Inderdaad. Volkert van der G. is geen BN'er geworden omdat hij zo gewoon bleef. Net als Pim Fortuijn niet is gedood omdat hij zo gewoon was gebleven.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:53 schreef Posdnous het volgende:
Net als of 'gewoon blijven' iets positiefs is..
Owjaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef Toeps het volgende:
En ons aller Brace natuurlijk, die ondanks zijn zegening met een mooie stem en twee hits nog steeds gewoon de tram neemt.
wie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef Toeps het volgende:
En ons aller Brace natuurlijk, die ondanks zijn zegening met een mooie stem en twee hits nog steeds gewoon de tram neemt.
Ik ben niet bekend, maar moet toch geen wildvreemden op de koffie. Hell, zelfs van mn eigen moeder verwacht ik dat ze haar komst op zn minst aankondigt. Misschien moet ik toch nog iets gewoner worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Alleen Frans Bauer is gewoon gebleven. Dat is de enige artiest bij wie je op de koffie mag komen. Andere artiesten zijn gemaakt gewoon.
Hoe voelt zoiets en waar voel je zoiets?quote:
Wie kan hier iets moois van fotosoepen met " Robert van de Google "quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:31 schreef Biancavia het volgende:
Robbert van den Broeke.
Ook zo heerlijk gewoon gebleven.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:33 schreef Candera het volgende:
Het schoolvoorbeeld van iemand die met beide beentjes op de grond is gebleven
[afbeelding]
Ze zijn in elk geval zichzelf geblevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef S-Two het volgende:
Die mensen blijven gewoon hun eigen ding doen, laat die mensen toch gewoon in hun waarde.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:33 schreef Candera het volgende:
[afbeelding]
Als je gewoon bent ben je geen artiest, goochemerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Alleen Frans Bauer is gewoon gebleven. Dat is de enige artiest bij wie je op de koffie mag komen. Andere artiesten zijn gemaakt gewoon.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:04 schreef Homdeck het volgende:
Ook zo gewoon gebleven
[afbeelding]
Jannes![]()
![]()
Je vergeet JLoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:33 schreef Candera het volgende:
[afbeelding]
Youp schopt juist tegen alles aan wat gewoon is. Youp wil juist heel graag dat andere mensen hem apart vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef Yildiz het volgende:
"Grachtengordeldier dit, en dat!
Maar ik ben gewoon gebleven."
[afbeelding]
Alleen jammer dat ie is geworden waar ie altijd tegenaan heeft lopen schoppen. Overigens heeft ie wel goede shows, dat wel. Hij moet nu alleen niet in 't Gooi gaan wonen.
Gatverdamme!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
Alleen jammer dat ie is geworden waar ie altijd tegenaan heeft lopen schoppen. Overigens heeft ie wel goede shows, dat wel. Hij moet nu alleen niet in 't Gooi gaan wonen.
Juist, zichzelf. Niet 'gewoon' zoals in de TTquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:32 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
Ze zijn zo lekker zichzelf gebleven.
* proestquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:32 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
Frans Bauer???quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Maar hij heeft dan wel weer een goede dosis zelfspot in huis, en dat compenseert weer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
Youp drijft tegenwoordig de spot met zichzelf, dat is iets anders als zelfspotquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:20 schreef LSS het volgende:
[..]
Maar hij heeft dan wel weer een goede dosis zelfspot in huis, en dat compenseert weer.
ik vind ,r nog fuckable ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:33 schreef Candera het volgende:
[afbeelding]
zij is het enige wijf waarbij ik zeg: "jij mag eerst, want ik hoef niet".quote:
Dus zo ziet een geslaagde operatie uit, als je met een shotgun vol in je muil bent geschoten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef Wunk het volgende:
en marijke heilwege, die is ook zo gewoon gebleven...
[afbeelding]
Als zijn omvang zo ongewoon blijft, heeft hij geen andere keus.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:23 schreef NoBody122 het volgende:
[afbeelding]
Zou hij ook zo gewoon blijven de komende jaren?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
Met een sigaret in de hand op de fotoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:32 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
Wie is dat eigenlijk?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:23 schreef NoBody122 het volgende:
[afbeelding]
Hij is Nederlandsch jongste zanger van het levensliedquote:Op zondag 29 januari 2006 15:32 schreef Operc het volgende:
en wat doet hij? aviko friet aanprijzen? mora frikandellen misschien?
Was ,t maar zo, hadden we hendig niet zoveel last van em.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:32 schreef Operc het volgende:
en wat doet hij? aviko friet aanprijzen? mora frikandellen misschien?
dubbelquote:Op zondag 29 januari 2006 02:23 schreef NoBody122 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:15 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij is dat egt een kamper en niet zo'n klein beetje ook
Frans Bauer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |