Haar oude klasgenoten wisten niet dat ze bergbeklimmer is.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:01 schreef Lollifant het volgende:
Ik vond de aflevering van gisteren wel okee.
Dat laatste vrouwtje, die bergbeklimmer in Frankrijk![]()
Daar heb ik nou bewondering voor, gewoon doen waar je zin in hebt en waar je hart ligt. Heel tof!![]()
Het contrast iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:44 schreef AminBen het volgende:
Ja was een mooie aflevering. Die gast met die martelwerktuigenmaar moet je kijken wat er nu van is geworden
![]()
Dat vond ik ook aangrijpend verhaal van die vrouw..quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:57 schreef Molline het volgende:
Was weer leuk gister.
Die Afrikaanse vrouw!![]()
Zielig verhaal van die vrouw die geen kinderen kan krijgen .... Als je het iemand gunt is zij het wel.![]()
Modern Talking is zo fout!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:35 schreef calvobbes het volgende:
Gister en vandaag voor mijn werk weer bij opnames geweest.
Vandaag ging Rob memory spelen met iemand die aan alzheimer lijdt.
Gister een klas waarbij 2 dames helemaal verzot waren op Modern Talking
Die laatste wordt zondag over een week uitgezonden, de ander op een later tijdstip.
A's zondag 15 oktober is toch de laatste aflevering?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:35 schreef calvobbes het volgende:
Gister en vandaag voor mijn werk weer bij opnames geweest.
Vandaag ging Rob memory spelen met iemand die aan alzheimer lijdt.
Gister een klas waarbij 2 dames helemaal verzot waren op Modern Talking
Die laatste wordt zondag over een week uitgezonden, de ander op een later tijdstip.
Vandaag een opname gehad waarbij niemand in het buitenland zat.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:57 schreef Loohcs het volgende:
Niet echt mijn stijl programma. De klassen worden ook niet echt willekeurig gekozen lijkt mij, altijd wel één of twee die in een ver buitenland zitten is wel erg toevallig.
Jawel, ze horen de verhalen van hoe het hun klasgenoten is vergaan in de afgelopen jaren.quote:Ik snap ook niet dat die mensen mee willen werken aan 't programma want ze gooien daarmee immers hun hele leven in de openbaarheid, zonder dat het voor henzelf een toegevoegde waarde heeft.
Er worden denk ik dagelijks reunies georganiseerd. Zie ook de website van het programma.quote:Het is die "ik-wil-graag-op-tv-en-heb-daar-veel-voor-over houding" die sinds Big Brother 1 is ingezet. Ik vraag me altijd af of er net zoveel mensen zouden zijn gekomen naar de reünie als 't niet voor een tv-programma was.
Als het jou niet interesseert, dan zet je toch gewoon de TV uit.quote:Ik zal wel niet tot de doelgroep behoren, maar wat interesseert mij het dat een mij totaal onbekend iemand met een Afrikaan is getrouwd, weduwe is geworden en nu niet weet of ze in Afrika of in Nederland moet gaan wonen?![]()
Dat zegt ook niet alles. Ik vind 't gewoon opvallend dat hij al minstens twee keer in Afrika en één keer in de VS is geweest. Bovendien gaat het niet per se over het buitenland maar over het feit dat het echt niet willekeurig gekozen klassen zijn (zoals in de OP staat), maar de klassen met 'een verhaal' (in welke vorm dan ook).quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Vandaag een opname gehad waarbij niemand in het buitenland zat.
En die was net zo boeiend als wanneer iemand uit het buitenland kwam. Dat iemand uit het buitenland komt wil nog niet zeggen dat die een bijzonder verhaal heeft.
Dat kan ook zonder een camera erbij.quote:[..]
Jawel, ze horen de verhalen van hoe het hun klasgenoten is vergaan in de afgelopen jaren.
Dat kan je niet zeker weten.quote:[..]
Er worden denk ik dagelijks reunies georganiseerd. Zie ook de website van het programma.
Ik heb laatst ook een reunie gedaan van mijn oude school, kwamen net zoveel mensen op af.
Jezus, het waren 10 regeltjes en aangezien m'n moeder wel eens aan 't kijken is zie ik 't soms ook. Dit topic gaat erover dus lijkt 't me logisch dat ik hier m'n mening geef. Of mogen hier alleen positieve reacties? Altijd als je negatief bent over iets op tv en je zegt (bijna) nooit te kijken krijg je hier naar je hoofd: "hoe kan jij dat weten als je nooit kijkt?" en als je toevallig wel kijkt (of om een beter beeld te krijgen) en iets negatiefs zegt krijg je altijd: "zet de tv dan uit" naar je hoofd.quote:[..]
Als het jou niet interesseert, dan zet je toch gewoon de TV uit.
Ik snap niet goed waarom je naar dat programma kijkt als je er toch niks aan vind en dan ook nog de moeite neemt om er hier uitgebreid over te gaan klagen.
Ondertussen zijn er genoeg andere zenders waar je wat op TV kunt zien.
En hij is ook half europa doorgereisd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:46 schreef Loohcs het volgende:
Dat zegt ook niet alles. Ik vind 't gewoon opvallend dat hij al minstens twee keer in Afrika en één keer in de VS is geweest.
Elke klas heeft wel zijn verhalen.quote:Bovendien gaat het niet per se over het buitenland maar over het feit dat het echt niet willekeurig gekozen klassen zijn (zoals in de OP staat), maar de klassen met 'een verhaal' (in welke vorm dan ook).
Dat kan. Maar ik denk niet dat er dan zo diep gegraven wordt als in het programma.quote:Dat kan ook zonder een camera erbij.
Jij denkt dat ik niet tot 18 kan tellen?quote:Dat kan je niet zeker weten.
ja als je het complete programma eigenlijk niks vind, vind ik dat wel een logisch advies.quote:Altijd als je negatief bent over iets op tv en je zegt (bijna) nooit te kijken krijg je hier naar je hoofd: "hoe kan jij dat weten als je nooit kijkt?" en als je toevallig wel kijkt (of om een beter beeld te krijgen) en iets negatiefs zegt krijg je altijd: "zet de tv dan uit" naar je hoofd.
Dat in het buitenland wonen op zichzelf geen criterium is geloof ik wel, maar het gegeven van 'ver' weg wonen is al interessanter dan wanneer je in een vinex-wijk in Almere woont. Als er zes tot acht uitzendingen per seizoen gemaakt worden (en ik even aanneem dat er meer dan acht klassen mee willen doen) dan heeft de redactie gewoon de mogelijkheid de klassen met de meest interessante verhalen te selecteren (al dan niet met 'buitenlanders'). Net als die vrouw die getrouwd was met een journalist uit Irak en problemen heeft met het regime en de oorlog en dan ook nog een kind heeft wat zichzelf toevallig met een geweer door haar neus heeft geschoten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En hij is ook half europa doorgereisd.
ja dat kan gebeuren he. Het is tegewoordig makkelijk om de wereld rond te trekken voor mensen. Dus een gemiddelde van 1 op 18 mensen die in het buitenland woont is niet zo vreemd.
Ik kan je garanderen dat wonen in het buitenland echt geen criterium is om in de uitzending te komen of dat daar hele klassen op worden uitgezocht.
Zijn ook mensen in de klas geweest die ook in het buitenland wonen maar daar werd amper aandacht aan besteed.
[..]
Elke klas heeft wel zijn verhalen.
Er zijn altijd wel mensen die ernstig ziek zijn geweest, kinderen hebben gekregen (en verloren), een bijzondere hobby hebben of wat dan ook waar je een leuk verhaal om kunt bouwen.
In de uitzending zitten max. 18 mensen. Meeste hebben een gewoon leven, maar sommige net iets extra's. En ook de gewone verhalen zijn altijd wel leuk om te horen.
Bij die aflevering heb ik het niet kijken advies opgevolgd.quote:[..]
Dat kan. Maar ik denk niet dat er dan zo diep gegraven wordt als in het programma.
Dan zal er bijv ook niet een uitgebreid filmpje worden gemaakt over 2 meisjes die Modern Talking fan waren.
Dat wil ik niet suggereren, alleen dat er in sommige gevallen ineens meer belangstelling is als er camera's bij zijn.quote:[..]
Jij denkt dat ik niet tot 18 kan tellen?
In m'n vorige post stond duidelijk waarom ik af en toe een (deel van een) aflevering zie en waarom het dus niet vreemd is dat ik wat voorbeelden aan kan halen. Dit is m'n laatste post in dit topic en ik wens jou/jullie nog veel plezier met het maken van en kijken naar dit programma.quote:[..]
ja als je het complete programma eigenlijk niks vind, vind ik dat wel een logisch advies.
Je hoeft echt niet laaiend enthousiast te zijn over het programma maar het is wel vreemd dat je het maar niks vind, maar blijkbaar wel veel van het programma weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |