Ik heb er anders al 9.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef Biancavia het volgende:
Ah ja, die heb ik al eens eerder gezien.
Sommige zijn echt heel erg moeilijk.
Grmmbbll..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
10 tot nu toe. moet beter kunnen...
Nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Jezus. Ik word sebiet door iedereen ingehaald. Zit nog op 9.
Heeft er iemand opgave 13 al opgelost (ik anders wel)
15 heb ik nu.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Jezus. Ik word sebiet door iedereen ingehaald. Zit nog op 9.
Heeft er iemand opgave 13 al opgelost (ik anders wel)
Dude.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn god. Hoe kom je erop zeg? Toch niet toevallig zitten Googlen?
Kijk eens of je spelling goed is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:29 schreef erikkll het volgende:
tot nu toe 6, maar ik heb er 1 die ik denk goed te hebben die niet wordt goedgekeurd?
welke?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:29 schreef erikkll het volgende:
tot nu toe 6, maar ik heb er 1 die ik denk goed te hebben die niet wordt goedgekeurd?
Denk aan egypte.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan iemand mij een hintje geven van 3?![]()
Ik denk dat het iets met tijd te maken heeft.
Ik kwam zelf bij 7 w..... of the week.
Nou nou wat een stoere bink ben jij zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:32 schreef thedude0 het volgende:
link
Ik heb hem door. Dank je!quote:
dat vond ik nou net de makkelijkste.quote:
Klootzak. Wijzig je bericht eens snel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:32 schreef thedude0 het volgende:
ik vond 'm ook niet moeilijk, maar ik had 't verkeerd gespeldquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
dat vond ik nou net de makkelijkste.jaar of 6 terug...
Daar heb ik er nog maar 6.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Hier is ook deel 2 voor de liefhebbers
http://www.intelligence-test.net/part2/
Ik kan de url wel posten tussen spoiler tagsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit nu op 11 en ik heb er geen zin meer in.
Dat zou een goed idee zijn, voor diegene die er echt niet meer uit komen en toch willen zien wat de oplossingen zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan de url wel posten tussen spoiler tags
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:44 schreef mcintosh het volgende:
1000 Y in a M heeft niks met het millenium te maken??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
Jawel. Denk eens na. Deze is zelfs een van de makkelijkste.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:44 schreef mcintosh het volgende:
Goed spellenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:44 schreef mcintosh het volgende:
SPOILER! Opletten!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zou een goed idee zijn, voor diegene die er echt niet meer uit komen en toch willen zien wat de oplossingen zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER! Opletten!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:47 schreef Biancavia het volgende:
Hij rekent nummer 13 van test 2 niet goed, terwijl ik er toch redelijk van overtuigd ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]Ja, die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:47 schreef fallrite het volgende:
[..]Ik had hem dus bijna goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
Test 2, nummer 19, denk aan oliestaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij rekent 'm niet goed![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:53 schreef Orealo het volgende:
Ik weet zeker dat ik van part 1, vraag 3 goed heb..Je zit niet eens in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij rekent 'm niet goed![]()
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
Ik weet zeker dat ik van part 1, vraag 3 goed heb..denk aan egypte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij rekent 'm niet goed
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
Ik weet zeker dat ik van part 1, vraag 3 goed heb..Hij is ook niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij rekent 'm niet goed
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Dus?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef Orealo het volgende:
[..]
7 Ways of the Warrior is een boek
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
Hij is wel op te lossen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:47 schreef Biancavia het volgende:
Hij rekent nummer 13 van test 2 niet goed, terwijl ik er toch redelijk van overtuigd ben.
zou bij mij niet veel uitmaken nederlands bennik ook te lui voor om te onthoudenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Het zou idd ook leuk zijn als er een Nederlandse test beschikbaar zou zijn. Veel makkelijker zou dat voor ons zijn.
verkapte hint.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:02 schreef floydvisser het volgende:
[..]
zou bij mij niet veel uitmaken nederlands bennik ook te lui voor om te onthouden
zou het 8ste wereld wonder wel eens kunnen zijn..als ik t ooit leer
Valt me nog mee van jequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:04 schreef MSXUser het volgende:
Tot nu toe kom ik niet verder dan 15 in de eerste test.
Aan mijn PI te zien nog wel iets meerquote:
Misschien een hint:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Test 2, nummer 4,
2 M a P
Wat is een andere benaming voor 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
Hoe bedoel je? Staat toch onderaan hoeveel je goed hebt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:33 schreef mcintosh het volgende:Zit je een 20 minunten een test te doen, moet je betalen voor het resultaat!!!!
Andere test, via een link die op de pagina staat van deze test...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Staat toch onderaan hoeveel je goed hebt?
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Andere test, via een link die op de pagina staat van deze test...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie pagina 1quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:53 schreef Pistol_Pete het volgende:
waar kan ik trouwens de goede antwoorden vinden
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
En hoezo 18 H on a G C?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ik dan![]()
Ach ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat nou 12 S of the Z?
Ik wel dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, potdimme,
hoe moet ik dat nu weten?
Ik golf nooit.
Nooit, zeg ik je!
Dat is vanaf hier moeilijk in te schatten.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat is vanaf hier moeilijk in te schatten.
Wacht, ik zal het je eens vragen.
Misschien dat dat het één en ander kan ophelderen...
Zeg, Saekerhett,
golf jij wel eens?
Huh? Snap ik niet, en die heb ik nochtans...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk.
Hoe zou het met 'm zijn, eigenlijk?
U kent 'm wellicht niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Doderok het volgende:
[..]
Huh? Snap ik niet, en die heb ik nochtans...
(of verwijs je naar de Z .. killer?)
*hintquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Doderok het volgende:
[..]
Huh? Snap ik niet, en die heb ik nochtans...
(of verwijs je naar de Z .. killer?)
ok, snap em nuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:50 schreef floydvisser het volgende:
[..]
*hint
voor 10000000eurie..
bootje met een z..
Ze zeggen cultural bias, het is ook een kennistest, maar cultuuronafhankelijk (voor zover dat gaat).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:40 schreef Barbaaf het volgende:
20 op de eerste, zonder cheats. De tweede nu vijf, maar dat ze 'there is no cultural bias this time' durven te zeggen... laat staan dat de test intelligentie onderzoekt. Iedere vraag is afhankelijk van kennis, geen enkele vraag doet een beroep op kenmerken die met intelligentie geassioceerd worden zoals logisch redeneren.
Leuk tijdverdrijf, dat wel
edit: 12 op de 2e nu, ik vind 't leuk geweest![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:32 schreef Agiath het volgende:
grrrr...
Waarom is bij part 2 nummer 12 nietJe hebt het verkeerd geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd geschreven.![]()
En klaarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:15 schreef Quarks het volgende:
Van part 2 moet ik alleen nog vraag 23 (zal wel weer niet kloppen), heeft er iemand een hint?
Of je hebt gespiekt. Of je hoort bij de 2% van alle mensen die de test heeft afgelegd, wat inhoudt dat je een genie bent.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:40 schreef Quarks het volgende:
[..]
En klaar
Het antwoord klopte inderdaad niet, net als bij vraag 15.
Ik heb de helft van de vragen samen met Qu63 en thabit gemaakt (elkaar hints geven dus.)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of je hebt gespiekt. Of je hoort bij de 2% van alle mensen die de test heeft afgelegd, wat inhoudt dat je een genie bent.
Googlen naar de antwoorden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:48 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik heb de helft van de vragen samen met Qu63 en thabit gemaakt (elkaar hints geven dus.)
Het antwoorden gaat een stuk sneller als je weet in welke richting je moet denken.
En waar kun je spieken dan
7 is ongeveer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, de antwoorden op 7 en 13 van test 2...Daar is niets mis mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
bij mij geen probleem. spatie te veel misschien?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, volgens mij heb ik ze beide goed.
Maar hij pakt ze niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dass wir fliegen.
Hahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, DO,
wat ben je toch een zakkenwasser.
Ik ben eruit, hoor.
Damn, mag ik toch lachen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, DO,
wat ben je toch een zakkenwasser.
Ik ben eruit, hoor.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is hier mis mee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loop ik nou verkeerd te spellen of zit ik verkeerd?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
ik heb bij 21Probeer alles in kleine letters te schrijven. Of misschien heb je ergens een spatie gelaten. Het antwoord klopt in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loop ik nou verkeerd te spellen of zit ik verkeerd?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Probeer alles in kleine letters te schrijven. Of misschien heb je ergens een spatie gelaten. Het antwoord klopt in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |