quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:47 schreef Mainport het volgende:
Dat is toch altijd na een bepaalde tijd?
En je hebt gewoon betaald? Had ik niet gepikt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef PLAE@ het volgende:
Hij is er. Ik belde op en ze zei dat ie zo weg gingen 10 seconde later belt er een Marokkaan aan die wel heel erg hard met de brommer scheurt blijkbaar
1.5 uur vind ik wel overdreven lang. Neem dan wat meer parttime jochies aan![]()
Hmm dat klopt. Wat was het nou ook alweer... 75 minuten ofzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:47 schreef Mainport het volgende:
Dat is toch altijd na een bepaalde tijd?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:13 schreef SillyWalks het volgende:
Gewoon niet betalen en ergens anders je pizza bestellen. Nederlanders willen wel graag zeiken, maar werkelijk iets aan het probleem doen willen ze niet. In Amerika kunnen ze dat beter; daar zeiken mensen zo snel bij degene die iets fout doet (en niet op een of ander forum) dat je de pizza gratis krijgt als het langer dan 30 minuten duurt voor hij er is.
ik heb magnetronfrikandellenquote:
Jeh nee gek, das helemaal niet lekker.quote:
Een mars in de frituur is best aan te radenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh nee gek, das helemaal niet lekker.
Ik gooi toch ook geen pizza in het frituurvet he ?
Dat deden ze eerst ook bij jensen, hij viel helemaal uit elkaarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:30 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Een mars in de frituur is best aan te raden![]()
volgens mij laat jan zijn vrouw friturenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat deden ze eerst ook bij jensen, hij viel helemaal uit elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |