abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 februari 2006 @ 00:03:46 #101
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35530326
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef Arjan het volgende:

[..]

Oh, That's Good News!!1111One ONE
* Arjan had een voorraadje ge-d/l'ed (voor het geval dat) en hoeft die dus nu niet voor dit doel aan te spreken
Ik vind jullie gek. Wat is er erg aan downloaden ? Subs kun je downen, kwaliteit is vele malen beter dan wat je op TV ziet en er zijn geen reclames.

¤0,02.
2000 light years from home
pi_35546419
Ja fuck it, ik ga ze ook gewoon downloaden

Veel te spannende serie om een week te wachten
Houd van een lijntje.
pi_35548892
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja fuck it, ik ga ze ook gewoon downloaden

Veel te spannende serie om een week te wachten
Yeah right, na een aantal afleveringen moet je gewoon elke week op de Amerikaanse aflevering wachten hoor

Ik kijk zelf liever de NL-versie omdat ik dan gewoon in de kamer met mijn vrouw tv kan kijken. Ze is slechthorend en heeft dus liever ondertiteling. Mij maakt dat niet zoveel uit, maar met z'n tweetjes kijken is nou eenmaal gezelliger .
  maandag 27 februari 2006 @ 22:45:36 #104
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_35559028
Ik snap het downloaden ook nooit [helemaal]. Tuurlijk, het is leuk om veel achter elkaar te kunnen kijken, maar als je eenmaal de Amerikaanse uitzendingen hebt ingehaald, moet je alsnog een week wachten steeds, inderdaad. En dan ben je al helemaal gewend aan het niet hoeven wachten
Enige voordeel die ik kan verzinnen, is dat je niet gespoilerd kunt worden als je de VS afleveringen volgt [of het moet in die paar uur gebeuren tussen de uitzending daar en het downloaden van de op Internet gezette uitzending]...

Virjdag:
pi_35559192
Voor mij is het ook een voordeel dat ik het met dolby geluid kan luisteren. Niet te onderschatten.
Houd van een lijntje.
pi_35568850
Dude... You got some Arnzt on you...
pi_35569393
Oh oh Die paupers van NET5 gaan dus komende maand doodleuk verder met aflevering 4 van seizoen 2
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_35574921
Ik ben er vrijdagavond niet (concert). Dan maar opnemen en de volgende ochtend kijken. Zullen jullie dit topic niet meteen vol posten? Anders moet ik zoveel bijlezen.
pi_35575043
Ik heb net de vrijdag aflevering gezien en ik ga die hier even spoileren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd van een lijntje.
pi_35582355
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:38 schreef Erwtensoep het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig die spoiler !! Ik zal 't niet verder verklappen.
pi_35588548
Dudes!!! Vrijdag weer!!

* klaarzit
pi_35588842
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:38 schreef Erwtensoep het volgende:
SPOILER
Je mag niet spoileren
Hihi zo komen we er wel achter wie het niet kan laten.

Ik ben al bij 14 maar zeg niks
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:58:50 #113
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35601203
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh oh Die paupers van NET5 gaan dus komende maand doodleuk verder met aflevering 4 van seizoen 2
Wat achterlijk!!
Ze gaan inderdaad de aflevering '' 28. Everybody Hates Hugo'uitzenden, dat is de vierde aflevering van s2!
pi_35601436
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Aventura het volgende:

[..]

Wat achterlijk!!
Ze gaan inderdaad de aflevering '' 28. Everybody Hates Hugo'uitzenden, dat is de vierde aflevering van s2!
jammer dat je de eerste 3 hebt gemist
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef mikezwet het volgende:

[..]

In NL hebben we aflevering 3 van seizoen 2 gezien
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:18:21 #115
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35601851
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:06 schreef SlimShady het volgende:

[..]

jammer dat je de eerste 3 hebt gemist
[..]
Hoezo gemist, wanneer zijn die dan uitgezonden?
pi_35603420
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoezo gemist, wanneer zijn die dan uitgezonden?
Meteen nadat seizoen 1 was afgelopen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:16:20 #117
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35603531
Dat word als de sodemieter downloaden

Of op de lost site kijken
Houd van een lijntje.
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:50:48 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35606710
De eerste 3 afleveringen van seizoen 2 zijn al uitgezonden ja .
2000 light years from home
pi_35624502
Hallo hallo! Ik heb laatst heel seizoen 1 op dvd gekeken! Maar nu begrijp ik dat a.s. vrijdag afl 4 van seizoen 2 wordt uitgezonden?
pi_35624655
Kutjecola het komt toch niet tegelijk met 'Wie is de mol' he .
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:26:20 #121
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35624997
Kutjecola komt niet gelijk met Wie is de mol

Lost wel
Houd van een lijntje.
pi_35625342
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef karoltje het volgende:
Hallo hallo! Ik heb laatst heel seizoen 1 op dvd gekeken! Maar nu begrijp ik dat a.s. vrijdag afl 4 van seizoen 2 wordt uitgezonden?
Ja, want de eerste drie...
pi_35626611

Een paar plaatjes dan maar ipv TVP.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_35633115
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:02 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Een paar plaatjes dan maar ipv TVP.
Wow kate ligt eruit bij mij, claire is in
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_35638985
Claire

Ik hou wel van dat Australische accent
Houd van een lijntje.
pi_35639581
Op de tweede foto van Claire heeft ze wel een pokdalig voorhoofd zeg! Of ligt dat aan mij?
pi_35639700
Dat was nog in haar puberteit waarschijnlijk
Houd van een lijntje.
pi_35639931
morgen

Ik heb de DVD box voor mijn verjaardag gekregen. Hij is leuk! Ik vond de extra's ook best oké. Het mag natuurlijk altijd meer maar op zich viel het niet tegen.

Ik vond het vooral leuk om alle afleveringen nog een keer te bekijken (zonder reclame). Leuk dat dingen nu veel meer opvallen(omdat je sommige vervolggebeurtenissen al weet). In het begin was ik nog geen die-hard fan dus toen heb ik ook twee afleveringen gemist. Die heb ik dus fijn even ingehaald. Ik vond het audio-commentaar ook erg leuk om te beluisteren.
bij-zonder
pi_35640121
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:12 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Meteen nadat seizoen 1 was afgelopen.
volgens mij niet, ze begonnen ergens in oktober / november weer met lost en stopten toen na 3 afleveringen met als zwak excuus dat ze te dicht op amerika zaten. alsof ze dat niet van te voren hadden aan zien komen.
pi_35640352
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef karoltje het volgende:
het komt toch niet tegelijk met 'Wie is de mol' he .
volgens mij begint wie is de mol volgende week vrijdag om 20:30 en zal lost om 21:30 beginnen, dus ik denk dat het geen probleem zal zijn. voor medium komt het minder goed uit.
pi_35641787
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:39 schreef boneyard het volgende:

[..]

volgens mij begint wie is de mol volgende week vrijdag om 20:30 en zal lost om 21:30 beginnen, dus ik denk dat het geen probleem zal zijn. voor medium komt het minder goed uit.
Komt Wie is de Mol weer?
pi_35644649
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:27 schreef Eveli het volgende:

[..]

Komt Wie is de Mol weer?
HEY.. Dit is een Lost-topic.. ga voor Wie is de Mol maar een eigen topic openen .
pi_35644798
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:48 schreef Smittend het volgende:
[..]
HEY.. Dit is een Lost-topic.. ga voor Wie is de Mol maar een eigen topic openen .
hehe, die is al, gewoon ff zoeken op de eerste forum pagina.
pi_35656403
Hm, ik had hier een boel reacties over de nieuwe aflevering verwacht.
Ik snap het einde alleen niet. Later nog maar eens bekijken met ondertitels.
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_35656601
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef crossover het volgende:
Hm, ik had hier een boel reacties over de nieuwe aflevering verwacht.
Ik snap het einde alleen niet. Later nog maar eens bekijken met ondertitels.
welke nieuwe?
pi_35657852
Iets over ondertitels die missen zegt mij dat hij in het Amerikaanse topic moet zijn
Over 24 uur mogen wij weer genieten van een nieuwe aflevering

(en nog minder dan 24 uur om de resterende 6 afleveringen van seizoen 1 nog eens te zien, moet lukken )
pi_35658346
Oh verrek ja ik zit verkeerd
pi_35658495
Is maar goed dat je niks verklapt heb hehe
Houd van een lijntje.
pi_35658861
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:39 schreef boneyard het volgende:

[..]

pi_35658959
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Is maar goed dat je niks verklapt heb hehe
Inderdaad maar dat wil ik alsnog wel doen
pi_35668083
Zelfs de held kan dood in Lost
Door MARK LANGESLAG

Net als hun personages leven de acteurs uit Lost op elkaars lip op een eiland - waar ze dagelijks moeten vrezen voor de dood.

Hoofdrolspeler Matthew Fox (uiterst links): 'Het is de vraag of de schrijvers iemand laten doodgaan waar het publiek dol op is.' FOTO SBSElke dag opnieuw, vlak voor hij naar de opnamen gaat, schiet het wel even door zijn hoofd: ‘dit kan wel eens mijn laatste dag zijn op Hawaï’. Jorge Garcia, die de dikke Hurley speelt in de Amerikaanse hitserie

Lost, is er eerlijk over: de dood is eigenlijk altijd latent aanwezig.

,,Elke keer wanneer mijn personage Hurley een tocht door de jungle gaat maken of in een boot stapt kan er iets met hem gebeuren,’’ legt hij uit. ,,En als Hurleys laatste uur heeft geslagen moet ik van het eiland verhuizen, omdat ik hier dan niets meer heb te zoeken. Daar heb ik nog helemaal geen zin in. Maar ik probeer daar zo min mogelijk mee bezig te zijn en zo veel mogelijk te genieten van m’n tijd op het eiland.’’

Het is een noviteit in een Amerikaanse tv-serie: het gevoel dat iedereen zo maar dood kan gaan. Zelfs Jack (Matthew Fox) is niet veilig, zeggen de schrijvers. Terwijl hij toch geldt als de absolute leider van de groep overlevenden van de neergestorte vlucht 815 die zich op een eiland vol geheimen moet zien te redden.

De serie, die op briljante wijze speelt met filosofische vragen als wat gebeurt er als je een groep mensen geïsoleerd op een eiland zet, breekt kijkcijferrecords in Amerika en sleept prijs na prijs binnen. Ook in Nederland - waar de serie vanaf vanavond weer te zien is op Net5 - kan de superspannende reeks rekenen op een trouwe schare fans.

,,Als je CSI zit te kijken en je ziet dat iemand een pistool richt op het hoofd van Billy Peterson, wéét je gewoon dat hij niet wordt neergeschoten,’’ zegt Lost-producer Carlton Cuse in de lege studioruimte in Los Angeles, waar de cast van de serie zo nu en dan ‘droog’ oefent. ,,Wij willen juist dat het publiek nooit het gevoel krijgt dat een van de personages veilig is.’’

Eilandbewoner Boone (Ian Somerhalder), was aan het eind van vorig seizoen de eerste van de vaste cast die het loodje legde. ,,Dat was moeilijk voor hem,’’ herinnert Jorge Garcia zich. ,,Maar ook voor de rest van de groep. Iedereen is heel intiem met elkaar: we zitten allemaal al bijna twee jaar samen op Hawaï, in hetzelfde hotel elke dag te werken aan hetzelfde project. Daarom doet het hier meer pijn dan als er iemand sterft dan in een andere serie. Want hier verhuist het sterfgeval direct van het eiland af. En dat betekent dat je diegene niet alleen moet missen op je werk, maar ook niet meer in het weekeinde ziet.’’

Het einde is nog lang niet in zicht. Acteur Dominic Monaghan, die de ex-drugsverslaafde Charlie speelt, voelt aan alles dat er nog genoeg schokkende sterfgevallen aan zitten te komen. ,,De personages die het meest heilig lijken voor de serie zijn waarschijnlijk de eersten die er aan gaan,’’ grinnikt hij. ,,Want zo zitten de schrijvers van deze serie in elkaar. Ze proberen de wetten van de langlopende tv-serie te veranderen.’’

Producer en schrijver Carlton Cuse beaamt dat en vindt inderdaad dat Lost tv-geschiedenis heeft geschreven. ,,De conventionele wijsheid in tv-land is dat je maximaal zeven of acht hoofdrolspelers hebt. Toen we begonnen met zo’n enorm grote groep acteurs riep iedereen: ‘dat kan nooit’. Wij hebben het tegendeel bewezen. Maar nog belangrijker is dat we er in zijn geslaagd een commercieel succesvolle serie te maken die gaat over de grote vragen van ons bestaan.’’

De schrijvers zeggen zich onder meer te hebben laten inspireren door psychologische proeven als de beruchte Stanford Prison Experiment in 1979. Daarbij werd een groep studenten opgedeeld in gevangenen en bewakers. In een tijdsbestek van slechts enkele dagen liep de zaak volledig uit de hand en werd de test stopgezet, omdat de bewakers extreem gewelddadig en sadistisch werden jegens de mensen die slechts enkele dagen daarvoor nog hun mede-studenten en vrienden waren.

,,Toen we begonnen was het basisidee: je komt er pas echt achter hoe iemand is als die een vliegtuigongeluk overleeft en helemaal op zichzelf is aangewezen,’’ zegt co-producer Damien Lindenhoff.

,,Er zitten meerdere lagen in Lost. Het personage John Locke (een bekende filosoof, red) heet natuurlijk niet toevallig zo. Je kunt heel oppervlakkig naar de serie kijken en zeggen: ‘wow, wat spannend allemaal en wat romantisch hoe Sawyer en Kate zoenen’. Maar je kunt ook dieper gaan. We hebben er filosofie in proberen te stoppen: hoe gaan mensen met elkaar om als ze op een eiland komen en helemaal niets hebben om op terug te vallen? Welke groepsprocessen ontstaan er dan? Het is prachtig voor ons als schrijvers om te zien dat kijkers dat echt oppikken.’’

Matthew Fox, die Jack speelt, hoort de verhalen van zijn producers aan en vertelt tot drie keer hoe blij hij is dat hij in een’’geweldige serie’ als Lost de hoofdrol mag spelen. Over de hamvraag - of zelf hij bang is om dood te gaan - blijft hij vakkundig op de vlakte: ,,Tot nu toe zijn er alleen mensen overleden waarmee de kijker nog niet zo’n band had. Het wordt interessant om te zien of de schrijvers ook de volgende stap gaan nemen en iemand te laten doodgaan waar het publiek dol op is.’’

Lost, Net5, 21.30 uur

Bron: www.ad.nl

bij-zonder
pi_35668299
Leuk stuk!

Vrijdag 3 maart: Lost op Net5, 21.25u
Everyone hates Hugo
SPOILER
Oh, en voor de Matthew Fox liefhebbers, maandag 6 maart start er een nieuwe serie op SBS6 genaamd Haunted. Zal laat in de avond uitgezonden worden, weer een soort 'Medium'-achtige serie maar dan met Foxy erin Meer info volgt in een apart topic dit weekend.

[ Bericht 5% gewijzigd door Laniboekje op 03-03-2006 14:49:54 ]
  vrijdag 3 maart 2006 @ 08:30:18 #143
16976 Fling
Fan o' man
pi_35668388
Ik was helemaal vergeten dat het vanavond weer begon! Half 10 zit ik klaar

[edit] Is het vanavond nou een herhaling of een nieuwe?
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_35668847
Welke aflevering is dit nu die vanavond komt? De 4e van seizoen 2?
pi_35669053
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:06 schreef _Flea_ het volgende:
Welke aflevering is dit nu die vanavond komt? De 4e van seizoen 2?
Ja, geen herhaling dus.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:31:49 #146
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35669340
Weet er iemand misschien welke uitzending vanavond komt?

Leuk artikel hierboven. Op de dvd is te zien dat Jack eigenlijk al in het begin zou komen te overlijden maar mensen die het script gelezen hadden, hebben geadviseerd dat niet te doen. Gelukkig voor Matthew Fox

Nog maar twaalf uur
pi_35669537
Aflevering 4 van seizoen 2: 'Everybody hates Hugo'
Dat is dus een nieuwe aflevering aangezien Net5 tot aflevering 3 uitgezonden heeft voor de stop.
quote:
Terug op NET 5: Lost
Vanavond om 21.25 uur is het zover: dan kun je kijken naar een nieuwe aflevering van Lost! We gaan door waar we gebleven waren.
Edit: Hier staat de preview die we in Amerika zagen voor deze aflevering, en die meer stof deed opwaaien dan de hele aflevering 3 die eraan vooraf ging:

http://media.putfile.com/everybodyhateshugo
Pas op, het is een preview dus bevat beelden uit de aflevering van vanavond, niet kijken als je er niks over wilt weten.

[ Bericht 38% gewijzigd door Symer op 03-03-2006 14:27:31 (kleine spoiler verwijderd) ]
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:10:27 #148
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35670226
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:40 schreef Symer het volgende:
Aflevering 4 van seizoen 2: 'Everybody hates Hugo'
Dat is dus een nieuwe aflevering aangezien Net5 tot aflevering 3 uitgezonden heeft voor de stop.
Ook nog serieus op in gaan, het staat er pas zes keer

Ik ben benieuwd!
pi_35670262
Is er misschien een site waar ik kan lezen over de eerste afleveringen van seizoen 2? Of kan iemand me een update geven?
pi_35670495
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ook nog serieus op in gaan, het staat er pas zes keer

Ik ben benieuwd!
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:11 schreef karoltje het volgende:
Is er misschien een site waar ik kan lezen over de eerste afleveringen van seizoen 2? Of kan iemand me een update geven?
Op de ABC site staan samenvattingen: http://abc.go.com/primetime/lost/episodes/201.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')