abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54537785
Diep respect voor de beste man. Ik vond vooral het geluidsfragment van de blackbox shockerend. Je zal maar tegen jezelf moeten zeggen 'Ik ben er geweest'. Dan gaat het nog net langzaam genoeg om te beseffen wat er gebeurd en de dood in de ogen te kijken. Brrrr.
pi_54996159
Vanavond weer een nieuwe. Vorige week was een beetje saai.

Hopelijk niet weer met 1 persoon die hele tijd compleet de aandacht naar zichzelf wil toetrekken, zoals de voorgaande keren eigenlijk elke keer wel het geval was.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 december 2007 @ 19:23:42 #153
862 Arcee
Look closer
pi_54996818

Vanavond met Nederlands eerste vrouwelijke fregatcommandant Jeanette Morang.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_55014296
Die sm-meesteres.. heb wel een beetje gelachen eigenlijk jammergenoeg niet alles gezien.
Zo niet.. dan toch!
  maandag 3 december 2007 @ 15:41:57 #155
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55014354
Ja, inderdaad die lesbische sm-meesteres die vroeger punk was, geweldig!
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
pi_55020842
Mooie persoonlijkheid, als je zo vrij kan leven. Buiten dat het toch wel apart is vind ik dat soort mensen toch heel mooi.
  maandag 3 december 2007 @ 23:04:14 #157
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55023422
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:41 schreef ruba het volgende:
Ja, inderdaad die lesbische sm-meesteres die vroeger punk was, geweldig!
Die was nergens bang voor zeiden ze
pi_55153626
dat religieuze fanatisme van die jood vind ik toch iets idioots hebben. Dat je zo bezig kunt zijn met je geloof
٩๏̯͡๏)۶
pi_55154158
sjips , gemist
  zondag 9 december 2007 @ 21:17:41 #160
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_55154216
Prachtig programma!
Drink ik.
pi_55154303
Hele boeiende aflevering, interessante personen.
  zondag 9 december 2007 @ 23:56:04 #162
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55158770
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hele boeiende aflevering, interessante personen.
Yep, dat vind ik wel vaker...Maar vanavond was wel extra boeiend !
pi_55159672
Het blijft een mooi programma. Dat verhaal van die joodse man. Ik weet niet of ik medelijden met hem moet hebben of niet...
pi_55159934
Hey dit keek ik vroeger altijd
Weer ff volgen hoor
pi_55427724
De nieuwe uitzending is nog niet online he?
pi_55827906
Vanavond een boeiende aflevering lijkt me.
quote:
n deze aflevering van KRO’s De Reünie maken we kennis met klas 9 van de Rotterdamse Vrije School uit 1979. Het was een hechte klas, waar buitenbeentjes Roeland en Wilco echter de wrange vruchten van plukten. Zij hielden weinig goede herinneringen over aan hun schooltijd. Hoe verging het hen daarna? Oud-klasgenoot Arne begon een vliegschool in Florida. Zijn leven veranderde drastisch op 11 september 2001, toen bleek dat hij één van de kapers had opgeleid. Ook Marja’s leven kende een ommekeer, zij won een half miljoen euro in het tv-programma Miljoenenjacht.

We gaan terug naar 1979. De Rotterdamse Vrije School was een school op antroposofische leest geschoeid. De leerlingen kregen veel expressievakken, zoals eurythmie, samenzang en toneelspel. Deze klas was één van de laatste lichtingen die nog op zaterdagochtend les had. Het was een kleurrijke klas, waarbij maar weinigen uit een echt antroposofisch gezin kwamen.

Eén van die leerlingen was Arne. Hoe is het met hem gegaan na de schooltijd? Hij trok al op jonge leeftijd door Europa, om uiteindelijk een vliegschool in Florida te beginnen. Op 11 september 2001 veranderde zijn leven drastisch. Arne bleek één van de kapers van de aanslag opgeleid te hebben…

Hoewel de verbondenheid tussen de leerlingen groot was, werd er ook gepest in de klas. Roeland bijvoorbeeld was klein, had een bloempotkapsel en at boterhammen met komkommer. Hij was het mikpunt van pesterijen. Regelmatig werd hij het raam uitgegooid. Of in de kast opgesloten. Roeland heeft daar nog steeds last van. De Reünie stuurde hem met één van de vroegere pesters de Veluwe op om een oude rekening te vereffenen. Het verschil tussen ‘dader’ en ‘slachtoffer’ bleek echter veel kleiner te zijn dan verwacht.

Wilco werd ook gepest. Iedereen herinnert zich nog het incident waarbij Wilco door een ruit geduwd werd en het bloed uit zijn slaap stroomde. Wilco heeft na de school geheel zijn eigen pad gekozen. Hij werd actievoerder en woonde maandenlang in een tent op de vliegbasis Woensdrecht om tegen de kruisraketten te protesteren. Tegenwoordig heet Wilco ‘Abdul’. Vijf keer per dag knielt hij richting Mekka.

Ook Marja heeft een ommekeer in haar leven gekend. De deelname aan een opname van ‘Miljoenenjacht’, leverde haar een half miljoen op. Wat heeft ze met het geld gedaan en hoe heeft het haar leven veranderd?.
Wel om 21.15 trouwens ipv direct na het journaal.
pi_55827969
Ik ga kijken!
  zondag 6 januari 2008 @ 18:07:34 #168
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55833700
Die vrouw net: 'Ik wist heel niet dat dat pesten was'
Nee, iemand het raam uitgooien is volkomen normaal.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55833747
Jezus...wat een eikel die met die bril.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_55833954
Rob ziet er fly uit vandaag. Verder leuk programma.
  zondag 6 januari 2008 @ 23:32:08 #172
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55836221
Ja zeker is het een tof programma.
Was dom van die vrouw dat ze nooit gemerkt heeft destijds dat het pesten was.
pi_55836558
die piloot leraar
die gepeste man
die pestkop
die miljonair
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_55836590
Wat een aflevering weer vanavond. Echt wel bijzonder om te zien zeg. Vooral dat van die piloot.
pi_55836826
Wat een lange shawl had Rob.
pi_55842505
2,7 miljoen kijkers gister!
Dat is echt waanzinnig veel!
pi_55842624
Leuk stukje van Rob Kamphues zijn weblog. Er is nog wel eens kritiek dat ze zoeken naar de heftige verhalen. Maar in dit geval blijkt wel dat die heftige verhalen vanzelf komen.
quote:
Ik geef nog 1 voorbeeld om te laten zien dat we echt wel op zoek zijn naar vrolijkheid en lichtheid in het bestaan:
Een maand geleden zat ik La Diga, de beste cocktailbar van nederland en toevallig gevestigd in de buurt van mijn vriendin. Word ik daar toch bediend door een jongen die vertelt dat hij wereldkampioen cocktailshaken is. Wat leuk, denk ik, zou die jongen niet een beetje een geinige klas hebben? Want ja, je moet toch ergens beginnen, dus waarom niet bij een leuk verhaal? De redactie slaat aan t researchen en ja hoor Robert Schinkel, want zo heet de cocktailkampioen, heeft een heel leuke klas. En we kunnen met hem mee naar Cognac om uitgebreid drank te proeven, dus ik had er helemaal zin in.

Maar, we zijn nog geen twee weken aan t researchen en er blijkt iemand in de klas hoogbegaafd te zijn. Goh, wat interessant, is nooit iemand opgevallen. Ook wel leuk voor een filmpie. Ik ga er heen om ook eens zo'n test te doen, want je weet het maar nooit - en ja ik ben gezakt - en Paulien, de hoogbegaafde klasgenoot, blijkt zo geworsteld te hebben met haar intelligentie dat ze moeite met relaties had en zelfs in de WAO belandde. En ze wil dat graag vertellen, want er zijn zoveel mensen die denken dat hoogbegaafde mensen aanstellers zijn en alleen maar kunnen klagen. Ik zeg t maar meteen; ik ben trots dat de Reunie een platform aan dat soort mensen mag bieden, want geen ander programma doet 't.

Maar t verhaal is nog niet af. Nog een week later vinden we Danny. Danny is de jongen uit de klas van Robert die naar Enschede 'emigreerde' om daar te studeren en 'per ongeluk' met een camera op het terrein stond toen de vuurwerkfabriek ontplofte. En zijn beelden gingen vervolgens de hele wereld rond. En het geld dat hij eraan verdiende maakte hij over naar t goeie doel omdat een vriend bij de ramp was omgekomen en hij geen bloedgeld wilde aannemen. En hij stelt ons beelden ter beschikking die nog nooit op tv zijn geweest. Bijvoorbeeld van na de ramp als de camera nog steeds loopt en Danny een sigaretje krijgt om een beetje tot rust te komen. Je ziet niks anders dan de grond, maar man, wat hebben wij op de redactie met rode konen naar het scherm zitten turen.

Dus is t alles bij elkaar toch weer een pittige uitzending. Maar wel mooi. En echt. En als we een uur meer hadden gehad, dan hadden we ook t filmpje gemaakt van de popband die het net niet haalde. Of van de jongen die heel goed Elvis Presley nadoet en in Duitsland 1 fan heeft, maar wel n heel trouwe.
En in andere uitzendingen, waar gelukkig maar 1 heftig onderwerp zit gingen we wel langs bij de Chinees die een restaurant in Regensburg heeft. Of bij de jongen die sinds de middelbare school niks meer weggooit.

Dus beste klasgenoten, als jullie een gekke hobby hebben of je been nog steeds in je nek kan leggen ook al ben je tachtig, meldt het de redactie vooral, want dat komt er ook echt in!
Zo, en nu ben ik er weer klaar mee. Er moet Pinkeltje worden voorgelezen aan de kinderen. Ook belangrijk. En Pinkeltje maakt ook heel heftige dingen mee hoor!
http://www.robkamphues.nl/weblog/
pi_55855043
Erg leuk programma en interessante aflevering. Vooral die twee figuren bij het verhaal over dat pesten. Je kon gewoon aan de lichaamstaal en houding zien dat de verhoudingen tussen de pester en gepeste man na al die tientallen niet waren veranderd.

Die 'hoofdpester' was me toch wel een eikel zeg. Als die gepeste man nu eens wat assertiever was. Die hoofdpester gaf van alles de schuld, behalve zichzelf. Nee het lag aan vrije school, hij werd zelf ook gepest, hij werd zelf ook uit het raam gegooid, alle anderen pestten mee, hij kon zich er niks van herinneren, hij wist niet dat hij aan het pesten was, de gepeste man was wel erg passief, etc.

Stuitend om te zien, hoe hij alles probeerde goed te praten. In plaats van dat 'ie persoonlijk z'n excuses aan z'n ex-klasgenoot aanbood, maar dat deed-ie niet. Je kon zien dat die andere man er een flink trauma aan had overgehouden en het is eigenlijk jammer dat hij daar met die reünie niet mee heeft af kunnen rekenen.
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_55860019
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:18 schreef Vogel87 het volgende:
Erg leuk programma en interessante aflevering. Vooral die twee figuren bij het verhaal over dat pesten. Je kon gewoon aan de lichaamstaal en houding zien dat de verhoudingen tussen de pester en gepeste man na al die tientallen niet waren veranderd.

Die 'hoofdpester' was me toch wel een eikel zeg. Als die gepeste man nu eens wat assertiever was. Die hoofdpester gaf van alles de schuld, behalve zichzelf. Nee het lag aan vrije school, hij werd zelf ook gepest, hij werd zelf ook uit het raam gegooid, alle anderen pestten mee, hij kon zich er niks van herinneren, hij wist niet dat hij aan het pesten was, de gepeste man was wel erg passief, etc.

Stuitend om te zien, hoe hij alles probeerde goed te praten. In plaats van dat 'ie persoonlijk z'n excuses aan z'n ex-klasgenoot aanbood, maar dat deed-ie niet. Je kon zien dat die andere man er een flink trauma aan had overgehouden en het is eigenlijk jammer dat hij daar met die reünie niet mee heeft af kunnen rekenen.
ja dat viel mij ook heel erg op.
hij deed heel erg of hij het slachtoffer was
pi_55860240
Hij was deel van een groepje, en laat nu net die twee mensen niet aanwezig zijn. Wat mij opviel naast het feit dat hij ervan overtuigd was dat hij geen schuld droeg in het ruineren van de "childhood" (sorry kom even niet op het woord in het nederlands) van een klasgenoot was dit (of iets in die strekking); Dit is je debuurt op tv en dan wil je natuurlijk niet dat je met dit verhaal op tv komt.

Hij was alleen maar bezig met zijn imago, anderen de schuld geven(ook degene die gepest werd) en zielig doen. Een verwerpelijk mens
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 7 januari 2008 @ 23:47:29 #181
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_55862705
Erg moelijke confrontatie, had een beetje medelijden met dat kleine mannetje.. en wat een eikel is die pester zeg
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:19:56 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55871413
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:47 schreef Haunter het volgende:
Erg moelijke confrontatie, had een beetje medelijden met dat kleine mannetje.. en wat een eikel is die pester zeg
Die pester van weleer is nog laf vind ik
pi_56016600
Geen vliegtuigleraren met terorristen, geen gepeste leerlingen, toch weer 2,4 miljoen kijkers
pi_58613318
quote:
De reünie

De vrouw van Ernest Louwes vertelt over haar leven na de veroordeling van haar man in de Deventer Moordzaak. We volgen haar man op de dag dat de Hoge Raad uitspraak doet over deze zaak. We gaan terug naar het jaar 1973. De Huishoudschool aan de Amsterdamse Polderweg was gegrepen door de tijdgeest. Niet zo zeer de leerlingen zelf, als wel de leraren. De populaire klassenleraar Dave maakte deel uit van de popgroep Zen en wist de meiden zonder moeite zover te krijgen dat ze massaal zijn single kochten. De meesten hebben het plaatje al die jaren zorgvuldig bewaard, al is meezingen een heel ander verhaal.

De stoerste van de klas was Anja. Ze wist haar mondje te roeren en stond op goede voet met de meeste leraren. Ze vond het heerlijk op school. Net als de meeste klasgenoten trouwens. Want bijna allemaal kozen ze ervoor om na het derde examenjaar nog een extra jaar te blijven. Zo niet Loes. Ze was een rustig, dromerig meisje. Na de dood van haar moeder was ze nog minder geïnteresseerd in de lessen dan daarvoor. Toch heeft ze het qua studie uiteindelijk uitzonderlijk ver geschopt. Het stille huishoudschool-meisje van toen is inmiddels doctorandus in de psychologie.

Anneke had de meeste huishoudvakken op de LHNO al onder de knie toen ze op school kwam. Thuis geleerd van haar moeder. Koken was haar favoriete vak. Maar wat er tegenwoordig op tafel komt interesseert Anneke niet meer. De afgelopen tien jaar stond haar leven volledig in het teken van een afschuwelijke moordzaak. Haar man Ernest Louwes komt in 2000 in de gevangenis terecht als hij wordt verdacht voor moord in de zogeheten Deventer Moordzaak. Inmiddels is hij veroordeeld. Volgend jaar zal ze weer herenigd zijn met haar man.

Hoe is het met Anneke de afgelopen jaren gegaan? En dan was er nog Tineke. Net als Anneke veelvuldig in het nieuws geweest. Begin jaren '90 kreeg ze namelijk als eerste in Nederland een steunhart en ontsnapte daarmee op het nippertje aan de dood.
pi_58616702
Leuke uitzending
MOKUM XXX RATED
  zondag 11 mei 2008 @ 23:27:24 #186
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_58618593
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
Leuke uitzending
Mee eens
pi_58622142
Terwijl er weinig positiefs aan was.

Leuk om te zien hoe de media geen reet geeft om emoties. Toen de vrouw van Ersnt werd geïnterviewd leek het alsof ze met oprechte interesse vragen stelden, maar zodra die advocaat om de hoek kwam kijken werd ze weggeduwd. Voor mij de bevestiging dat reporters een stel ratten zijn.
pi_58628317
quote:
Op maandag 12 mei 2008 08:54 schreef w8jij17 het volgende:
Terwijl er weinig positiefs aan was.

Leuk om te zien hoe de media geen reet geeft om emoties. Toen de vrouw van Ersnt werd geïnterviewd leek het alsof ze met oprechte interesse vragen stelden, maar zodra die advocaat om de hoek kwam kijken werd ze weggeduwd. Voor mij de bevestiging dat reporters een stel ratten zijn.
Ja dat viel mij ook wel heel erg op ja. De man die voorop stond bij het interview met die vrouw stond achteraan bij het interview met de advocaat en hij duwde die vrouw bijna weg om toch nog maar een zo goed mogelijke plek te veroveren.

verder leuke uitzending, en ook apart te zien hoe verschillend het die 2 vriendinnen was vergaan.
pi_58690463
Van Rob zijn weblog, komt nog wat moois aan komende weken
quote:
WK VOETBAL SPECIAL BIJ DE REUNIE
Geplaatst op 15 april 2008
Nog een paar weken en dan gaat de nieuwe serie van de Reunie weer van start. Vijf afleveringen zijn het maar, want dan begint het EK voetbal en dan wil ik zelf ook voetbal kijken en niet op tv zijn
Maar een bijzonder kwintet afleveringen wordt het in elk geval wel. Nou ja,dat zeg ik altijd, want het is mijn eigen programma. Maar goed, hier een overzichtje van wat je allemaal kunt verwachten.
Naast Marcel Zwoferink, de bodyguard in Moskou - zie de weblog hiervoor - hebben we een klas met iemand die de vuurwerkramp in Enschede filmde. Zijn beelden zijn de hele wereld rondgegaan, maar na de grote klap heeft hij zonder het te weten nog drie kwartier doorgefilmd. Stukjes daarvan hebben we in de klas ademloos zitten kijken.
Mensen vragen vaak; zoeken jullie de klassen daarop uit, maar in dit geval weet ik dat het niet zo is; de research begon bij mijn eigen barkeeper in stamkroeg Diga in Amsterdam. Hij is wereldkampioen cocktailshaken en het leek me wel eens vrolijk om daarmee te beginnen.
Misschien nog bizarder is de klas van Tineke, de eerste Nederlandse vrouw met een kunsthart, vijftien jaar geleden. een mooi schokkend verhaal. In dezelfde klas bleek een Anneke Spaans te zitten. Zegt u niets. Totdat ik u zeg dat ze op school al verkering had met Ernest Louwes en inmiddels al veertig jaar met hem samen is.
Of , samen, de laatste negen jaar zit haar man achter de tralies vanwege de Deventer moordzaak. Anneke gelooft heilig in zijn onschuld. Wij mochten met haar en haar man een paar dagen alles filmen wat we wilden. De reportage die we daar van gemaakt hebben bezorgt me elke keer kippevel. Ik doe geen uitspraak over of Louwes schuldig is, want daarvoor heb ik me te weinig in de zaak verdiept. Expres, want ik wil het verhaal vertellen van wat zo'n zaak met de familie doet. En dat is werkelijk hartverscheurend.

Het is nooit onze bedoeling geweest om in de Reunie nieuws te maken. Maar ik ben er trots op dat we regelmatig langs de actualiteit scheren. Dat bewijst denk ik, dat we een goed gevoel hebben voor wat leeft en speelt.
Dat we een wereldprimeur in het programma zouden hebben had dus niemand van ons kunnen denken. Toen we een paar maanden geleden besloten een Reunie special te maken ter gelegenheid van het EK voetbal dat een week na onze laatste aflevering begint, twijfelden we zelfs of er over het Nederlands elftal van 1978 nog iets nieuws te vertellen viel.
Inmiddels weet ik beter. En dat is vooral het werk van Telegraaf-journalist Jaap de Groot. Hij benaderde alle spelers voor ons en praatten ons voetballeken bij op alle fronten. Het was ook Jaap die Johan Cruijff ervan overtuigde dat het tijdstip was aangebroken om eindelijk de waarheid te vertellen over het WK.
Voor wie de journaals niet volgt; Cruijff ging niet mee naar Argentinie destijds, maar niet omdat hij niet mocht van zijn vrouw, maar omdat hij bang was voor een ontvoering. In een exclusief interview , dat Jaap en ik vorige week met hem hadden vertelt hij dat er gewapende mannen in zijn slaapkamer stonden en een kidnap ternauwernood voorkomen kon worden.
Ik heb met open mond geluisterd. Cruijff vertelde zeer levendig en gedetailleerd over wat er die nacht in Barcelona gebeurde en wat dat voor hem en zijn gezin betekende. Ook vertelt hij hoe het voor zijn vrouw is om dertig jaar de schuld te krijgen van een mislukte finale.
Natuurlijk besefte we dat het verhaal wereldnieuws zou zijn. Jammer genoeg kreeg een Spaanse radiozender gisteren lucht van de primeur. Maar de beelden hebben wij, dus straks op 1 juni blijft er genoeg over. En niet alleen Cruijff trouwens, ik denk dat de rest van de uitzending ook heel bijzonder gaat worden.

Overigens, heel leuk dat iedereen zich zo druk maakt over wat er dertig jaar geleden gebeurd is, er zijn ook mensen een stuk minder opgewonden. Mijn kinderen bijvoorbeeld. Ik had ze speciaal mee naar de KRO genomen om met Cruijff op de foto te gaan, maar Mees herkende hem niet eens. 'Papa', zei hij terug in de auto, 'je hebt helemaal die beroemde voetballer John Kruin niet laten zien.'
'Mees, je hebt er tien minuten naast gestaan.'
Óh, was dat 'm? Zag er helemaal niet uit als en voetballer.'
En hij verdiepte zich weer in zijn Pippo.
pi_58698166
Een mooi programma. Die reacties van de mensen en sommige blikken waar je gewoon allerlei herinneringen in kan zien, prachtig!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 11:23:24 #191
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_58702207
En ook best wel aangrijpend de verhalen, vind ik dan ! Maar iig een mooi programma is het.
pi_58908063
Kickje

Leuk programma met soms erg mooie verhalen, vanavond ook erg bijzonder van die anti terreur instructeur in Rusland.
Beetje leventje wat tussen onderwereld en professionele in zit lijkt het me, maar dat die ook gevraagd is voor een afrekening te doen voor de overheid
Hij gaf iedergeval geen echt antwoord op die vraag dus dat zegt genoeg lijkt me.
............................
pi_58909778
ik snapte er niks van wat hij nu precies deed.
pi_58909857
Hm, vond het wel weer een leuke aflevering. Vond alleen dat die instructeur een beetje de aflevering domineerde. Hetgeen niet slecht is, maar van andere mensen die ook in de klas zaten, weet je nu amper wat...
pi_58910012
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:39 schreef roburt het volgende:
ik snapte er niks van wat hij nu precies deed.
Ja was ook beetje vaag maar doet die ook expres lijkt me, voor ze eigen veiligheid en ook voor andere.
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:43 schreef Pietmans het volgende:
Hm, vond het wel weer een leuke aflevering. Vond alleen dat die instructeur een beetje de aflevering domineerde. Hetgeen niet slecht is, maar van andere mensen die ook in de klas zaten, weet je nu amper wat...
Ja viel me ook wel op, maar over het algemeen is het programma net iets te kort, kan beter 15 min langer zijn maar dat zal je altijd natuurlijk houden als het een leuke klas is.
............................
pi_58910680
Vond het wel interessant over die Marcel.
  maandag 26 mei 2008 @ 15:08:38 #197
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_58920229
quote:
Op maandag 26 mei 2008 00:26 schreef Sport_Life het volgende:
Vond het wel interessant over die Marcel.
  maandag 26 mei 2008 @ 19:53:29 #198
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_58925558
Ik vond het verhaal van Marcel ook interesant. Volgens mij schrik je wel even als hij met zo'n agresive kop op je af komt lopen .
Heb even gegoogled en dan word al wel wat duidelijker wat hij nou precies doet. Hij heeft een twee eigen bedrijven. Het eerste is Guard Elite waar hij zelfverdediging en beveilings lessen geeft van niveau Alpha (zelfverdediging voor "gewone" mensen) tot Delta (Anti tereur). Het andere bedrijf, Scorpion, is een beveilings bedrijf wat voor internationale persoonsbeveiling en bewaking e.d. verzorgd.

Guard Elite/Scorpion
YouTube filmpjes van zijn werk 1 2 3
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_60128565
Normaal zijn er toch 8 uitzendingen per seizoen? Waarom dit keer maar 4? Komt dit door het EK?
  Trouwste user 2022 zondag 14 september 2008 @ 22:11:03 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_61632127
Leuke uitzending vanavond.

Het lelijkste jongetje van de klas die fotomodel wordt.

En De twee stoutste jongetjes uit de klas die missionaris werden in Afrika

Trouwens het knapste meisje uit de klas ziet er nu niet meer uit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')