen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_34534930
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Hoi schatje, wat kakel jij nou voor onzin uit?
De Keuringsdienst van waarde vraagt zich af wat gehakt precies is en belandt pardoes in Botswana

pi_34535053
quote:
Ow, jij haalt oude koeien uit de sloot?

Dan ken ik dr ook nog wel een paar....
Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:26:15 #57
64019 crew  foton
__--*--__
pi_34535087
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Ahold krijgt alleen de winst die het behaald uit haar aandelen

Jij denkt zeker dat alles op een grote hoop wordt geflikkerd? Etos, Gall & Gall, Deli XL behoren tot de dochtermaatschappijen van AH met als overkoepelende organisatie AHold. Daar hoort Schuitema dus NIET bij.
Je zou een cursus boekhouden moeten volgen.
Ahold heeft ruim 73% van de aandelen (heb het nog ff gecheckt) én de stemmen. Daarom mag Ahold de resultaten van Schuitema consolideren ("op een grote hoop flikkeren" dus in jouw terminologie), en dat doet Ahold dus ook. Kijk maar in het jaarverslag van Ahold.
Bij Deli XL mogen ze dat dus juist niet doen.
pi_34536712
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:05 schreef ivetje het volgende:
Ze hebben de cellestial seasoning thee eruit gepleurd en vervangen voor AH-thee in normale smaken ipv rare maar lekkere smaken. En die thee was alleen bij AH te krijgen (soms ook xenos maar die hebben wij niet in vianen). Nu moet ik dus naar een speciale thee-winkel in utrecht
Ja, hier ook. Ik heb daar altijd diverse varianten van omdat ze zo lekker zijn en, ik hoop, gezond. Volgens mij zijn dat kwalitatief zéér goede producten. Ik moet nu speciaal naar reform/natuurvoedingswinkels die dat, voor wat meer geld, verkopen. Wellicht is er wel zo'n winkel in Vianen.
pi_34541876
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:58 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Jij hebt zeker nooit die kipfilet-test op tv gezien? Daar kwam de c1000 als slechtste uit de test met bijna 80% water. En btw, voor alle C1000 vlees-fans hiero: Dat doen ze niet alleen bij de kipfilet. Gek he, dat t daar zo goedkoop is?

En nu ff rellen met die sjiek hendige maikuuul
Tot voor kort verkocht de AH ook kipfilet met toegevoegd water. Dat stond tenminste op de euroshopper verpakkingen met hele kleine lettertjes. Maar ze verkopen nu geen Euroshopper meer....
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_34541882
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef foton het volgende:
Mensen moeten niet zo zeuren over prijzen. AH is gewoon duur, klaar. Als dan ook het niveau van de winkel er maar naar is. Maar dat is dus het probleem. Ze zijn aan het prutsen met tachtigduizend varianten van hun huismerk. Ik wil geen huismerkshit is drie kleuren en zes smaken. Ik wil goede merkproducten, goede verse producten, en basic huismerk producten.
En ik wil al helemaal niet in ellenlange rijen staan als ik uit mijn werk kom.
Precies. Voor huismerkproducten ga ik al naar de Aldi. Voor normale producten ging ik naar de AH. En de rijen zijn net zolang bij de AH als bij de ALDI. Met één verschil: De kassieres bij de ALDI werken de rij 2x zo snel weg.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_34541890
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Inderdaad, daar komt binnen nu en twee weken de 1,5 liter variant van AH-huismerk voor.
En wat gaat die kosten? Zeker weten meer dan de euroshopper variant.
pi_34541901
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef typhoon het volgende:

Het gaat me niet alleen om de producten, maar ook om het beleid. Ook heb ik slechte ervaringen met het bestellen van artikelen die er uit zijn gehaald. Je moet er weken op wachten en uiteindelijk krijg je nog niets. Het is toch veel makkelijker om naar een supermarkt te gaan die WEL mijn spullen heeft. Medewerkers van de Albert Heijn vinden allemaal dat de klant zich moet aanpassen, maar zo werkt het natuurlijk niet. De klant is koning en doet gewoon wat hij zelf wil.

En wat betreft die Euroshopper producten. Het lijkt me sterk als ze, opeens, allemaal, niet meer te krijgen zijn...
pi_34541910
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Inderdaad, bij één van de grote prijsverlagingsacties is er meteen een grote 'huismerkparty' gehouden. Rond en bij deze actie werden veel AH-artikelen voorzien van een nieuw logo en een fris uiterlijk. Tevens is bij verschillende producten de inhoud inderdaad gewijzigd, ...
Dit wil echter nog niet zeggen dat AH klanten naait, want prijs & gewicht staan altijd duidelijk aangegeven.
Ja hoor.. Zo ken ik er nog wel een paar
pi_34542368
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 08:38 schreef dahei het volgende:

[..]

Ja hoor.. Zo ken ik er nog wel een paar
Jij bent niet reeël, AH wijzigt 10-20 producten op een assortiment van +15000 artikelen en jij loopt meteen te blaten dat je opgelicht wordt. Beetje jammer...
pi_34542528
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef APK het volgende:
Euroshopper sinaasappelsap is verdwenen.
En Rode druivensap.
Euroshopper appelsap
pi_34543314
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 08:33 schreef dahei het volgende:

[..]

Het gaat me niet alleen om de producten, maar ook om het beleid. Ook heb ik slechte ervaringen met het bestellen van artikelen die er uit zijn gehaald. Je moet er weken op wachten en uiteindelijk krijg je nog niets. Het is toch veel makkelijker om naar een supermarkt te gaan die WEL mijn spullen heeft.
Sommige producten zijn ook gewoon moeilijk te krijgen. Bolino vla, van die vla met chocolade bolletjes, is er bij ons al een paar maanden uit gegaan, aan het begin kreeg ik veel vragen. Verteld dat we negen van de 10 keer de helft van die pakken konden weg gooien omdat het niet werd verkocht en dat we daarom wat nieuws proberen. Klanten vinden het jammer maar begrijpen het meestal dan wel.

Wij hebben van die campina melk flessen in het assortiment, dat is de halfvolle variant, er is echter een klant die wil perse de volle melk variant. Dus heeft zij met mijn collega gepraat en hebben ze wat geregeld. Als zij de melk nodig heeft komt ze naar een van ons en wij bestellen ze dan, voorwaarde is wel dat zij ze per zes af neemt, we moeten ze per zes bestellen namelijk.

Ik weet niet in welk filiaal jij komt maar in mijn filiaal word er hard aan gewerkt om de klant tevreden te houden. En nee dat lukt niet altijd. Zo zijn er een tijdje terug voor verpakte vleeswaren uit het assortiment gegaan en nieuwe smaken voor terug gekomen. Maar de ouwe smaken worden helemaal niet meer gemaakt en wij kunnen die dus ook gewoon niet meer bestellen. Jammer, maar helaas.
quote:
Medewerkers van de Albert Heijn vinden allemaal dat de klant zich moet aanpassen, maar zo werkt het natuurlijk niet. De klant is koning en doet gewoon wat hij zelf wil.
Als klant heb je dat recht. En het personeel moet zich ook aan jou aanpassen. Met dit soort dingen zou je trouwens naar een VM moeten gaan, dat is de leidinggevende van een afdeling, baal je dat die sinaasappelsap er uit is? Vraag dan is bij de info balie naar de VM Houdbaar, hij kan je precies uitleggen waarom en wat er eventueel nog te regelen is.
quote:
En wat betreft die Euroshopper producten. Het lijkt me sterk als ze, opeens, allemaal, niet meer te krijgen zijn...
Ik meen me te herinneren dat ze er allemaal uit gaan, ik weet dat echter niet zeker... Dit is trouwens al maanden geleden begonnen met de voorverpakte vleeswaren. En zo gaat deze trend elke afdeling af...
pi_34543364
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:07 schreef SHERMAN het volgende:
Veel tekst enzo
Kijk, dat ziujn posts waar we wat aan hebben Welkom collega
pi_34543417
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:09 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Kijk, dat ziujn posts waar we wat aan hebben Welkom collega
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [Deel 18] Meet of niet?

Jij mag nummer 65 zijn in de lijst hoor.
pi_34543559
ES Sinaasappelsap is eruit maar daar is de anderhalve liter AH sinaasappelsap voor terug gekomen die 1 euro goedkoper is geworden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34543587
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef APK het volgende:
Euroshopper sinaasappelsap is verdwenen.
En Rode druivensap.
Rode druivensap is tijdelijk niet meer leverbaar
pi_34543637
ES Sinaasappelsap kostte 0,69
de AH Sinaasappelsap 1,5 L kost nu 0,79
pi_34543665
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:22 schreef Meki het volgende:
ES Sinaasappelsap kostte 0,69
de AH Sinaasappelsap 1,5 L kost nu 0,79
Hey Meki, gare relnegert

Jij hebt iig verstand van zaken
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:24:02 #73
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_34543685
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:29 schreef Skinnymike het volgende:
Ga weg jongen, AH heeft zijn doelstelling absoluut niet gericht op het concurreren met de prijsvechters in de laagste categorie. AH investeerd veel geld in service en kwaliteit, omdat klanten daarvoior naar de winkels komen.
Waarom kan bijvoorbeeld een Jumbo zo'n 15% goedkoper zijn dan de AH, terwijl Jumbo betere service, kwaliteit en het grootste assortiment aan een klant levert?
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_34543686
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:23 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Hey Meki, gare relnegert

Jij hebt iig verstand van zaken
ja zeker . en wie AH duur noemt is dom
want AH is goedkoper geworden
pi_34543698
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:00 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Jij bent niet reeël, AH wijzigt 10-20 producten op een assortiment van +15000 artikelen en jij loopt meteen te blaten dat je opgelicht wordt. Beetje jammer...
Ja, lekker recht lullen wat krom is. De prijzen zijn gewoon gelijk gebleven. Je wordt in feite gewoon ordinair bedonderd .
pi_34543702
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef csar het volgende:

[..]

Waarom kan bijvoorbeeld een Jumbo zo'n 15% goedkoper zijn dan de AH, terwijl Jumbo betere service, kwaliteit en het grootste assortiment aan een klant levert?
Omdat Jumbo geen aanbiedingen heeft
AH heeft wekelijks tientallen aanbiedingen
pi_34543718
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, lekker recht lullen wat krom is. De prijzen zijn gewoon gelijk gebleven. Je wordt in feite gewoon ordinair bedonderd .
ik vind ze juist goedkoper geworden
pi_34543728
quote:

[..]

Misschien omdat service moeilijk te meten is. Wat jij goed vind, kan een ander weer niet goed vinden. Elk concern hanteert haar eigen richtlijnen
pi_34543736
Dit is een AH-klaagtopic, geen topic voor AH-lovers die zogenaamd blauw bloed hebben. ( )
pi_34543755
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:25 schreef Meki het volgende:

[..]

ik vind ze juist goedkoper geworden
AH is nog steeds één van de duurste supermarkten .
pi_34543771
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:27 schreef schatje het volgende:

[..]

maar het is toch goedkoper geworden dan
Plus , Super de Boer , Edah , Golff en bijna op de niveau zit van C1000
pi_34543806
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:27 schreef schatje het volgende:

[..]

SDB, Edah en C1000 liggen gewoon op t zelfde prijspeil als AH. Stonds laatst in een onderzoek in het supermarktblaadje Foodmagamzine
pi_34543889
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:29 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Ga weg jongen, AH heeft zijn doelstelling absoluut niet gericht op het concurreren met de prijsvechters in de laagste categorie. AH investeerd veel geld in service en kwaliteit, omdat klanten daarvoior naar de winkels komen. Concurreren met Aldi ed. zal AH uberhaupt nooit kunnen, tenzij ze 75% van het personeel ontslaat, gebruik gaat maken van zelfscankassa's, het winkelbeeld laat verpauperen, het spoorboekje veranderd in minder leveringen en de inkoop & sales afdeling puur laat draaien op prijs.
ey als lokale vertegenwoordiging van de AH vind ik dat je wel erg agressief reageert. een beetje vriendelijker mag ook he wat is je personeelsnummer dan zal ik mijn beklag eens doen bij de klantenservice
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_34543998
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:33 schreef Aarde het volgende:

[..]

ey als lokale vertegenwoordiging van de AH vind ik dat je wel erg agressief reageert. een beetje vriendelijker mag ook he wat is je personeelsnummer dan zal ik mijn beklag eens doen bij de klantenservice
Precies, maak er maar werk van .
pi_34544018
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:33 schreef Aarde het volgende:

[..]

Hoi Sorry meneer

Ik probeer alleen AH een beetje te verdedigen he

[ Bericht 10% gewijzigd door Skinnymike op 28-01-2006 11:48:40 ]
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:40:23 #86
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_34544020
quote:

[..]

Anders was de jumbo wel marktleider...

Ik winkel 10 keer prettigeren bij de AH, dan bij de Jumbo.
pi_34544068
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:40 schreef Radjesh het volgende:

[..]

Anders was de jumbo wel marktleider...

Ik winkel 10 keer prettigeren bij de AH, dan bij de Jumbo.
Jumbo is wel ff wat kleiner he
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:45:20 #88
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_34544108
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:43 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Jumbo is wel ff wat kleiner he
Als het allemaal zo geweldig was, dan zouden de winkels wel als paddestoelen uit de grond komen. Heb niks tegen de Jumbo, maar doe mijn boodschappen eerder bij de appie ( tevens werkgever) .
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:57:52 #89
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_34544411
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:45 schreef Radjesh het volgende:
Heb niks tegen de Jumbo, maar doe mijn boodschappen eerder bij de appie ( tevens werkgever) .
Je mening is dus erg geloofwaardig
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_34544508
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:57 schreef csar het volgende:

[..]

Je mening is dus erg geloofwaardig
Ach laat iedereen toch mooi zelf bepalen welke winkel hij het best vind. Er zijn zoveel externe factoren in het spel, dat je nauwelijks een fatsoenlijke vergelijking tussen supermarkten kunt gaan maken. De ene vind een grote parkeerplaats en goede bereikbaarheid weer belangrijker dan bijv. service.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:09:02 #91
6941 APK
Factual, I think.
pi_34544692
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Meki het volgende:
ES Sinaasappelsap is eruit maar daar is de anderhalve liter AH sinaasappelsap voor terug gekomen die 1 euro goedkoper is geworden
Ik heb hier gewoon een literpak staan. Nu leeg, dus ik zal straks eens even kijken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34545299
Ik zo maar even kijken bij de digros weer..
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:27:13 #93
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_34554065
ze hadden vandaag geen sandwich spread. Schande!
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 17:37:59 #94
34726 Fratz
Max
pi_34554398
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:27 schreef faberic het volgende:
ze hadden vandaag geen sandwich spread. Schande!
ze hadden vandaag geen eens pepsi cola (het is niet eens in de aanbieding).

ik vind mijn albert heijn een pretige winkel, maar hun bestelsysteem is pet. ik zie alleen maar lege vakken. en ik geloof werkelijk niet dat de halve winkel is weggesaneerd of niet leverbaar is. er wordt of shit besteld of waardeloos gevuld. en damn, waarom in godsnaam vullen vanaf containers? de paden zijn al zo smal! pak een kar ofzo!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_34556009
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef Fratz het volgende:

[..]

ze hadden vandaag geen eens pepsi cola (het is niet eens in de aanbieding).

ik vind mijn albert heijn een pretige winkel, maar hun bestelsysteem is pet. ik zie alleen maar lege vakken. en ik geloof werkelijk niet dat de halve winkel is weggesaneerd of niet leverbaar is. er wordt of shit besteld of waardeloos gevuld. en damn, waarom in godsnaam vullen vanaf containers? de paden zijn al zo smal! pak een kar ofzo!
Hoelaat kwam je ?
Ik werk zelf ook bij een Ah en het was in de ochtend al helemaal uitverkocht.
Bestelsysteem is prima hoor, zodra een vak bijna leeg is word er meteen weer bijbesteld automatisch. Gaat volledige automatisch allemaal.
pi_34556462
ik werk niet bij AH maar vind de Appie Happie geweldig

er zijn hier drie supermakrten in ene straal van 200 m. van mijn huis, Nettorama (de goedkoopste supermarkt van NL, op merkgebied), Super de Boer en Appie Happie, nou ik doe al mijn boodschappen lekker bij Appie hoor
pi_34556508
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef Fratz het volgende:
en damn, waarom in godsnaam vullen vanaf containers? de paden zijn al zo smal! pak een kar ofzo!
wat een onzin, als ze alles eerst moeten gana overladen kost het meer tijd, personeel en dus meer geld. en de paden zijn bij mijn Appie juist lekker breed
pi_34560647
We krijgen per dag zo'n 60 containers op 3 punten in de dag. Lekker overladen op een karretje. Die lege schappen ontstaan doordat we het niet bij kunnen houden. Vakken per product zijn klein, zodat AH een groot assortiment kan aanbieden. Dus vakken zijn in no time leeg.
pi_34562914
je vult gewoon te langzaam zukkel
wat een kutuser ben ik toch eigenlijk
pi_34562970
de omzetsnelheid loopt als een speer bij AH dat verklaart lege vakken. jammer daarvan
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:27:08 #101
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_34562992
je moet sneller vullen
pi_34563424
Het meest irritante van AH vind ik dat als je een recept uit de Allerhande wilt bereiden dat dan de helft van de ingredienten niet voorradig is. Dat is dus niet een keertje maar gewoon altijd; en vooral bij verse ingredienten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')